35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Dombo, daar ben je weer. Ben blij dat je je energie weer flink terug hebt. Toch extra genieten.

Desmo, ik heb nog aan je gedacht gisteravond en vanmorgen. Het lijkt me erg moeilijk voor je. Als jij eigenlijk wel MMM zou willen en R. niet. Natuurlijk moet je daar samen achter staan. Maar die wens kan toch ook zo diep zitten, dat het moeilijk is om daarin wijs te zijn.

Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel zo dacht dat de wens dan misschien minder diep zit, als mensen besluiten er geen hulp bij te willen. Maar dat is natuurlijk iets waarin de een anders zit dan de ander.
    Veel sterkte in elk geval en ik duim dat je wens toch in vervulling mag gaan.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, ik heb de quote van de dag al gevonden!

Uhm...juist. Ik zeg niets. Echt niet.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heb je echt niet gereageerd? Echt niet????

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik bedoel dus de opmerking 3 weken zwanger he....Volgens de banner moet ze nog 7 dagen wachten met testen....

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, dat zou ruzie worden. En aangezien ik gisteren al een bak met ruzie heb gehad op werk ben ik daar wel even klaar mee ;)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo ik wilde daar vragen hoe ze wist al zwanger te zijn :)

zijn nog meer topics waar ik me aan erger
    in die van 1 kind egoistisch zegt er 1 dat ze geen zin heeft haar nu slanke lijf op te offeren dus het houdt bij 1 kind...

liesben op oorlogspad op het werk?

ik ga met dochterlief naar CB voor entingen.. duimen maar dat ze er dit keer niet zoveel last van heeft

laters!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jij had het ook al gelezen? ;)
    Ik ook dus.

En nee ik was niet op oorlogspad, iemand anders. Alleen had ze de pech dat ze mij ervoor uitkoos.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh oh, nu heb ik toch gereageerd....

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #3129 jes4, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Hallo allemaal, ik val er weer even tussenin, heb niet alle stukjes gelezen...Ik en manlief horen weer bij de 35+ en zwangerschapswens. (helaas moet ik wel een beetje zeggen door de miskraam). Begin juni onze eerste afspraak op poli fertiliteit. Ik en manlief hadden niet gedacht dat we deze stap ooit zouden zetten. Maar je verlegt toch steeds je grenzen. In eerste instantie hebben we altijd tegen elkaar gezegd dat als het niet op de gewone manier zou lukken het dan wel niet zo bedoeld zou zijn...(dat er nog een ukje bij komt). Voor dat ik wist dat ik zwanger was (mk 4-5) heb ik het balletje opgegooid; als het nu nog niet is gelukt wil ik verder...Manlief zei in eerste instantie dit niet te willen, wat later kwam hij erop terug (moest even bezinken); als het niet gelukt is dan maak maar een afspraak. Hij is eerlijk en zegt pas over een volgende stap te willen nadenken als er resultaten van het onderzoek zijn; 1 stap tegelijk. Hij heeft er tijd voor nodig. Dit wil ik graag tegen een van de andere mama's in spe zeggen: dat je man er nu niet aan toe is (R geloof ik) wil niet zeggen dat dit zo blijft. Je doorloopt niet hetzelfde proces als man en vrouw. Komt vast goed. Ik moet er nog wel een beetje inkomen; soms snap ik helemaal niet waar jullie het over hebben, maar wel leuk om te lezen. Alle 35+ meiden: heel veel geluk gewenst. En dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeeeh, drie weken zwanger dus een week na NOD. Net als jij Liesben!?
    Misschien kan je je ruzie op je werk daar ook wel op schuiven.
    Hoop dat het geen echte ruzie was. En hoop dat je snel weer vrolijker bent. Om een goede reden het liefst.

Ik heb de stoute schoen aangetrokken en heb voor volgende week een echo afspraak.
    Het is voor een wetenschappelijk onderzoek, wekelijkse 3D echo van 6/7 tot 2/14 weken. Geen idee of mijn vriend dit weer wil, maar ik wil het wel. Heb het wel aangekondigd. Ik heb er veel vertrouwen uit gekregen vorige keer. Natuurlijk wel veel spannende momenten, maar als het steeds goed en volgens het gemiddelde is, dan maakt dat je zenuwen een stuk minder.
    Ben zo blij dat het onderzoek nog steeds loopt en dat ze op dit moment plek hebben:)
    Volgende week waarschijnlijk nog geen echo met kloppend hartje, maar waarschijnlijk is wel te beoordelen of de zwangerschap goed lijkt te zitten.
    Ben nu al hyper :)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend hoor Annna, ik hoop het zo voor je!

En ja, ik ben ook 3 weken zwanger ;)
    Dus indd die ruzie kwam door mijn hormonen! Dat was het gewoon. Hahahaha.
    (Maar zonder dollen, hoe naïef zijn mensen soms?)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga me zo eens mooi maken. Heb vanavond een verjaardag van schoonzusje.Tot morgen!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Ehh Lies het is kwart over 2.........je bedoelt toch niet dat je zo lang doet over jezelf mooi maken? ;):D
    (ja ik weet het flauw grapje)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ha, BB, je hebt geen idee hoe veel tijd het kost om mij toonbaar te krijgen :D
    Ik ga vanmiddag vast de kant op, moet schoonmama eerst nog ophalen. We eten daar. Vandaar ;)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier liesben

spannend annna.. wel leuk dat je je voor zoiets kon aanmelden

mama73: lastig is het he dat mannen alles anders ervaren dan vrouwen.. maar komt goed en ik hoop dat hoe dan ook jullie wens van een 4e snel in vervulling mag gaan

beeb heeft der prikjes weer gehad.. hopelijk dat ze straks zonder koorts wakker word

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmm, de discussie gaat verder.

Die mevrouw die 3 weken zwanger is :)D) weet dat omdat ze bekkenpijn heeft, en dat heeft ze altijd vanaf innesteling.... Oké....

Maar nu wil er iemand meer dan 1 kindje, want stel dat er 1 dood gaat....dan heb je niks meer.
    Tja. Ik heb ook nog een "reserve-vriend", want stel dat er met deze wat gebeurd.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Waaaahhhhhhaaahhhhaaaa mallerd die heb jij toch ook gewoon nog eentje in de kast staan voor het geval dat! Toch? Of ligt ie op zolder.
    Jeetje wat een kolder.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Één op zolder, en één in mijn 2e huis. Want dat 1e huis mocht eens afbranden....

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Hihiiiiiii (lig bijna van mijn stoel)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je hebt toch wel twee stoelen hè? Want stel....

Ennieweej, nu ben ik er echt vandoor, anders heb ik ook nog eens ruzie met schoonmama ;)

Deel Deze Pagina