35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve meiden, enorm bedankt! Kan het zelf nog nauwelijks bevatten, maar de test bevestigde het vanmorgen echt. En zelfs nog een klein beetje donkerder dan gisteren...Ik zit nu op 1 dag voor NOD (Of op NOD, dat weet ik dus niet precies)
    Vanmorgen mams weggebracht. Die was ook nog helemaal hyper! Ze vertelde ons trouwens dat ze al "iets" aan me gezien had afgelopen week. Ze kon alleen niet goed thuis brengen wat...Gek hè ?
    We hadden nog een klein flesje champagne koud gelegd, en dat hebben lief en mams gisteren opgedronken. Verder vertelde mijn moeder dat ze een lijntje had uitgelegd met papa daarboven, en dat hij op ons zou letten. Tranen over mijn wangen nu ik dit schrijf!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Liesben zwanger.Gefeliciteerd!
    Mooie testen!

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Heb net alle pagina's vanaf 7 mei terug gelezen maar ben het meeste al weer kwijt.

Limmeke, nog gefeliciteerd met je trouwdag.

Koffie, jij nog gefeliciteerd met je verjaardag (mijn lief was ook die dag jarig)

Bebek, mooie tatoo, wel showen zodra je 'm hebt en ie toonbaar is

I S, nog steeds aan het wachten? Wat ontzettend k*t

Anna, streepje duidelijker en al snel een echo. Succes.

BB, deze week hsg. Sterkte!

Suus, lief hondje wat zelf speelgoed opruimt en mooie moestuin.

Dombo, heeft fiets uit de mottenballen gehaald, veel fietsplezier.

Desmo, knuffel (beetje laat maar niet minder gemeend). Snap het zo. Bij mij is ook altijd de stelling geweest, als het niet natuurlijk kan dan maar niet maar ik merk dat mijn/onze grenzen steeds verder verlegd worden. Tot op zekere hoogte dan want ergens wil ik wel een einddatum hebben.

Lies, nog steeds helemaal hyper. Vooral zo blijven de komende 8 maanden.

Mocht ik verder nog iets of iemand vergeten zijn, solly!

Hier zit de 1e draai was in de masjien. Zelf nog in badjas op de bank met pesthumeur. Ik voelde me de afgelopen dagen echt anders dan anders. Kreeg pas afgelopen donderdag last van pijnlijke borsten, (normaal al met eisprong) en nog allerlei andere vage kwaaltjes die ik dus normaal (als het niet gelukt is) niet heb. Maar goed, vanmorgen dus twee prachtige omotesten (cb + sensi). Snap er echt geen ene f*ck van. Als ik dan niet zwanger ben laat die duivels dan maar komen maar dat dus ook niet.

Ok, vakantie was trouwens erg leuk. Veel gezien, veel gedaan, lekker gegeten en heerlijk bijgekomen. Gisteren wel een lang over de reis terug gedaan. In Belgie was het enorm druk op de weg dus we hebben er ruim 1,5 uur langer over gedaan vanaf Duinkerken.
    Ga nu zo maar eens douchen, nageltjes (die er na een weekje kamperen niet zo goed uit zien) even fatsoeneren, nog wat was doen en dan vanmiddag gesprek. Hopelijk gaat dit goed en krijg ik een aanbieding van ze.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn dat de vakantie leuk was Ladouce! Allleen jammer dat je lichaam mixed signals geeft :(

Ik heb net de afspraak bij de gyn afgezegd! Ik kon hem evt laten staan voor een gesprek / vroege echo...maar ik heb gezegd dat ik niet voor week 9 een echo wil! Goed hè? :D
    Afspraak voor echo moet ik nog maken hoor, maar dat komt van de week wel. Even met lief bespreken wanneer hij kan of niet kan.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn dat je fijne vakantie hebt gehad ladouce, maar wel enorm K dat je lijf je aan het foppen is..

lies: ik bewonder je moed dat je zo lang wilt wachten op een echo

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Limmeke, ik weet van mezelf dat ik met een mooie echo bij 6-7 weken gewoon nog niet gerust ben. Vorig jaar ging het bij 8 weken mis. Als ik die eerst maar eens gehad heb...Is dus gewoon zelfbescherming. Of kop in het zand steken.
    En ik ga er nu echt wel van uit dat het goed gaat (ik heb zulke mooie testen ;) ) Maar ik hou wel een slag om de arm.
    Ik wil nu genieten. Zorgen maken doe ik wel als dat nodig is.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Door jullie:D bedoel je!;)

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Liesben streep weer dikker vandaag, mooi hoor!

Ladouce fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    Balen dat je lijf niet hetzelfde doet als anders. Ik weet inmiddels wel dat elke maand anders is, dan net na EI pijnlijke borsten, dan drie dagen voor ongi, dan ineens pijnlijke tepels, dan weer alleen pijnlijke borsten. Gek word je ervan. Is jouw NOD vandaag?
    Heel veel succes vanmiddag!

Desmo een heerlijk weekendje België achter de rug.

All iedereen hartstikke blij voor Liesben en terecht. Maar zie ook gedachtes voorbijkomen van 'Dat wil ik ook' en daar sluit ik me volledig bij aan. Hopelijk volgen we Anna, Liesben en tuurlijk Limmeke allemaal.

Hier
    Gisteren leuke dag gehad met mijn Mams en Schoonmams voor hun verjaardagen. Even naar Scheveningen en heerlijk gegeten. Straks nog ff bij Mams een bakkie doen, vandaag is zij echt jarig.
    Verder vandaag CD51 = 23 dagen overtijd. Als het niet zo onwijs klote zou zijn, zou ik er van onder de indruk zijn. Aan de ene kant ben ik er nuchter onder, maar aan de andere kant enorm aan het malen wat er nou toch aan de hand is.

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wow, wel weer confronterend hier. Zwanger willen worden en een kind krijgen gaat met grote gevoelens gepaard.

Ook ik weet goed hoe het voelt als je OOK wilt. Natuurlijk gun je iedereen haar geluk, maar je gunt het jezelf ook zo graag, zeker als je er veel voor doet en laat en al zo lang wacht.

Dus, Lies voor jou fijn dat je streepje al zo mooi donker is. (en dat je die IUI niet meer hoeft te ondergaan) Voelde ook tranen branden door je berichtje.
    En een goede instelling om nu te genieten. Die kans krijg je ook niet meer terug.

IS, Het lijkt me tot veel vragen leiden als je je eisprong over slaat. Ik hoop dat een arts je echt duidelijkheid kan geven hierover.

Ladouce, Sterkte meid. Wat is het toch enorm gecompliceerd al die signalen die onze lichamen kunnen geven. Laat maar snel komen dan die ongi en de nieuwe ronde. Ik hoop dat je ons ook binnenkort mag verblijden met een paar mooie testen.
    En veel succes met je sollicitatie.

Jomi,
    Klonk niet leuk daar bij de kaakchirurg. Nu wel leuke vooruitzichten, geniet ervan.

Natas,
    Dikke knuffel voor jou!

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    I S, mijn nod was zaterdag, dus 2 dagen overtijd. Moet wel in m'n achterhoofd houden dat dit dus een cyclus is na een ivf poging. Bij de 1e poging was mijn cyclus na ivf 5 weken ipv 4, bij poging 2 was het dus een normale en dus weer niet normaal.

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden .... al die hormonen die je moest spuiten helpen niet echt mee. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja gek is dat hè, dat hoor je vaker, heb het ook wel eens bij mijn zwangerschappen gehad.
    Met moederdag zei mijn moeder 'Wat zie je er goed uit zeg!' Even later bij mijn schoonmoeder zegt zij ook 'Wat zie je er goed uit zeg!' tot 2x toe!!! Mijn vriend en ik keken elkaar aan van 'Zou het heel misschien iets betekenen?' Twee dagen later produceerde ik (weer) een negatieve test :( Gisteren zei mijn moeder 'Je ziet er weer zo goed uit.' toen dacht ik 'Ik wil er niet goed uit zien, ik wil er zwanger uit zien.' ;)

Mooi, maar ook verdrietig! Begrijp je heel goed.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb zelf toch uitgebreid in de spiegel gekeken, maar zie niks ;)
    Ja, een heel moe gezicht. Vannacht nauwelijks geslapen en ik zat dus om 06:00 uur in de auto :D

Maar ik voel me goed hoor. Mijn gezicht gloeit, mijn maag weet niet goed of ik nu misselijk ben of honger heb, mijn borsten doen zeer en mijn tepels branden. Jeej!

Ik hoop dat paps enige invloed kan uitoefenen van daarboven....

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Helaas, omo test was een voorbode van het rode gevaar. Zojuist het eerste gespot en zal nu wel doorzetten.
    Ondanks dat het nu duidelijk is baal ik enorm en begin ik steeds meer de pest in mijn eigen lichaam te krijgen. Ben er zo enorm klaar mee met dat hele zwanger worden gedoe. De zin wordt steeds minder en ik zie al weer enorm op tegen het hele ivf gedoe. Ben je verdorie net een weekje lekker weg geweest en de hele shit begint weer. Ik had zo gehoopt dat ik er even niet mee bezig hoefde te zijn en toch heb je dan weer de hoop dat het misschien raak kan zijn omdat je dan weer 2 dagen over tijd bent en een lichaam hebt wat verkeerde signale af geeft.

Solliciatiegesprek ging wederom goed. Begreep wel dat ze meerdere kandidaten hebben dus het is even afwachten. Ik krijg tussen nu en 2 weken bericht. Maar zit nu in een negatieve mood dus ik verwacht er maar niets van. Ach, heb er ook weinig moeite voor hoeven doen dus dat valt dan weer mee.

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dikke knuf voor Ladouce!
    Heel herkenbaar....dat zwanger wordengedoe zo zat zijn.
    Kan me zo goed voorstellen,dat je na zoveel pogingen nog steeds met lege handen staat,de moed je in je schoenen zakt en de zin steeds minder wordt.Maar ook weer herkenbaar om toch elke keer maar weer je grenzen te verleggen.Ik wou dat ik iets kon zeggen wat je weer nieuwe moed gaf,maar kom niet verder dan die dikke knuf.Ik gun het je zo meis!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

He bah Ladouce.....Goed, je hebt nu duidelijkheid. Maar je had toch weer die hoop!
    Dikke knuffel.
    Ik voel me nu bijna schuldig, beetje blij zwanger gaan zitten zijn .....

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben, ga jij gewoon blij zwanger zijn de komende 8 maanden. Ik gun het jullie echt enorm!!!! Voel je svp niet schuldig.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    balen ladouce :(
    Tijd om weer eens wat borden tevoorschijn te toveren om weer eens een potje ouderwets bordjes te gaan smijten op zn grieks

lies: je moet je niet schuldig voelen omdat jij wel blij zwanger bent! Het heeft ook jullie moeite genoeg gekost om zwanger te raken.
    Ik heb die moeite nooit gehad maar ik voel me ook geen mm schuldig dat ik wel zwanger ben. Ik leef alleen ontzettend mee met de dames bij wie het niet zo gemakkelijk gaat.. en ik blijf duimen dat iedereen dit wonder gewoon een keer mee mag maken!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Is ook waar. Ik weet welke weg ik heb afgelegd. En ik kan ook niet zeggen dat ik al bijna uit de gevarenzone ben.....

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, wat ontzettend balen nou weer meis! Klotelijven van ons ook! Knuffel!
    Ik hoop trouwens dat je goed nieuws krijgt van je tweede gesprek, ik duim voor je!
    En goed te horen dat jullie genoten hebben van jullie vakantie!

Liesben, je streepje kleurt mooi donkerder hoor! Goed van je dat je even wacht met je echo!

IS, meid wat is die onzekerheid tergend zeg!! Gaan ze nu nog verdere onderzoeken doen ofzo? Ruim 3 weken overtijd is toch niet normaal meer, dan moeten ze toch naar een oorzaak gaan zoeken?? Ik blijf toch wel diep van binnen een brandend hoop-vlammetje voor je houden hoor!

Natas, hoe gaat het??

Des, fijn dat R. te U. weer heelhuids uit zijn reesmobiel gestapt is en dat jullie het leuk hebben gehad!

Ehm, ik ben alles alweer kwijt verder, sorry...Lijk wel zo'n demente bejaarde, schaam schaam....
    Maar hier weinig nieuws. Ik moet het weer doen met de donderdagochtend en de zaterdagavond klus deze ronde en dan maar bidden dat het genoeg geweest is. Al geloof ik er niet meer in. Ik hou me maar vast aan Liesben ;)

Deel Deze Pagina