35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Desmo heeft een geslaagde vrijgezellenparty acher de rug. Die kinderponcho's vond ik wel weer erg komisch!!

Bebek ja over de tattoo, daar kan niemand jou volgens mij echt raad in geven, dat is erg persoonlijk. Maar je bent er volgens mij nu wel over uit.

Suus, haha grappig van jouw hond. Leuk beestje. Hoop niet dat hij/zij ook rommel gaat maken in jouw moestuin. Zie 'm al slepen met kroppen sla of bospeen :D.

BB heb op het andere topic al gereageerd op jouw dilemma .... maar je bent er nu wel over uit toch?

Anna vanwaar jouw grote twijfel ..... 'gewoon' de natuurlijke twijfel of is er iets gaande. Sterkte!

Natas jeetje meis wat blijft die test lang positief zeg. Ik moet zeggen dat ik na de MA's en MKen eigenlijk nooit heb getest. Hopelijk produceer je donderdag een mooie witte test.
    En wat een sneu verhaal zeg over 'vroeger' met jouw stiefkinderen ..... gelukkig is dat nu anders.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dikke knuffel voor Natas.Wat zul jij je rot gevoeld hebben dat je stiefkinderen niets voor jou kochten :(

3. Suzanne68

@Desmo...ik zie het al helemaal voor me...al die mensen in een veel te kleine poncho :D bijna jammer dat het niet (heel eventjes) geregend heeft.

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

:D haha ...... eigenlijk wel ja!

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Wat een geinig hondje hebben jullie Suus! Hoewel ik meer vna de grote joekels ben is dit ook wel een leuk exemplaar met een lekker eigenwijs koppie :D
    En je moestuin ligt er keurig bij, nou nog oogsten straks!

Bebek ik hoop ook dat je vlindertje er gelijk op kan. Jouw een beetje kennende ga je anders weer in de twijfelmodus :D

Ik heb een heerlijk lui dagje gehad, wel wat gepoetst maar verder weinig nuttigs gedaan. Het blijft alleen maar in mijn hoofd spoken dat als ik volgend jaar nog geen moeder ben, ik het waarschijnlijk ook nooit meer wordt. Dat maakt me wel een beejte depri.

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest, ja zoiets is echt weer een actie van mij. Dan ben ik zo blij dat ik die dingen heb gevonden dat ik vervolgens niet meer verder kijk :D

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kop op Desmo, zo moet je niet denken (alhoewel ik je natuurlijk hartstikke begrijp). Sorry dat ik het vraag, maar hoe lang zijn jullie nu bezig .... en volgens mij nog niet in de MMM geweest toch?

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Eh meiden, waar is dat topic waar jullie het vanmiddag over hadden? Ben wel in een afzeikbui hihihi :)

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    We zijn sinds november 2008 bezig (nu op de wachtbank in ronde 19) en een aantal keren bij de gyn geweest. Beetje MMM dus ;) We komen wel in aanmerking voor IUI maar R. wil daar niet aan. Als het niet via de natuurlijk weg kan dan is het blijkbaar niet voor ons weg gelegd en dan gaan we proberen ons daarbij neer te leggen. Voor mij is dat wel een stuk moeilijker dan voor R. overigens.

Ik vind het soms wel lastig uit te leggen, er zijn toch mensen die dan vinden dat onze wens "dan wel niet zo groot zal zijn". Daar word ik erg verdrietig van want dat is absoluut niet waar.:(

10. Suzanne68

Heb ook maar weer gereageerd....niet dat het wat uithaalt ;)

11. Suzanne68

Iedereen heeft zijn grenzen wat ie wil en kan doen.Dat heeft in mijn ogen niets met de sterkte van de wens te maken.Dikke knuf meis.

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kan me voorstellen dat dat voor jou wel erg moeilijk is om dan in de (nabije) toekomst niet de MMM in te gaan, terwijl jij er wel voor open staat. Maar ja, je moet zo'n proces met zijn 2-tjes doen. Ik ken R. natuurlijk niet, maar wellicht als de tijd dringt en jullie echt een definitieve keuze vanwege leeftijd moeten maken om nog evt. de MMM in te gaan, wil hij toch wel. Of zit je al op dit leeftijdsgrens voor wat betreft de MMM?

Dat vind ik onzin. Ik vind de gedachtengang van R. ook te begrijpen en zeker te respecteren, alleen zelf denk ik (en mijn vriend) anders. Maar als je mij jaren geleden had gezegd dat ik ooit de MMM in zou gaan, had ik wellicht ook gezegd 'Als het niet op de natuurlijke manier lukt, dan niet.' Maar het is anders gelopen.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    We zitten al wel op de grens hoor, ik ben 42 ;)
    En ik respecteer zijn mening en het is ook echt iets waar we samen achter staan. Maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet moelijk mee heb.
    En dan bedoel ik dat ik het kinderloos blijven moeilijk vind, niet het bewust uit de MMM blijven.

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    O, toch ook al op de leeftijdsgrens! Gelukkig heb je het niet moeilijk met het niet in de MMM gaan.
    Die rot leeftijd ook hè ...... gaat ook opeens onwijs hard, de maanden vliegen voorbij. Het is niet makkelijk om niet te zeggen mega-mega-moeilijk Desmo als je wellicht je toekomstbeeld moet bijstellen.
    Maar vooralsnog gaan we daar niet vanuit. Jij hebt binnenkort je NOD toch! We gaan weer met zijn allen duimen .... ik vind dat dat duimen nu ook eens beloond moet gaan worden ..... ja toch???? X

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Duim maar voor ander lieverd. :(

ik voelde vanmiddag al een beetje gerommel in mijn buik maar schonk daar niet zoveel aandacht aan, 2 dagen voor NOD en meestal ben ik te laat.
    Net toch maar even gaan broekloeren omdat het toch wel erg begint te rommelen ... en ja hoor bingo! Uitgerekend op moederdag moet dat klotelijf van mij me met mijn neus op de feiten drukken dat ik ook deze maand weer echt geen moeder ga worden. Het eerste bruinspotting is daar en dat zet bij mij altijd vlot door.

Ik wil gillen, schreeuwen en heel hard huilen maar er zit een knoop in mijn keel. Het is zo Godvergeten oneerlijk. Iedere idioot in mijn omgeving wordt zwanger, ik koop me arm aan cadeautjes voor anderen, gisteren weer een kwasi-vrolijke tekst op een geboortekaart geschreven. En ik blijf met lege handen.
    Waarom toch, waarom, waarom waarom waarom :(:(

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hè verdomme Desmo het is zeker niet eerlijk. Ik krijg gewoon kippevel van jouw berichtje en vind het oprecht klote.

Sorry ik kan niets zeggen om je op te beuren, ik kan je alleen een dikke knuffel geven. X

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Knuf aan Desmo! En IS en Natas.

En Suus kan lekker met dat lieve hondje knuffelen.

18. Suzanne68

Haha...nou dat lieve hondje ziet er alleen lief uit hoor...meestal is het een vreselijk monster :D

@Desmo....zo herkenbaar en weet verder niet goed wat te zeggen.Vind het naar voor je,dat je het zo voelt.Begrijpelijk wel,maar hoop dat je je geloof in het wel krijgen van een kindje snel weer terug vindt.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, voor onderzoek naar Geertgen, ben benieuwd of dat wat uit gaat komen en of ze iets voor je kunnen betekenen. Alvast succes!
    En wat leuk, jullie ook een moestuin.

BB, meid, wat balen voor je mannetje, zeg. Sterkte voor hem.

IS, zo lang over tijd en een omo-test. Hoop van harte dat je bij die ene procent hoort. Ik duim voor je.

Anna, wat fijn voor je. Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan.

Ladouce, alvast succes met je tweede gesprek.

Jomi, fijn dat je zo snel geslaagd bent voor een trouwjurk.

Liesben, klinkt goed, vakantie naar de eiffel.

Bebek, jammer van dat huis in Utrecht, maar er zijn vast nog wel andere opties.

Verder zoals gewoonlijk weer eens weinig onthouden.

Alyssa is gelukkig helemaal opgeknapt na haar amandelenoperatie. Nu nog 1 week vakantie en dan mag ze weer naar school. Zal ze best blij mee zijn.

Verder iedereen die het nodig heeft, dikke knuf!

Deel Deze Pagina