Hier, vandaag gehoord dat mijn Lief eerst een MRI krijgt omdat de artsen vergeten zijn te kijken waar de steken vandaan komen die hij al maanden aangeeft. Mijn Lief is best een beetje boos geworden omdat hij nu telkens een andere arts heeft en dat ze allemaal iets anders vertellen. Nu heeft deze arts beloofd dat alleen hij hem nog behandeld. (dat is trouwens die arts die in het nieuws is geweest die dat 12 jarige jongetje in Afghanistan heeft gered) Dus nu wordt hij de komende 2 weken opgeroepen voor een MRI en dan overlegt hij weer met die arts wat er tijdens een operatie gaat gebeuren. Dus mijn HSG gaat volgende week woensdag door.
Hallo allemaal hier een berichtje vanuit een redelijk zonnig Engeland. Ik schrijf en lees via mij Blackberry dus daarom een kort berichtje. Tot nu toe is het erg leuk, weinig regen, aardig wat zon en koude nachten. Zondagavond zijn we weer thuis dus maandag zal ik uitgebreid reageren.
dan heb jij mooier weer dan wij hier ladouce geniet er nog maar ff van na paar dagen iets minder misselijk is het vandaag weer toegeslagen hier... bah... ik ruik overal een broodlucht.. hoe vies kan dat zijn!
Lieve Des, ik weet zo goed hoe je je voelt Hele dikke knuf en ik ben blij je weer even gezien te hebben hier! Ladouce, fijn dat je aan het genieten bent! BB, goed dat de HSG doorgaat meis, en dat je vriend nu gewoon door 1 goeie arts behandeld wordt! Pffft, ik heb me toch een hoofdpijn, niet leuk meer gewoon :x Werd ermee wakker en toen was het nog veel erger, want kon geen stap verzetten. Lang leve de paracetamol! Hoop dat het morgen weg is, want heb een boottochtje op de agenda staan voor morgenmiddag!
Lekker he Bebek, die koppijn? Hier nog steeds hoofdpijn, maar wel wat minder. Maar ik doe gewoon alsof het weg is. Vanmiddag gaan we op de fiets $) naar Woerden. Daar is een nieuwe bioscoop. We gaan naar Robin Hood. Daarna hapje eten in de stad en dan weer op de fiets terug.
Is het besmettelijk ofzo? Hier ook al hoofdpijn. Gelukig werken de molletjes wel. Lies veel plezier! Ik hoop dat het droog blijft want met een nat pak in de bios lijkt me niet lekker.
Lieve meiden bedankt voor jullie knuffels en lieve berichtjes, fijn om te weten dat jullie me steunen. Wat betreft de MMM, hoe leg ik het uit R. is een absolute positieveling die echt denkt dat het wel op de normale manier gaat lukken. Ik ben het tegenovergestelde en zie overal altijd beren op de weg. Maar er speelt bij mij wel iets ander en dat is een raar soort "geloof". Waar ik namelijk heel bang voor ben is dat wanneer wij toch met de MMM verdergaan, er een ongezond kindje zal komen. Omdat je de natuur dan gaat forceren en wij eigenlijk niet voorbestemd waren om een kindje te krijgen. Het is een rare en pessimistische gedachte van mij, maar het is wel de reden waarom ik gewoon heel erg bang ben voor de MMM. En daarom weet ik het nu even niet meer. Wel of niet? Niet is waarschijnlijk ongewild kinderloos waar ik de rest van mijn leven mee zal moeten leren omgaan. Wel is de angst voor een ongezond kind wat ik ook vreselijk zal vinden. Ik weet he nu even echt niet meer en laat de boel maar de boel. Kop in het zand en doen of er niks aan de hand is; ben ik erg goed in. Ik zou wel van jullie graag horen wat precies een hsg is? Daar had ik namelijk nog nooit van gehoord.
@Desmo....dikke knuf meis.Ik begrijp je angst. @Limmeke...balen dat je weer zo misselijk bent. En Liesben was ziekies...beterschap! Bij een HSG wordt er contrastvloeistof in je baarmoeder en eileiders gespoten om beter te kunnen zien of er eventueel afwijkingen zijn.Of juist niet natuurlijk Ik was daarna wel extra vruchtbaar.Na 2 jaar niet zwanger te kunnen worden was ik ronde 2 na de HSG opeens wel zwanger. Hier gebeurt niet zoveel.Vooral veel met de tuin bezig.Vakantiegeld was gestort.Grotendeels opgegaan aan rekeningen (zoals gewoonlijk ) maar kan morgen wel lekker mijn schommelbank op gaan halen.En heb nog wat planten voor in de tuin gekocht. Verder kon ik mijn dossier niet afhalen in het zkh voor het Geertgen.Dat moet perse schriftelijk.Wat ik niet helemaal snap...lijkt me ook voor hun makkelijker als ik het ergens volgende week es op kom pikken,maar had geen zin om er stennis over te schoppen,dus ik ga zo het verzoek maar even posten.Geertgen schiet ook al op.Niet aankomende maar die dinsdag erop al.Dan is het weer uit met het niet zwanger willen worden.Vind ik wel een beetje jammer,maar ja....de tijd dringt he.
Des precies wat Suus zegt. Ze spuiten je eileiders door om te kijken of er blokkades zijn. Dus jouw theorie over een ongezond kindje gaat dan niet op.(niet dat ik jou theorie niet gegrond vind hoor) Want ze kijken dan alleen maar of je bm en eileiders er goed uitzien zodat de bevruchte eicel netjes naar je bm af kan dalen. En zoals Suus al zei (zei mijn gyn ook) ben je extra vruchtbaar na een HSG. Maar het blijft toch jouw beslissing en niemand kan die voor jou maken, je moet doen waar jij je goed bij voelt!
Lieve Des, hele hele dikke knuf! BB, balen voor je lief dat zijn traject nu weer langer duurt. Maar fijn dat de hsg door kan gaan.
Des, ik volg je wel een beetje hoor. Ik heb ook altijd gedacht dat als het "spontaan" niet lukt dan zal het ons wel niet gegeven zijn. En nu sta ik zelf ook op de stoep van IUI. Grenzen zijn er om te verleggen in mijn geval Maar ik vind dat je vooral moet doen wat je hart je ingeeft. Dan zit je altijd goed.
Thanks meiden, duidelijk verhaal over die hsg. Ik ga het er eens met R. over hebben en goed over nadenken. En inderdaad Lies ... grenzen verleggen doe ik ook al meer dan ik ooit had verwacht/gehoopt. Meiden ik ben even een paar dagen naar Belgie. R. gaat racen op Francorchamps, het seizoen is weer begonnen! Goed weekend allemaal en Bebek succes met klussen!
Veel plezier Desmo! Meiden, ik heb me weer eens in mijn hoofd gehaald dat ik (voor de zoveelste keer) zwanger ben. Die hoofdpijn blijft maar, mijn borsten doen zo'n zeer. mijn buik voelt raar, voel me wat licht in mijn hoofd. Kortom, niets nieuws onder de zon. Dus wie roept me even tot de orde?
Zo meiden ben ik weer, ik wilde mijn verjaardag niet vieren en lekker onder een steen gaan zitten. Is niet gelukt want heb zowat de hele week verdeeld visite gehad Maar het is weer voorbij, ik heb gewoon vreselijk veel moeite met ouder worden, ja ik weet het, het is raar maar ja wat doe je eraan.... Ik heb hier zo heel af en toe wel gespiekt maar niet geschreven, tijd ontbrak me een beetje maar volg jullie allemaal wel...... Bedankt allemaal voor jullie felicitaties enne ik zal me weer wat meer laten zien. Liesben tot de orde roepen zeg je tja maar als je al geen hoop meer mag hebben wat blijft er dan over, je moet toch positief blijven en dat doe je......Dikke knuf meis. Desmo veel plezier in Belgie en Ladouce veel fun verder in Engeland