Bebekje krijg nie baby nie *zoekt kopschudsmiley* En breien doe ik ook nie nie *zie hierboven* Marnat, goed van je, dat je gestopt bent!! Volhouden he!
Je kunt gaan skateboarden,gitaar leren spelen of (leuk voor de buren) leren drummen. Knap hoor Marnat!
hehehe desmo.. tot hoelang heeft je moeder die zeep gebruikt dat je er nu nog nachtmerries van hebt?? ze drinkt 2 bekers en 1 fles melk.. en dan smorgens pap van een fles melk wow lies hele mooie duidelijke testen hoor meis!
Oja, buren irriteren is wel leuk ja! En belletje lellen! En, mijn grote droom, iedere avond bingo spelen
Danku danku!En Liesben nogmaals bedankt voor de leuke reactie. Suusman keek eerst zo nml hihi.Maar hij herstelde zich vlot
Ik meestal ook, maar mijn hoofd is nu wat leger, nu ik besloten heb dat ik toch nooit zwanger wordt Zal je net zien, mijn NOd is de 31ste en dan wordt ook mijn tattoo gezet
Meiden, ik haak echt af. Kan niet uit mijn ogen kijken van de koppijn :x Bankhangen en vroeg mijn mandje in. Ben moe tot op mijn bot. Gelukkig morgen dagje vrij kunnen nemen. Jippie!
Oja, WOD is een goeie! Zal het morgen ook ff aanpassen op onze lijst: iedereen op NOD en ik op WOD Liesben, fijne dag morgen en slaap lekker!
En da's idd niet handig: ongi en tattoo. Als ik ongi ben gaat nl alles mis, van mijn haar tot mijn tenen, dus die tattoo zal ook wel een verlepte vlinder worden dan
Meisjes, ik ga douchen en lekker in mijn bedje ncis kijken! Morgen weer een drukke dag in de boeventoko, dus moet wel beetje uitgerust zijn! Slaap lekker allemaal!!