35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nog helemaal niemand geweest hier vandaag????? :$

Nou, dan bijt ik het spits wel af ;)
    Ik ben moe! En ik had vanmiddag spontaan een bloedneus!
    En nu zit ik me dus al gek te maken. En dat wilde ik nu juist niet deze maand. Bah Bah Bah.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gisteravond had ik naast het bruinverlies ineens een beetje rood erbij, paar druppels in m'n inlegkruisje en wat met afvegen.
    Vandaag heb ik op kantoor tampons gebruikt, klein beetje zwart en bruin. Zo, weten jullie dat ook weer. :D

Liesben, in theorie zou dit een beginnende ongi kunnen zijn maar ik betwijfel het. Op dag 29 na een MK zou dat wel erg snel zijn terwijl mijn gewone cyclus ongeveer 30/33 dagen duurt. En ik heb ook helemaal geen ongipijn of zo. Mijn eisprong weet ik niet, ik kon niet goed ovutesten omdat die ook op hcg reageren. Ik gok er zelf op dat het nog met de MK te maken heeft, maar eigenlijk heb ik geen idee.
    Oh oh, gebeurt er toch weer wat waar je je gek over kan maken..... valt ook bijna niet te voorkomen hè. Over 5 dagen je NOD?

Bebek, ben het ermee eens dat je van ovutesten niet sneller zwanger raakt. Ik doe ze wel omdat 3x klussen in de week hier gewoon niet haalbaar is, maar met zo'n klusschema zit je prima.

I S, ben het ermee eens dat je als je al een kindje je hebt je moederzorg, -gevoelens en -liefde bij daar aan kwijt kunt. In die zin scheelt dat heel veel.
    Sjonge meid, nog steeds geen nieuws en nog overtijd?

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zo geen gekkenhuis hier! :D

Liesben heeft gelukkig weer wat gevonden om d'rzelf weer lekker gek te kunnen maken.
    Sterkte meis t/m 17 mei!

Natas, opzich zou het toch wel kunnen 4 weken na de MK. Hopelijk is het idd een ongi en is je lichaam weer snel helemaal hersteld.

Hier mega-koppijn, lijk ook wel een beetje grieperig ..... niet leuk dus! Verder geen nieuws.
    Ik haak ook gelijk weer af, ga lekker bankhangen.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Verkoudheid/griep/belabberdheid heerst hier behoorlijk I S, hoop niet voor je dat je ziek wordt.

Ja, een ongi zou in theorie kunnen. Ik hoop het!

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    O nee toch, daar heb ik geen tijd voor en geen zin in ..... maar ja wie wel :D

Ik hoop het ook voor je Natas.

Ga nu echt afhaken. Fijne avond.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tis echt stil hier vandaag! Ik haak ook af. Bankhangen. Of misschien zelfs wel al naar bed. Ben kapot!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten afgehaakte dames

Vandaag druk dagje gehad, dingen regelen voor huis, met kids stad in kadootje kopen voor manlief voor onze trouwdag morgen, mijn ouders zijn weer in den lande na het overwinteren dus koken voor iedereen, dochterlief vannacht weinig geslapen en nu weer verzetten dus brullen... ben nu beetje moe!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam alleen even gauw langs om Koffie van harte te feliciteren met haar verjaardag!
    Bij deze: HAPPY BIRTHDAY KOFFIELEUTJE!!!
    En een dikke verjaardagsknuffel van mij! :)

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    :$ O ja, solly ...... :)
    Koffie ik weet dat je er niets aan doet vandaag, maar feliciteren mag toch wel ... en het is nog net 12 mei ... GEFELICITEERD, hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad!!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nog gefeliciteerd koffie, hoop dat je ondanks alles toch een leuke verjaardag hebt gehad xx

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Helleu ladies!

Gisterenavond bij de tattoomevrouw geweest. De tattoo moet groter.... :$ Anders komen de lijntjes te dicht op elkaar en dan schijnt het niet mooi te worden.
    Ben echt blij dat ik haar heb, want ze heeft er echt oog voor: ze zei meteen dat de voetjes (de zessen zoals BB ze noemde ;)) eraf moeten, omdat ie anders te lang wordt. En die ene dikke streep in de vleugel, die halfrond loopt zeg maar, die moet ook weg zei ze. Kren is wel duur zeg, kost me 90 euro en of ik maar even een voorschot wilde betalen van 20 euro...Enniewees, op 31 mei om 13.30 wordt ie gezet :) Ik kan nog terug als ik niet wil of als ik hem op mijn arm te groot vind, maar dan ben ik wel mijn 20 euro kwijt. Nou is dat natuurlijk geenr amp, want als ze hem erop plakt en ik vind hem niet mooi dan ben ik liever 20 euro kwijt dan dat ik voor de rest van mijn leven met iets loop wat ik niet mooi vind!
    Ter reminder: dit wordt 'm, znder voetjes dan en zonder streep :D :
    Oja, de voetjes gaan eraf ter hoogte van de krul zeg maar ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam trouwens nog een leuke Loesje tegen, speciaal voor Suus, op mijn Loesje kalender;

"23 soorten gif over je eten
    En nog zijn die spruitjes niet te vreten"

:D

En vond deze erg leuk:

"Als ik even niets doe
    Hou me dan vooral niet tegen"

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, mijn duimen gaan toch in de draaistand voor je hoor, ook al wil je niks voelen!!

IS, is er al nieuws meis?? Vind het echt steeds mysterieuzer worden maar ik duim gewoon door!

Natas ook al van die vreemde verschijnselen....sterkte meid!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bebek zit weer in monoloog stand? :)

wel jammer dat die voetjes eraf moeten bebek, want vind hem juist wel leuk zo

15. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Moghe,

Bebek wat gek dat je moet aanbetalen voor een tattoo, maar ja ik ben ook geen kenner, dus mss is het wel heel normaal in die kringen.
    Ben benieuwd hoe het er uitkomt te zien. Gaan niet die hele 'zessen' weg dan, dat lijkt mij het moois. We zullen het resultaat begin juni wel zien, neem nl. niet aan dat je direct na het zetten een foto ervan gaat maken, want dan is het nog dik en gezwollen.

Leuk die Loesje teksten, vooral deze:

"Als ik even niets doe
    Hou me dan vooral niet tegen" :D

Vandaag pas 19 dagen overtijd (CD 47) :(

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    haha, grappig, het lijkt mij juist mooier zonder die voetjes .....

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff IS.. beetje frustrerend of niet zolang al overtijd?
    en je kan echt met geen mogelijkheid nu toch zwanger zijn?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh dames. Heb me vandaag ziek moeten melden. Gewoon niet geslapen tot 05:30 uur en een knallende koppijn maakt het echt onmogelijk. Bah. Nu nog steeds hoofdpijn, dus paracetamolletje en rustig aan.

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja nogal frustrerend inderdaad, maar ja afwachten is het enige wat ik voorlopig nog kan doen. Heb 25 mei weer een afspraak staan bij de HA. Ik ga morgen alvast een afspraak maken bij een gynaecoloog .... voordat ik daar terecht kan ben ik natuurlijk ook al weer ff verder en tegen die tijd heb ik dan als het goed is de verwijsbrief van de HA.

Het is heel stom, maar je gaat dan toch weer een theorietje bedenken ..... terwijl ik weet dat ik nu waarschijnlijk 'gewoon' een keer een ongi oversla, maar goed ik bedacht dus:
    - vrijdag 7 mei zei Homeopaat dat er een bevruchte eicel rondzwemt;
    - moest drie dagen druppels innemen, dus 7, 8 en 9 mei;
    - daarna kan óf eicel zich innestelen óf ik word ongesteld;
    - stel dat eitje zich innestelt, dan duurt het ca. een week voordat je HCG traceerbaar is;
    - ben nu nog geen week verder na laatste druppels en nog geen ongi, dus zou het dan toch???

NEE ik weet zeker van niet, maar ondanks dat je het niet wilt, krijg je toch van die rare hersenspinsels.

Hè wat balen Lies. En hoe is het met je bloedneuzen? Heel veel beterschap … kruip maar 'lekker' onder de wol.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beterschap lies!

Deel Deze Pagina