35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oei, als ik zo lees heb ik geluk dat ik die troep wel kan slikken...Gelukkig heb ik het vaak maar 1-2 dagen nodig.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@BB....jeetje wat een heftige reactie op dat spul...

Jeej!6 weken!zonder problemen en voel me heel erg zwanger.

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, gefeliciteerd met die prachtige banner die zegt: 6 weken zwanger!!!!!

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een mooie banner Suus, 6 weken een mijlpaal, op naar de volgende !
    Wat een nacht Limmeke oei..
    Liesben voelt zich gelukkig ietsje beter.

Hier kom ik nu tijd tekort, wil 2 keer per dag naar het ziekenhuis natuurlijk maar sinds ik zwanger ben tot nu toe durf ik geen auto te rijden ( slap ik weet het) dus ben afhankelijk van schoonzoon en mannetje.... Ze is dan 16 maar ik vindt het nog steeds rot haar achter te laten daar. Gisteren alleen onder observatie vanwege de kolieken, wat gebeurt er dan met haar, hoe lang duurt het, loopt haar temp op, is ze klammig, wit o.i.d.
    Vanmorgen moest ze haar ontlasting in een potje scheppen en bloed afnames. Ik heb haar net gebeld, ze heeft een rotnacht gehad. Maar ze mocht niet teveel kreunen tijdens haar pijnaanvallen vanwege kindje van 6 op haar kamer. ja hallo zij ligt daar ook niet om sokken te breien !!! Had misschien wel handig geweest want gebreide sokken gaan veel langer mee :D

Iemand had het over een kortingskaart, huh ja als artsen en verpleegkundigen je al heel vrolijk begroeten met naam en toenaam en jij herkent ze wel maar weet ff niet waarvan, dan kom je er te vaak ;)

Van zoonlief nog steeds niets gehoord ook geen reactie op mail terwijl we totaal geen ruzie hebben gehad. Ik vermoed beetje struisvogel politiek. Weten dat mams gelijk heeft maar dat ff niet willen zien. ben het proberen aan het loslaten. Ik hoop dat ik hem goed heb opgevoed en dat hij verstandige keuzes maakt.
    Zaterdag wordt hij 27.

Tot zover de update in huize leutje.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zoonlief draait wel bij denk ik KL. Maar ik heb makkelijk praten, ik ben zijn moeder niet. Kan me voorstellen dat het voor jou nu heel moeilijk is!
    Sterkte ook met dochterlief.

Ik ben blij dat mijn teamleider net tegen me zei: Fijn dat je weer beter bent, dan zie ik je morgenavond :$.
    Waarop ik zei: ik heb morgen toch vroeg?
    Niet dus, had ik daar toch mooi gestaan om 07:15 uur ;)
    En ter verhoging van de feestvreugde blijk ik vrijdag ook vrij te hebben.
    Zo werd het vandaag toch nog een mooie dag!

6. Suzanne68

@Koffie....wat naar van je meisje en vervelend,dat je er niet heen kunt wanneer je wilt.n beetje raar,dat ze je 16jarige zieke kind,bij een kindje van 6 neerleggen.

Jeej!Liesben een onverwachte vrije dag!

7. Suzanne68

Dat zwangerschapstestentopic is soms echt een beetje vaag.Daar is een meisje,die met alle testen negatief test.Zelfs de bloedtest van de huisarts,maar ze voelt gewoon dat ze zwanger is ;) Net met de pil gestopt en overtijd.En mensen maar zeggen tegen haar,dat van ontpillen je cyclus heel erg van slag kan zijn.Maar nee,ze weet zeker dat ze zwanger is.......

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh Suus, das nog niks. Ik las gisteren dat het heel normaal is dat je na 6 weken lichtere testen krijgt en dat je na 12 weken negatief kan testen. Dan heb je namelijk geen HCG meer :D
    De huisarts had het zelluf gezegd!

9. Suzanne68

Als ik diegene was,zou ik wel heel snel een andere huisarts gaan zoeken ;):D
    Ik begrijp best,dat als je graag zwanger wilt worden je je aan elke strohalm vasthoudt(ik bedoel,dat had ik bijna uitgevonden om dat te doen) maar sommige meiden zijn echt te erg daar hoor.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    :D Dat tovert dan wel weer een lach op mijn toet :D

11. Suzanne68

Ik kon het niet laten om toch te reageren.Gelukkig pikt ze het wel goed op.Ik snap het ook wel hoor.Maar als je bloedtest negatief is en je blijft het dan nog hopen,dan ben je echt nog erger dan ik :D

12. Suzanne68

Haha....als je je nou rot voelt moet je gewoon even in dat topic gaan lezen ;)

13. Suzanne68

@Lies....heb even dat topic gelezen waar jij in gereageerd had.Mensen,die de hele zwangerschap negatief hadden getest....en wel 2 in de omgeving van 1 persoon :D:D:D geweldig!

14. Suzanne68

Nog 1 ding en dan hou ik erover op hoor,maar zelfs nu ik zelf wel zwanger ben erger ik me nog steeds kapot aan mensen die schrijven,dat ze al in ronde 4 zitten en nog niet zwanger zijn.....

15. Suzanne68

@Koffie...ik denk dat zoonlief ook nog wel bijdraait hoor....verliefd he...zal nog wel ff duren,maar zijn verstand komt heus wel weer terug.

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, hier erger ik me al aan sinds ik hier op het forum zit. Ik moet me dan ook inhouden om niet behoorlijk bot te reageren.
    Heb je trouwens dat topic gelezen waar meiden inzitten die al shoppen voor een baby terwijl ze niet zwanger zijn. Wilde ik pas ook al in reageren maar heb ik maar niet gedaan.

Ga nu weer verder, zit op m'n werk en ben gisteren natuurlijk ook al niet geweest dus er moet wel wat gedaan worden. :D

17. Suzanne68

Mocht het niks worden met dat zwanger worden van ze,dan hebben ze iig heel veel kraamkadootjes in huis ;):D
    Sommige mensen denken wel heel makkelijk idd,wat misschien ook wel logisch is als je onze ervaringen met zwanger worden en blijven niet hebt.Ik zie ook al mensen met banners waarop staat:3 weken en 5 dagen zwanger.Dan denk ik ook:zo,die durft ;)

Moet jij werken op je werk?Schandalig! :D

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb volgende week dinsdag een afspraak bij de gyn...............jeuh;)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

succes bij de gyn meis.

20. Suzanne68