Jeej, Des heeft weer een blinkend gebit, dus laat beebje nu ook maar komen! Haha Suus, inderdaad, alleen de zwangeren hoeven maar goed te poetsen Anna, hoe was het bij de echo meis?? Ladouce, die kippen mag je houden hoor, ik haat kippen! Maar bedankt voor het meedenken, haha! Ik vind bowlen (of bowlingen zoals de burgert het noemt ) ook wel in het rijtje passen! Maarre, dat theeleuten vind ik wel een superoptie, wanneer gaan we? Limmeke, bedankt voor de opbeurende woorden over de toekomstige toestand van mijn vlinder BB, fijn dat het je zo is meegevallen en nog beter: dat alles er top uitzag!! Nu extra vruchtbaar, dus ik zeg: gaan met die banaan! IS, ik heb niet besloten om niet meer voor een kindje te gaan, ik heb besloten dat ik niet zwanger word. Omdat mijn lijf toch niet doet wat het moet doen Enne, die enorme moeheid van jou, is dat niet een kwaaltje wat ergens bij hoort Hoe ver ben je nu over tijd? Al nieuws?? Heel veel plezier bij de B&B, ga er lekker van genieten samen! Het wordt prachtig weer, dus dat heb je vast binnen! Zo, dag drie van de werkweek is weer voorbij! Heerlijk gewerkt, ben alleen doodmoe nu. Maar gelukkig had Lief het eten op tafel én ik hoef vandaag niet met puppie uit! Verder geen nieuws, behalve dat ik vanmorgen flinke buikpijn had, alsof ik ongi was! Stom lijf!
Nou, dan kan ik wel inpakken; heb maanden diclofenac moeten slikken en ibu ging er bij mij ook makkelijk in altijd! :x
Tja ik wist het ook niet , ik las het toevallen! en dacht ook aan jullie. Vandaar ik het maar meld. Dat word alternatief zoeken als het moet, toch?
Zo Desmo is ook weer klaar voor vandaag. Mannetje is foetsie dus heb de hele avond alleen, zalig! BB wat fijn dat de hsg zo mee is gevallen, dat is weer een hele opluchting. En nou maar keihard hopen dat je de volgende ronde in de prijzen valt Lies vervelend die hoofdpijn meissie, ik hoop niet dat je daar lang mee hoeft te lopen. Sterkte! En mooi dat je test weer donkerder is, gaat de goede kant op. Anna ... al nieuws? Marnat goed dat je bent gestopt hoor. Maar omdat je schreef dat je nog een paar trekjes had genomen begrijp ik wel wat IS bedoelde met "bijna" gestopt. En tot zover mijn geheugen ... dus voor de rest ZWAAIIIIII
Oh jee, bijna vergeten (lang leve Hyves ) Jomi gefeliciteerd met je kleine man. Heeft hij genoten van zijn eerste verjaardag? Hmmm ja, ik maak me ook een beetje zorgen om Anna
Liesben wanneer heb jij nou ook alweer je hsg gehad? Nog even en ik ga toch maar weer naar de gyn voor zo'n onderzoek
Desmo, die van mij was in November...Ik werd er dus niet extra vruchtbaar van. Zo lang houdt dat niet aan
Ow, nou dan laat ik het maar even. Nog een paar dagen en dan gaat hier het klusseizoen weer beginnen ... zucht
Succes ermee Des Ik ben sowieso niet erg gevoelig voor al die dingen waar je zogenaamd extra vruchtbaar van wordt hoor, dus het zegt misschien meer over mij... Miskraam, HSG. Maakte allemaal niks uit. Wat wel hielp was nauwelijks sex hebben deze maand
Des @ ik heb daarna geen peuk weer aan geraakt. Hoe gaat het met jou roken? Of zal ik dat maar beter niet vragen?
Schaam, vergeet ik ook helemaal JoMi te feliciteren met haar grote kleine man! Wel op hyves gedaan, maar hier vergeet ik het, sorry! (dank Des, voor de tip )
Ik ga ff bankhangen met mijn Lief, vanaf morgen moet ie 5 avonden werken, dus ik geniet nu nog maar ff van hem! Iemand zin in een terrasje het weekend?? Kom morgen de uitslag bekijken Doei meisjes!
Nauwelijks sex klinkt best goed maar ik denk niet dat ik R. daar erg gelukkig mee maak Marnat dat heb je misschien gemist maar ik rook weer als vanouds. Ik heb besloten om mijn leven te leven zoals ik dat graag doe, met al mijn slechte gewoontes erbij. Misschien niet verstandig maar ik heb inmiddels de moed opgegeven dat ik nog zwanger zal worden. Mocht het onverhoopt toch nog gebeuren dan stop ik natuurlijk direct, maar ik wil mezelf niet meer plagen. Neemt niet weg dat ik het ontzettend goed van je vind dat je wel bent gestopt, petje af!
Ik maak me toch wat zorgen om Annna. Ligt aan mij hoor, maar zodra iemand niet binnen 5 minuten na een echo online komt vrees ik altijd het ergste! Ik hoop zo dat ze een goede echo had!
Ik haak zo toch echt af. Ben moe en morgenochtend weer vroeg de wekker. Dus ik moet een dag geduld hebben tot ik wat hoor. *duim duim duim*
november-december-januari-februari-maart-april Jawel hoor, mijn gyn zei een half jaar extra vruchtbaar en daar val je binnen
Vandaar mijn opmerking over 'bijna helemaal gestopt', zoals Desmo al zei. Liesben sterkte met je hoofdpijn meis. Desmo lekker het rijk alleen vanavond. Anna ik hoop dat alles goed was bij de echo! BB zet Desmo toch aan het denken, door te melden dat je wel een half jaar verhoogd vruchtbaar bent na een HSG ..... Liesben is het voorbeeld. Ik had in maart/april de HSG en was na IUI in juli zwanger ..... ?
JA JA!! Ja ik weet wat je bedoelt, maar dan zou ik toch ook andere kwaaltjes moeten hebben! Alhoewel ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, vliegen er toch wel eens dingen door mijn hoofd. Zoals bijvoorbeeld dat mijn bloedsuiker best wel laag is ten opzichte van twee weken geleden. Ben uiteindelijk inmiddels minder insuline gaan spuiten, maar nog is ie best wel laag. Ook dat is iets wat in het 1e trimester voorkomt, maar ik denk dat bij mij de oorzaak is dat ik inmiddels 16/17 kilo ben afgevallen .. en dat heeft natuurlijk ook goede invloed op diabetes. Alleen jammer dat dat nu precies gebeurt tijdens het wachten op de ongi. Zit nu op CD53. We gaan zeker genieten Dat heb je dus normaal gesproken nooit begrijp ik vreemd! Waar zit je in jouw cyclus? Fijne avond verder!