En 18 januari naar de verloskundige. Die willen je tegenwoordig al met 8-9 weken zien? Nou ja, het zal wel. Ik heb mijn echo nog niet eens gehad, maar dat gaf niks zei ze. Gewoon intakegesprek. En ze begreep best dat het kwam door mijn onzekerheid dat ik misschien liever na de echo kon komen. Maar aangezien dit toch een plakbeeb is, maakt het ook niets uit! Toch?
Dan weet je in ieder geval bij wie je terecht komt na je goede echo.Dat is toch alvast leuk om te weten.Want deze blijft gewoon zitten.
Oei wat spannend allemaal Lies, die afspraken maken het wel heel echt zeg. Nou ja het was al echt natuurlijk maar je begrijpt me hopelijk wel Fijn dat je met mvm meedoet, prachtig al je op die manier iemand anders kunt helpen. Wie weet heeft hier iemand wel wat aan jouw hcg'jes, dat zou toch mooi zijn. Hier verder weinig te melden, behalve dan misschien dat we gisteravond het klusseizoen weer hebben geopend Laat het nu toch alsjeblieft raak zijn, mijn geduld is nu wel lang genoeg op de proef gesteld. Ga zo nog even lekker de tuin in met een vriendin en vanavond tennissen. Ben dus verder niet meer online vandaag. Geniet van het zonnetje allemaal!
lol lies.. 18 jan is beetje laat he waarom ze je nu al laten komen met 8/9 weken is om je de kans te geven wel of niet te kiezen voor de combinatietest..want die word gedaan tussen 10 en 13 weken..
Mooie testen Lies! En de eerste echo staat gepland! Anna, nogmaals fijne vakantie! IS, jij ook fijne dagen! Hier weinig nieuws, ben kapot moe en blij dat het weekend is!
Super mooi rijtje testen Liesben! Ik heb vanmiddag vrij genomen, het tuincentrum leeg gekocht met eenjarigen voor in m'n potten, een auto vol naar huis gebracht en daarna Danique gehaald. Laat een zonnig lang weekend nu maar beginnen! Wel graag zonder verkoudheid, ontstoken holtes en koppijn. Verdarrie, duurt alweer bijna 2 weken. Vorige keer ben ik er ruim 4 weken mee onderweg geweest, als het begin volgende week niet over is ga ik naar de HA.
Lekker druk hier weer! Zo, ik heb net ff de ledematen zomerklaar gemaakt (lees: martelscheermasjien erover) dus de hele boel staat in de hens nu, maar alles voor een babyzacht huidje! Wat ik overigens nooit schijn te krijgen op mijn benen, want ondanks het martelmasjien, wat ik ervan verdenk alleen maar pijn te doen, blijf ik enigszins wat voelen. Maar goed, er hoeft toch niemand aan mijn benen te zitten Ik heb de centjes voor mijn harembroek over gemaakt, dus willen gullie ff meeduimen dat ik hem morgen met de post heb?! Ben er weg van meiden, ga Lost kijken in mijn bedje! Kan ik ff uitrusten voor Lief thuiskomt en ik nog een wijntje kan doen met hem
te koop: zeikerige echtgenoot die blijft zeiken over zijn stiefzoons.. nu knallende herrie over vloerbedekking nieuw huis.. moest maar goedkope meuk want ze maken toch alles kapot.. wat een enorme droplul.. nog ff en hij verhuisd maar alleen.
Wat moet ie kosten Lim? Ik heb hier nog wel wat klusjes in huis te doen Maar serieus...verhuizen, klussen en zwanger zijn geeft een hoop stress hè ?
Oh ja, ik zal nooit meer klagen dat de hoodpijn minder is! *zucht* Verder moe,moe, moe. Beetje zeurende buik, rugpijn. Gisteren was ik bij vlagen ook wat duizelig. Ik heb de hele dag dorst. Ik lust geen koffie meer. En als ik 's morgens opsta heb ik het gevoel alsof mijn borsten eraf scheuren! Jippie, ik ben zwanger!
hoeraa liesben! je bent echt zwanger tegen dat duizelige kan je proberen iets meer te drinken.. of een druivensuikertje te nemen.. en je bewegingen er op aan passen. dat moe gevoel dat heb ik nog steeds, maar dat zou na de 1e 3 maanden eigenlijk moeten verdwijnen..
Ik drink al enorm veel. Druivesuiker kan ik proberen. Ik heb al wat Roosvicee ferro gehaald, En bewegen..tja, gisteren was ik aan het werk en dan is het lastig aanpassen. Nou ja, het gaat wel weer over! En ik heb wat kramp, maar volgens mij zijn het mijn darmen!
krampen horen erbij.. kunnen je darmen zijn.. of je banden.. dat gaat nl al erg snel dat die vervelend kunnen gaan doen. brrrr, roosvicee ferro brrrrrrr (loopt groen aan bij idee) hier appelstroop.. schijnt ook goed te zijn..
Goedemorgen meiden, Ik heb eventjes tijd gevonden om te kunnen reageren. Juarno zit in zijn nieuwe zandbak te spelen en ik met lap erbij zitten met een bakkie koffie. Hier afgelopen dagen Juarno toch wel een beetje van slag, dit zal natuurlijk van zijn verjaardag zijn gekomen. Maar het geeft niet, je wordt ook maar 1x 1 jaar. Hij vindt zijn cadeautjes helemaal geweldig en is er dan ook helemaal happy mee. Je ziet hem echt genieten. Donderdag kregen wij nog bericht dat op Juarno's verjaardag mijn tante is overleden. Zij is woensdagmiddag gevonden in haar tuin met een hersenbloeding. Ambulancepersoneel vertelde al dat het zeer slecht leek en om 21.00 is zij overleden. Dus ik moet nu kijken hoe ik dat aanstaande woensdag even ga doen, crematie en verjaardag. Maar ook Juarno moet nog ergens heen, mijn moeder en haar man gaan er natuurlijk ook heen. Maar ik zal voor woensdag wel een oplossing hebben. Die verjaardag willen wij ook graag heen, is John zijn zus en die krijgt de 31e een geplande keizersnede. Ze doet verder er niks aan, maar wilde wel heel graag dat wij langs komen samen met schoonmoeder. Zij wonen hier 60 km vandaan en de crematie is er precies tussenin. Nou ja, zal vast wel goed komen. Verder gaat het hier goed, druk aan het klussen. Ik heb mijn manneke afgelopen nacht ook even lekker te pakken gehad. Die heeft in ieder geval een kort nachtje gehad. Zo, deze post ik hier maar alvast en dan zal ik nu even proberen om op iedereen te reageren.