35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaa weer gezellig met z'n allen in een hcg badje (niet dat het de vorige keer iemand heeft geholpen maar het was wel gezellie)

Ben je nerveus voor morgen BB? Het lijkt me ook erg spanend hoor. Gaat je mannetje mee en hoe laat mag je?

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, als het zou helpen zou ik het bad zo vol laten lopen....echt. Voor nu hou ik graag zelf nog wat HCG over ;)

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja mannetje gaat mee maar blijft in de wachtkamer. Anders heb ik geen chauffeur terug naar huis (hij kan er niet tegen, en het is echt geen wattje en als ik echt wil blijft hij er wel bij) Ik vind dat niet zo heel erg. Ik ben allang blij dat hij mee kan en ik niet met een ander daar naar toe hoef. Ik heb om 8.50 de afspraak dus erg vroeg (ben ik er ook snel vanaf;)) En ja ik vind het erg spannend. Maar ook benieuwd of mijn eileiders open zijn. Ik laat het morgen allemaal weten zodra ik terug ben. Duim maar voor me dat het allemaal goed gaat, ik geen pijn heb en alles oke is. (dat vind ik trouwens ook dubbel als morgen alles goed is dan zijn we met vlag en wimpel door de keuring gekomen. Waarom ben ik dan nog niet zwanger?) Dus aan de ene kant hoop ik dat ales goed is, aan de andere kant is het makkelijker als ze wel iets vinden want dan is er een oorzaak waar ze iets aan kunnen doen. Kunnen jullie me nog volgen? Ik ben een beetje aan het bazelen lijkt me.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Dat komt over 8 weken wel;) En misschien hebben we dan meer meiden die hun bijdrage kunnen leveren:)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik volg je BB. Ben er zelf ook geweest. Bij ons was ook alles goed en toch heeft het lang geduurd...maar kijk eens! Houden jullie je allemaal maar aan mij vast!
    Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt, in alle opzichten!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

*grijpt zich met armen en benen aan Lies vast en draait er een tayrap (ofhoeschrijfjedat?) omheen*

Oh nee dat zullen we maar niet doen dat loopt en beetje moeilijk.
    Maar ik gedachte houd ik me stevig aan je vast hoor Lies. Je bent mijn hoop in bange dagen!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nee hoor BB, ik snap je helemaal. Je wilt dat alles goed is en je wilt dat er iets kleins is zodat er een reden is waarom het nog niet is gelukt. Heel logisch allemaal.

En ik ga zeker aan je denken en voor je duimen meissie, heerlijk dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Hoef je er tenminste niet een hele dag tegen aan te hikken.
    Fijn ook dat je niet alleen hoeft, al zit je ventje dan in de wachtkamer, hij is in de buurt ;) Hoe lang duurt zoiets eigenlijk, enig idee?

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jouw zwangerschap geeft me inderdaad best veel houvast Lies. Ik hou me dan ook stevig aan je vast hoor ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed zo Desmo. Nu moet ik alleen zelf nog wat houvast vinden ;)

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben....hou je maar gewoon vast aan de gedachte ,dat de kans dat alles goed blijft gaan een stuk groter is dan dat het misgaat.
    Het gaat gewoon helemaal goedkomen en die onzekerheid zul je wel blijven houden voorlopig.

Ben naar de kapper geweest.Best wel kort.Vind het zelf wel mooi.Suusman keek wat moeilijk toen ik weer thuis kwam :D maar hij heeft netjes beweerd,dat ie het ook mooi vond ;)
    En ik heb al bruinverlies en buikpijn van mijn aankomende ongesteldheid.Jippie...denk ik.Het werkt iig nog allemaal zullen we dan maar denken.

11. Suzanne68

@Dombo...wat naar dat ze zolang zo ziek bent geweest.Fijn dat het nu weer beter gaat.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, alles gelezen en....alles weer vergeten :D

Zag alleen weer een donkerderderder test van Liesben langskomen: way to go meid!

Des is weer onder haar steen vandaan, jippie! Begon je al te missen!

Dombo's meiden zijn aan het uitproberen bij elkaar, lijkt me wel komische situaties opleveren ;)
    Ik wist ook niet dat je zo lang ziek bent geweest, sorry....maar ik heb wel veel respect voor je hoe je je eruit geknokt hebt en zo positief en stevig in het leven staat!

BB, heel veel succes morgen!!!

Ikke moe, weer gewerkt vandaag. Verder geen nieuws, ik blijf bij mijn besluit en dus ben ik niet zwanger en word ik het ook niet. Wat een rust geeft die gedachte zeg! :D
    *zoekt stiekem alvast naar hobbies voor haar kinderloze toekomst*

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, foto!! Ik vind kort haar heel leuk! Heb het zelf ook heel lang kort gehad, maar mijn haar groeit zo idioot snel dat ik iedere 2 weken naar de kapper moest om er een model in te houden. Werd beetje te dure bezigheid :D

14. Suzanne68

Het is nog wel tot op mijn schouder hoor.....heb al 40 foto's gemaakt en allemaal stom.Ik blijf proberen tot er een leuke uitkomt ;)
    Alvast wat hobbies voor je kinderloze toekomst:
    punniken,kantklossen en breien(maar dan wel grote dingen en geen babysokjes ofzo)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zeg Bebek, vergeet je niet een baby in te plannen in de kinderloze toekomst van je? ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

Hier was ik weer.

Nog even en dan begint het voor ons echt spannend!!
    Hier gaat het verder goed , een rook vrije marnat!!
    gister had ik het nog zwaar paar trekkjes gehad, vandaag gaat het me makkelijk af nog geen sigaret aan geraakt.

liesben@ GEFELICITEERD MEIS GENIET ERVAN.

des@ top van Utrecht hebben het verdiend.

Hoe gaat het verder met iedereen?

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje Marnat!
    En wat goed. Nu volhouden hoor, dat niet roken!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik doe mijn best heb nog geen behoefte. komt nu vast goed.

meis fijn dat je de mmm niet in hoeft nu.

19. Suzanne68

@Bebekje....ik heb er een prachtige foto van gemaakt ;) ahum
    Ik zet hem ff op mijn Hyves,want vind dit een beetje te openbaar ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Gaat snel op Hyves kijken*

Deel Deze Pagina