35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Leuk, leuk, leuk! En wij ook allemaal met jou!

Sterkte wel voor een ieder die ook even moet slikken of snikken.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Echt, dit gevoel gun ik iedereen zo vreselijk!
    Ik ben helemaal hyper!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ooooooooooooooooooooo wat zie ik????????

lies!!! wat een geweldige banner!!! gefeliciteerd lieverd!! gut, zit hier gewoon tranen weg te slikken

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sorry, kweet dat ik had beloofd niet voor woensdag te testen, maar het was sterker dan ik ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb nog niets teruggelezen.. maar test was mooi positief?

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat lief van je!
    Ik ben vreselijk blij voor Liesben en jou, gun het jullie enorm, maar kan het 'slikken' toch niet helpen....want je realiseert je ineens dat je het zelf ook zo graag wilt....
    Maar nogmaals, ben heel erg blij voor jullie!!!!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kijk maar in mijn album!

Lieve, lieve Bebek (en anderen)..ik weet als geen ander hoe rot het soms is om die woorden te lezen: Ik ben zwanger. Je wilt zelf ook zoooooo graag! Dus dat slikken is niet erg, toont dat je menselijk ben! En dat heeft niets te maken met misgunnen.
    Maar kijk naar mij.....de eerste afspraak voor de start van IUI stond al...en kijk nu...
    Zo zie je maar. Geef de hoop niet op. Hou je hier aan vast. Ik hoop met heel mijn hart dat dit geluk door iedereen hier een keer gevoeld word!
    Echt waar!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik nooit heb hoeven wachten op een zwangerschap.. wel herken ik het gevoel dat een zwanger iemand kan hebben na een MK, na 4 MKen durf je niet blij te zijn tot je al die "mijlpalen" gehad hebt.

maar hopelijk dat liesben's zwangerschap de meisjes die die wens zo graag vervuld zien worden weer hoop geeft..

ik vind het in elk geval helemaal super!! en knuf meteen alle ladies die een knuf kunnen gebruiken

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    test is mooi lies!!! zo duidelijk had ik hem voor NOD niet

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zeg lieve annna en lies.. komen jullie dan aub snel achter mij staan in de 35+ lijst??

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Owkee ;)

Meiden, ik ben er weg van. ga even samen met lief genieten op de bank.
    Morgen om 05:30 uur de wekker. Op mijn vrije dag!
    Maar ja, mams gaat op vakantie en moet naar het oppik-adres in Lunetten gebracht worden....door mij :D

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lief van je! Het is heel dubbel, want ik gun het je echt zo, zeker na al het verdriet en na het lange wachten! Ben plaatsvervangend hyper, hihi! Maar inderdaad; je wilt zelf ook zo graag...
    Maar je hebt gelijk, Limmeke ook: hier moeten we hoop uit putten, het kan zomaar ineens raak zijn, misschien juist als je het het minste verwacht! Dus ik duim vrolijk door voor mezelf! En voor de andere lieverds waarvan ik weet dat ze, ondanks hun blijdschap voor jullie, toch even moeten slikken!

Ga mijn mandje in meiden, morgen om 5.30 weer op voor de eerste dag van een 40-urige werkweek!

Geniet lekker Lies, droom maar mooie dromen!

Knuffel voor iedereen!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Enne...deze maand maar 1 keer sex gehad in de vruchtbare periode.....Want we gingen toch voor IUI. En al die moeite had ons in die anderhalf jaar tijd ook niet veel gebracht. Dus deze maand kon iedereen de boom in!
    Ik wil verder niet veel zeggen, maar toch.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten dames :)

ik ga zo met zoonlief naar blair witch project kijken als hij moed verzamelt heeft

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Natuurlijk ben ik ook hartstikke blij voor Annna dat haar streepje steeds donkerder wordt en ik wil ook een knuf geven aan iedereen die het nodig heeft en de woorden Geef de hoop niet op !

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Liesben, gefeliciteerd meis. Ik ben hartstikke blij voor jou ( ik heb er ook gewoon kippenvel van ), geniet er maar lekker van dit gevoel. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je er helemaal hyper van bent.

Zo, ik ben ook weer terug van weg geweest.
    Afgelopen dinsdag ben ik naar de kaakchirurg geweest en er moest weer uit dezelfde holte een cyste verwijderd worden. Was nu wel een stuk kleiner, maar was weer erg pijnlijk. Heb de afgelopen dagen ook weinig gedaan, soms even een keertje een spelletje. Maar verder eigenlijk niets, alleen met Juarno bezig geweest en de voorbereidingen voor zijn verjaardag woensdag. Ook voorbereidingen voor bruiloft en de doop, dus een dag was zo voorbij en ik had eventjes de puf niet om te reageren. Sorry dames, maar heb wel aan jullie gedacht hoor.

Vanaf morgen klets ik weer actief mee.

Oh ja, deze week gaat het klussen weer beginnen en hopen we hier natuurlijk ook op een positieve test. Voor iedereen veel geluk met klussen en dat wij er ook maar 1 mogen hebben met 2 streepjes zoals Annna en Liesben.

Voor nu alvast welterusten en tot morgen. Die morgen vroeg op mogen sterkte.

Doeidoei.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    LIESBEN IS ZWANGERRRRRRRR!!!!!!!

Ik kan er niks aan doen maar ik zit met de tranen in mijn ogen. Ik kan gewoon niet in woorden vatten hoe ontzettend blij ik voor jullie ben.
    Hoop dat je mijn sms hebt gehad (we zaten in Belgie) maar nogmaals heel erg gefeliciteerd lieverd. Ik gun het jullie van harte en hoop dat je een prachtige onbezorgde zwangerschap zult hebben.

En ja Bebek, het doet ook een beetje pijn. Maar ik weet dat Lies dat begrijpt van ons. Nu is zij onze hoop in bange dagen wijffie, we gaan haar gauw volgen hoor!

En nou ga ik douchen en naar bed. Het weekend was druk gezellig en R. heeft foutloos over Francochamps geraced. Alles heel en veilig thuis.

Tjeses Lies ... ik kan het nog niet geloven, wat zal jij ontzettend lekker slapen vannacht!;)

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben net thuis en zie iets prachtigs op dit forum.

Lieve Liesben en man, van harte gefeliciteerd!!!!! Ik ben zo blij voor jullie. Dit is echt nieuws waar ik hieper de pieper van word.

Morgen ga ik bijlezen, nu zodadelijk m'n bedje in. Morgen nog lekker vrij om puin te ruimen en morgenmiddag 2e (sollicitatie)gesprek.

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hoi meiden, ik reageer bijna niet meer maar probeer wel mee te lezen want leef nog wel met jullie mee maar het is gewoon een beetje druk in mijn hoofd met beeb.

Lieben wat een geweldig nieuws, ben zo blij voor jullie wauwie!!!!

groetjes Nicole

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ben net weer thuis en kom hier nog even snel langsfietsen om Lies te vertellen dat ik vandaag vaak aan haar heb gedacht...... zo super, eindelijk zwanger!!! Geniet ervan meid!

Deel Deze Pagina