Ja dames, omdat iedereen er een reserveman op na houdt, heb ik heeeel lang moeten zoeken om nog een fatsoenlijke te vinden. Niet eerlijk! Maar heb nu wel een hele leukerd gevonden
Ik heb net te horen gekregen dat mijn lief vrijdag met de traumachirurg moet gaan overleggen wat ze bij de volgende operatie gaan doen. De traumachirurgen zelf hebben 2 opties maar Lief mag meebeslissen (het is tenslotte ook zijn been) Ik ga denk ik morgen (als mijn ongi echt doorbreekt) wel de hsg plannen maar er wel bij zeggen dat ik het af kan bellen mocht mijn Lief dan ook naar het ziekenhuis moeten.
Des, dikke knuffel lieverd, wat een onwijs klotenieuws nou toch weer! :x Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, weet wel heel goed hoe je je voelt... Nogmaals een dikke knuf meis! Haha, die quote van de dag van Liesben is meer de quote van de eeuw! Kom niet meer bij echt! Hoe stom kan iemand zijn zeg! Als het niet zo vreselijk grappig was zou ik er bijna boos en verdrietig om worden....maar gelukkig is het zo enorm grappig dat me dat niet eens lukt, al zou ik het willen! Hebbie ruzie gemaakt op je werk Lies? Toch geen patiënt een volle po over zijn hoofd gegoten he? Anna, spannend, zo'n echo! Maar kan inderdaad ook een hoop spanning wegnemen, dus ik duim voor een mooie echo! Limmeke, hoe is het nu met je kleine moppie, geen last van de inentingen? BB, sterkte voor je Lief voor vrijdag! Hoop dat er een beetje een gunstige optie bij zit, voor zover dat kan in deze situatie!
Kheb trouwens een andere tattoo gevonden, die meer aan mijn wensen voldoet...vind het namelijk supermooi dat het lijfje op een mensje lijkt! Sluit helemaal aan bij mijn achterliggende gedachte voor de vlindertattoo....wil hem wel in spiegelbeeld. Vraag me niet waarom, maar ik wil het gewoon De vleugels moeten rechts en ik wil ze meer in hartvorm! Wat wel balen is, is dat mijn tattoomevrouw alleen bespreek-tijd heeft woensdagavond en ik ken mezelf: als het mooi is aangepast wil hem meteen hebben! Dus duim voor me dat ik niet zes weken hoef te wachten maar voor of in het weekend nog terecht kan! Wat vinden jullie ervan, van deze keus?? Ben er echt verliefd op, vind hem supermooi, zeker zoals ik hem in mijn hoofd heb met de aanpassingen! Oja, ik wil hem dus niet daar he, maar aan de binnenkant van mijn rechterpols.
Anna spannend hoor de echo. Fijn zeg dat je in zo'n onderzoek kan meedoen. Heb je lekker veel echo's en ook nog 3D Bebek mooie tatoo. Je enthousiasme druipt van je berichtje af ..... ik hoop dat de tatoo-mevrouw 'm snel kan zetten. BB ben benieuwd wanneer je vriend terecht kan in het ZH voor de operatie. Hoop dat het net goed valt met de HSG en ja anders gewoon de HSG afzeggen. Ook nogmaals hier: Veel plezier in de Ardennen!! Geniet ervan. Dombo fijn dat de kleine meid helemaal is opgeknapt. Liesben is lekker aan het ruziën En wij hebben ook overal twee dingen van (trouwens van veel dingen echt ben nogal veranderlijk in huis). Enne wist je dat niet dat je al héééééél vroeg last kan hebben van je bekken!! In week 3 al een soort BI, dat is echt niet uitzonderlijk hoor! ...... vreselijk zulke verhalen. Limmeke hoe is het vandaag met jouw kleine gegaan? Mama73 wat naar zeg dat je net weer een MK achter de rug hebt. Heel veel sterkte. Hier Vandaag zijn bij ons twee schilders begonnen om de buitenboel te schilderen. We hadden eigenlijk het idee om het zelf te gaan doen, maar ik ben de schilder hier en ik moet nog mega veel binnen schilderen, dus het is wel lekker zo. Verder is het CD44, dus dat betekent 16 dagen overtijd .
Mooi Bebek ik vind alleen die twee 6sen onder het beessie niet mooi. Snapje wat ik bedoel? Verder is ie heel sierlijk en lief!
Hihi, was me nog niet opgevallen, maar zal eens zien wat ze ermee kunnen! Leuk dat jullie hem mooi vinden! IS, het wordt wel spannend allemaal hoor!! Ik duim toch even stevig door voor je!! Ga ff Grey's kijken!
Waaah ...al dat geklets...ik hou jullie niet bij hoor. Iemand gaat naar de Ardennen....weet niet meer wie...veel plezier!! @BB.....sterkte vrijdag. @Bebek....ik vind deze tattoo mooier dan die andere. Dat was het echt wat ik mijn mijn chaotische brein kan opslaan sorry. Toen we hier kwamen wonen stond er een oud bistrosetje in de tuin.Was niet meer schoon te krijgen,dus die heb ik vandaag wit geverfd.Met 2 stoelen en maar 1 tafel.Dus hoe het nu verder moet als er wat met die tafel gebeurd
Jeetje Suus kan je dat niet eens allemaal onthouden Dat is trouwens BB die naar de Ardennen gaat. Leuk hè zo'n bistro-setje. Wij hebben een setje in het grijs, denk dat ik die volgend jaar toch ook wel eens een likje verf moet gaan geven, maar dat is dus voor latere zorg.
@IS...volgend jaar lijkt me vroeg genoeg dat verven is nml echt een rotklusje.Maar was wel lekker ff buiten en wat afleiding.
Ja ik weet het Suus, ik schilder veel dingen. Heb hier al diverse kastjes, spiegels, fotolijstjes, plinten, vensterbanken, radiatorschermen etc. geschilderd. Nu nog alle binnendeuren en de deurposten en dat is een megaklus Maar jouw bistro-setje staat er weer strak bij. Is zeker lekker hè, zo buiten bezig zijn. Jullie zijn ook nog steeds lekker in de achtertuin bezig toch. Ik vind het wel ontspannend. Ik ga morgen weer verder onkruid tussen de tegels weghalen, niet het leukste klusje, maar ach ik ben lekker buiten dan.
haha en ik maar zeuren over 1 bistrosetje verven De achtertuin is bijna klaar....wil er nog wat vlinderstruiken in en een vijver van een zinken teil.Het bistrosetje ga ik voor zetten.Heb de tafel al neergezet met een plantje en een olielamp.De stoelen zijn nog niet droog genoeg om te verslepen.En dat met mijn geduld
Desmo, wat een verdrietig bericht meid. Je ellende komt door het scherm heen. Dikke knuf! Mama73, heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam. Anna, ik kan me helemaal voorstellen dat je weer mee wilt doen aan dat onderzoek en daardoor veel echo's gaat krijgen. Als ik nog een keer zwanger mag raken wil ik het liefst ook elke week een echo met mijn ervaringen met missed abortions. BB, ben benieuwd wat de artsen vrijdag aan je man gaan voorstellen. Sorry Bebek maar geen mening over de tattoo want daar hou ik niet zo van. Wat een schattig hondje Suus! Wat een malloten heb je op de wereld zeg, ik erger me al aan de paar zinnetjes die jullie hier quoten.   Ik heb vandaag bruinverlies. Over het niet krijgen van moederdagcadeaus van de stiefmeiden : dat was niet zo zeer wat me pijn deed, wel logisch want ik was/ben niet hun moeder. Maar wat ik zo erg vond was er wel heel veel mee bezig zijn voor een ander en ermee geconfronteerd worden, maar zelf geen kindje. Een vraagje : niet dat jullie mij dat gevoel geven, maar ik vraag me wel es af of jullie het niet vervelend vinden als ik het over mijn wens voor een 2de heb. Want ik heb al wel een kindje, dat moois mag ik al meemaken. Ik heb het hier niet veel over Danique omdat ik jullie daar geen pijn mee wil doen, die confrontatie. Ik besef overigens elke dag wat een geluk ik heb dat ik haar heb mogen krijgen en daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Maar die wens voor een 2de, die gaat diep. Het is anders als toen ik nog geen kindje had, dat gat wordt nu gevuld door m'n meisje en ik ben moeder geworden. Maar juist ook doordat ik nu meemaak hoe het is wordt de wens voor een 2de zo sterk, plus graag voor haar een brusje willen. Tis wat lastig uitleggen maar het gevoel is dus anders, maar niet minder heftig.
Wat mij betreft kun je niet genoeg over Danique kletsen.En foto's graag!Ik vind het zo'n leuk kindje .Ik heb er iig geen last van,maar kan alleen voor mezelf spreken.
Hey meiden, Jullie kletsen weer héél wat af, maar ben ff te moe om vanavond nog te reageren. Gisteren is het toch nog best een drukke dag geweest en vandaag ben ik niet vooruit te branden. Maar met Juarno zal ik wel moeten en ben nu uit geblust. Hier verder nog steeds geen ongi en gisteren weer omotest gehad. Dus de banner klopt nog steeds niet. Ik moet morgen eerst nieuwe testen halen, ze zijn op. Ook moet ik 11.15 bij de kaakchirurg zijn voor nacontrole, dus ik hoop dat ik snel weer buiten sta en dat de wond er verder goed uit ziet. Welterusten allemaal en tot morgen.
Ik heb er geen problemen mee hoor Natas. Of die wens nu voor nummer 1,2,3,4, of 5 is maakt niet zo veel uit. Hij is er. En hoe. Hoe ver ben je in je cyclus? Dat je nu bruinverlies hebt? Bebek, ik snap dat je deze mooi vind. Maar ja, het blijft een tattoo. en daar hou ik dus niet van. Sorry
BB, ben ook geen tatoeage fan, maar ik vind zo'n sierlijk klein vlindertje wel mooi. Succes ermee. BB veel plezier. Jomi, wat meer energie. Balen van weer een omotest. Het was vast spannend nu je 4 dagen verder was. Hopelijk komt je ongi snel als ie dan moet komen. Mama73m sterkte met je verlies. Suus en IS lekker buiten bezig. Altijd lekker gevoel dingen mooi maken. Ik hoop dat ik dit jaar niet de trap kan schilderen! En er moet nog wel meer gebeuren, maar dat kan volgend zomer pas hoop ik. Niets voor zwangere vrouwen en kleine kindjes. Ik ben trouwens zo opgelucht dat de test vanmorgen eindelijk een flink stuk donkerder was. Dat was ie niet op moederdag (scheelde maar een fractie met de vorige test van drie dagen ervoor) en daarom voelde ik me zo onrustig. Maar in elk geval is er een steigende lijn in HcG. Ik heb al opgegeven voor Moeders voor Moeders. Mocht het misgaan met de zwangerschap dan is er in elk geval nog iets positiefs uit voortgekomen. Natas, ik erken nu ook wel dat de wens voor een tweede (en vooral ook een brusje voor ons kind) even sterk kan zijn. Ik ben zo dol, trots en groos op Yara, dat ik daar altijd wel over kan praten. Maar ik heb daar soms ook wel moeite mee. Doe het dan ook makkelijker bij de 35+ mama's. Praten over de zwangerschap is trouwens ook zoiets. Maar ja de januari mama's zitten er ook heel anders in dan ik. De klok die iedereen hier hoort tikken, hoor ik ook. dat maakt het anders. Maar die grote angst geen moeder te worden is er gelukkig niet meer. En ik ben daar dagelijks dankbaar voor. Daarom hoop ik echt zo dat iedereen die het zo diep wenst het ook mag gaan ervaren. Maar als iemand het niet prettig vind en het pijn doet, dan hoor ik het graag eerlijk en wil ik proberen er (nog meer) rekening mee te houden.
Wat goed dat je je al op hebt gegeven voor MVM Annna! En een donkerdere lijn. You go girl! En ook voor jou geld: gewoon hier blijven hoor!