35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pfff.. briketten gekocht bij tankstation... merk briketten ook nog... manlief is al 1.5 uur bezig!!!! om ze aan te krijgen hahaha..
    hij heeft er al lampenolie, thinner, spiritus en nog een of andere spuitbus overheen gekiept.. hamburgertje zal zo wel extra lekker smaken met al die toegevoegde aroma's :)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

eetze zo Limmeke ;)

Wij hebben net heerlijk salade gegeten, met versgebakken brood en een stukje gebakken zalm. Jammie!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier ook briketten met lampolie mmm heerlijk!;)

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Begrijp ik helemaal !

Sorry veel buiten gezeten, gewandeld meiden maar lees wel mee....
    Allemaal zwaai, zwaai en knuf :)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke, dit vloeien is niet meer van de MK hoor. Dat was al opgehouden, en 30 dagen na de MK ben ik ongi geworden. Maar dat duurt nu dus al 13 dagen (en dan reken ik de eerste dagen met bruinverlies niet mee), zo'n lange ongi zit me niet helemaal lekker.

Jeejte Suus, had jij elke keer zo'n lange ongi? Hmmm, geen fijn idee. Duurde daardoor je cylclus ook niet langer?
    Gave tuinbank!
    Spannend meid, over 2 dagen naar Geertgen.

Ik ken al die namen niet Bebek, kom nooit bij dat soort onderwerpen. Geen interesse in dat soort topics en geen tijd.

Liesben, ga jij maar lekker broeden in je coconnetje. Knuf!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei, oei, oei, wat hebben jullie gekletst zeg, tja, dat krijg je, als je niet meer zo vaak online komt, heb je er bijna een dagtaak aan om bij te lezen. :D

Bedankt Des en andere meiden. Enne, geeft niet hoor, het is niet een onderwerp wat je dagelijks zo even aansnijdt.
    Ik heb er niet altijd zo stevig ingestaan als lijkt. Ben best vaak boos, verdrietig en opstandig geweest. En m'n (vr)eetbuien kwam het al helemaal niet ten goede.
    Volledig accepteren dat het nu eenmaal zo was heb ik nooit gekund, maar de hoop op verbetering heb ik nooit opgegeven en gelukkig is die hoop geen verspilde energie gebleken. Nu 'alleen nog maar even' vast zien te houden, die teruggevonden energie en goed blijven luisteren en me aan m'n dieet blijven houden, dat vergroot de kans dat het zo blijft.
    Maar ondertussen geniet ik lekker van alles wat ik weer kan. :D En mijn gezin geniet mee.

Limmeke, knappe dochter heb je, dat ze al los staat!

Bebek mag hier naast babysitten ook nog wel komen helpen in de (moes)tuin en wandelen met de hondjes, heeft ze er weer een paar hobby's bij voor haar kinderloze toekomst! ;)
    En hopelijk is je pijn met rust weer weggetrokken, want een nieuwe hernia willen we niet.

Liesben, hoofdpijn is wel degelijk een zw.klacht. Komt van de toenemende HCGtjes.
    Wat fijn, mooie donkere testen en een mooi vooruitzicht, een echo.

Anna, ook een mooie donkere test, een mooie echo en nu met vakantie! Geniet er van meid!

Marnat, volhouden meid, dat rookvrije!

BB, fijn dat de HCG je zo is meegevallen.

Ladouce, ik geloofniet dat het geheel onverwacht was, je ontslagaanzegging, maar het blijft naar. Al maakt zo'n oprotpremie, wel weer een hoop goed.

Koffieleutje, fijn dat je zoon binnenkort weer thuiskomt.

Limmeke, naar, zulke vervelende reacties op je zwangerschap. Niks van aantrekken meid. Het belangrijkste is, dat jij en je mannetje er blij mee zijn en niet wat je omgeving ervan vindt!

IS, nog steeds over tijd. Wat goed van je dat je zoveel bent afgevallen alleen maar door je eetpatroon om te gooien. Heb ik zelf vorig jaar ook gedaan en daarbij tijdelijk minder gegeten.
    Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je ongi uitblijft vanwege het afvallen, want hoevel je flink bent afgevallen, is volgens mij het niet dusdanig extreem dat je cyclus ervan in de war zou kunnen raken.
    Succes volgende week bij HA en gyn. Hoop dat ze nu eindelijk eens wat meer duidelijkheid kunnen geven. Wordt wel een beetje slopend zo.

Natas, kan me voorstellen dat het flink balen is, dat je nog steeds vloeit met komen en gaan. Grootgelijk dat als het aan blijft houden dat je dan even naar de HA gaat, want je wilt nu ook eindelijk wel weer eens verder he? Hoe is het nu met de snotterigheid en je holtes? Gaat het weer wat beter?

JoMi, gecondoleerd en sterkte op de begrafenis woensdag.
    Wat is je mannetje lekker verwend op z'n verjaardag. (en zo hoort het :D)

Suus, mooie schommelbank en succes volgende week bij Geertgen. Enne, goed zeg, al 10 kg eraf! Ga zo door meid!

Zo, bijgelezen.

En hier: uitgerekend met die mooie dagen flink gevloerd door een buikgriepje. Inmiddels gaat het weer wat beter, maar nog wel steeds wat last van buik en maag. Heb dan ook niet veel gegeten de afgelopen dagen, schoonmama meteen: wel weer goed eten hoor, want je moet echt niet verder afvallen. Ja duhhh, alsof ik erom gevraagd heb even een buikgriepje te krijgen.

Morgen pinksterkermis en vlooienmarkt hier in de buurt. Ga er sowieso heen. Weer of geen weer. Met goed weer met het hele gezin en anders zonder man en kids en hoop dan wat leuke kleren te kunnen scoren voor de meiden.

En woensdag hier ook al een begrafenis, als tenminste manlief kan regelen dat hij dan van huis uit kan werken. Niet zo'n geweldige gelegenheid nl. om met kleine kids naar een begrafenis te gaan.
    De laatst overgebleven broer van m'n vader is overleden. Heb zelf weinig met die oom, ga er dan ook alleen maar voor m'n vader heen.

Nou meiden, dat was het weer even voor nu. Fijn weekeinde nog!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beterschap dombo en complimenten voor de uitgebreide reactie

natas: langer vloeien na een MK bij je 1e ongi.. dat komt helaas wel veel vaker voor.. net als dat bij anderen het een eeuwigheid kan duren voor ze uberhaupt weer ongi worden. Toch zou ik dinsdag even aan de bel trekken bij de HA, al is het alleen maar om even gerustgesteld te worden.

mooie tuinbank suus...

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, na een onrustige nacht ben ik vroeg uit de veren. Straks 25 km fietsen met broer, schoonzus, nichtje. En de zon schijnt! Nu eerst mezelf weer eens fatsoeneren want ik zie eruit als een vogelverschrikker....

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de zon schijnt idd en thermometer achter in tuin staat nu al op 19 graden.. beloofd nog wat voor vandaag.
    denk dat ik straks maar even een badje buiten ga zetten voor kleine meid.

veel fietsplezier lies

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat naar van je buikgriep Inez, hoop dat je vandaag wel lekker over de markt kan struinen.
    Het snotgehalte is hier nog erg hoog, de holtes zitten nog steeds verstopt. Voel me er best wel belabberd door en koppijn. Als het morgen nog zo is ga ik ff naar de HA, dan heeft het wel weer lang genoeg geduurd.

Limmeke, fijn weer even van iemand te horen dat zo'n lange ongi idd normaal kan zijn. Dat is op zich niet ook niet erg, als het verder maar goed zit daarbinnen.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vandaag doet het noorden weer niet mee!! zon schijn wel op moment maar het heeft ook al geregend. baha

Misschien vandaag even naar leek of zoutkamp braderie en vlaggetjes week.
    ligt ook aan het weer.

Het is hier toch mooi weer al 19 graden!!
    dat zou niet, hebben we een keer mazzel.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo

tis om te *&^achter in de tuin... 28 graden inmiddels en geen wind..
    kleine meid heeft lekker in zwembadje gespeeld een uurtje.. maar tis mij echt te warm nu

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes. Bebek is niet helemaal in het hummetje :( Ik heb zo'n rare maag, ben misselijk en mijn darmfloorhoeraatjes doen ook weer een beetje gek :(
    Heb nergens zin in en ben gewoon niet vooruit te branden!

Dombo, ik hoop dat het weer beter met je gaat en dat je een leuke dag hebt op de braderie! Sterkte woensdag op de begrafenis!

Natas, wordt het vloeien al minder? Heb je al een antwoord van de VK gehad inmiddels?

Suus, al zenuwen voor morgen? Heel veel succes in ieder geval!!

IS moest ook morgen naar de HA toch? Ook jij veel sterkte!

Lim, hebbie je man al verkocht? :D Of heeft ie toch wel een lekker bbq'tje voor je gefikst?

Koffie, gaat bij jullie ook alles goed?

Des, lekker weekend gehad?

Marnat, hier is de zon ook weg hoor! Geen regen gehad en vanmorgen wel zon, maar het trekt helemaal dicht!
    Jammer, maar mijn huid zit toch onder de zonne-allergie en gezien hoe ik me voel zou een middagje zon hangen toch niet echt goed zijn!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee bebek, niet verkocht :) moest er op bijleggen HA!

gek foplijf van jou bebek

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier was (en is) het prachtig weer, veel zon. Heerlijk weer om te fietsen. We waren met twee kleintjes (5 en 6 jaar, op zo'n aanhangfiets). Was erg leuk! Daarna nog even op terras gezeten, gelunched. Nu ga ik in de tuin in de schaduw zitten.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heb ff liggen slapen en nu is de zon weer ehelemaal terug!! Ga zo ff stoel midden in de raamopening zetten en wat zonnestralen vangen!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik voel me echt niet goed... :( Mijn maag is zo raar!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat doet je maag dan precies bebek? en is het je maag? dus hoog net onder ribben?

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Limmeke weet helaas maar al te goed waar je maag zit ;)
    Vervelend Bebekje dat je zo naar voelt.
    En Liesben had wat kids geleend.

Ik voel me ook niet zo vandaag.Zat net te eten en besefte me opeens dat de kids al 3,5 en 4 jaar weg zijn en kreeg opeens een naar gevoel alsof iemand mijn keel dicht kneep.Heel benauwd en alles.Denk paniekaanval.En dan morgen weer spannend allemaal.Ben zo bang dat ze gaan zeggen dat ze er niets mee kunnen.En al zouden ze zeggen dat het wel kan....hoe krijg ik het allemaal weer positief in mijn hoofd.Dat ik zelf ook weer ga denken,dat het nog wel kan.Plus dat ik niet durf te genieten van alles wat ik heb,want ik weet dat je alles zo maar van de een op de andere dag weer kwijt kan zijn.Waardoor ik weinig houvast heb aan de mensen en dingen om me heen.Omdat ik me zo bewust ben van de eventuele tijdelijkheid van alles.Nou ja....beetje zwaar verhaal misschien,maar zo voel ik me.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het zit hoog, maar ook in het midden zeg maar....ik kan het niet goed omschrijven, maar ben misselijk en soms krijg ik overal kippenvel en dan krimpt mijn maag ineen en dat duurt dan heel ff. Mijn darmen doen lekker mee, want ik loop bekant leeg zeg maar!

Deel Deze Pagina