35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Waar is iedereen dan? Ik wil met jullie allemaal een vreugdedansje doen ;)

:D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Joehoe? Anybody?

Niemand? Nou ja, dan ga ik mijn eigen feestje maar vieren!

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Liesben ik zou graag met je meedansen, maar ik moet echt rennen. Moeten om 15.00 uur bij mijn moeder zijn, dan schoonmoeder ophalen en naar Scheveningen voor hun beider verjaardag en uiteten. Op dit moment zit mijn haar nog in de krullers, moet ik me nog opmaken en aankleden ...... dus echt rennen!!!

Volgens mij heb jij een gigantische big-smile op je gezicht (pas op dat je geen kramp krijgt :D) en terecht. Geniet maar ff lekker met zijn tweetjes.

Doei!

4. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Wat een super geweldig nieuws Liesben. Het is je zo gegund hoor, van harte gefeliciteerd :p:p;););):D:D:D

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies ik zie dat je nog steeds online bent! Ik dans lekker met je mee hoor (met mijn stijve knoken;))
    Wat moet dit voor jou een rare dag zijn. Je hoop al zo lang op een test met 2 strepen en nu heb je hem!
    Ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt maar zou het graag mee willen maken;)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zit wat wezenloos naar het scherm te kijken ;)
    Moet zo wel wat gaan doen. Mams komt zo eten. We hebben de champagne vast koud gelegd....
    Ik drink wel water uit een champagneglas!

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ga je het je mams vertellen?? Oh spannend!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kan mijn mond toch niet houden :D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh meiden, ik gun het jullie allemaal zo enorm!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Oh man, wat is dit geweldig! Yes yes yes, onze Lies is zwanger! Ontzettend gefeliciteerd!! Jeetje, zit hier gewoon te springen op mijn stoelje.

En Anna een vette streep, ook helemaal goed.

Nee geeft allemaal geen zekerheid, I know, maar so far so very very good dames!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik log voor nu even uit dames. Meld me misschien vanavond nog even.
    Maar moet mezelf en het huis nog toonbaar maken voor mams.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lies,
    Veel plezier met het je mamas vertellen. Die gaat straks trots op vakantie.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

...ik moet even wat opzoeken voor Mams (die trouwens moest huilen) dus vandaar dat ik hier nog even check ;)

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    GEFELICITEERD LIESBEN EN LIESBENHUBBIE!!!
    Ik had het al via de sms gedaan, maar dan nu nog even 'officieel' ;)
    Ik ben echt hartstikke blij voor jullie al zou ik zo graag willen weten hoe het voelt om zo'n prachtig tweede streepje te zien....
    Zie dat je je banner ook al hebt aangepast: heel goed! Gewoon lekker 9 maanden gaan genieten, het gaat helemaal goed komen!!!

Anna inmiddels ook een donkere streep lees ik; supergoed nieuws! Ook jij lekker gaan genieten!

Ik ben de rest alweer vergeten, sorry. Heb zo'n druk weekend gehad, mijn hoofd loopt over!
    Donderdag eerst het klusseizoen geopend, toen van alles in huis gedaan en 's avonds afscheid nemen van mijn kanniedanse-vrienden :D
    Vrijdag boodschappen, kadootje voor zusje, veel en lang met de hond gelopen. En gisteren het boottochtje, wat super was!! Gelukkig werkte het weer goed mee! Jammer was de dikke herrie die zuslief aan het einde van de avond met haar vriendje kreeg, maar ik begreep dat dat weer was opgelost. Gisterenavond nog even de klus der klussen gedaan, dus volgens mij moeten we deze maand goed zitten! ;) Duimen jullie met me mee? Ik wil ook zo graag zo blij zijn!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bebek, volgens mij heb je 'm al gekocht!? Tuurlijk duimen we ook voor jou. Ik gun iedereen een tweede streepje, maar meer nog dan dat een lief beebje in de wieg.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vind hem fantastisch, echt waar! Ben er nu al blij mee :D

Leuk dat je je banner hebt aangepast Anna, staat er goed bij zo, nou moet het wel goed komen!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha Anna, jij bent toch niet toevallig de verkoopster he? :D Ze komt ook uit zuid-holland en heeft dezelfde naam als jouw nickname ;)
    Zag dat ze hem er voor me afgehaald heeft, helemaal leuk!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Vond het wel tijd voor een vrolijke banner;)

Liesben, lief dat je moeder moest huilen. Wist ze trouwens dat jullie voor de IUI zouden gaan? Ik kan me voorstellen dat ze dan ook extra opgelucht was dat jullie dat niet hoeven te ondergaan.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, mams was (is) van alles op de hoogte! En ze is superblij!

Deel Deze Pagina