Marnat, goeie beslissing, wij en alle andere meiden op de wachtbank gaan Liesben snel volgen! Ik mag inderdaad bijna testen ja....en die lieve IS heeft mij een testje opgestuurd, dus er ligt er al eentje smachtend naar me te kijken Maar advies van IS was om even te wachten en dus luister ik braaf....en ik kan maandag pas testen bij kopen, dus als deze te vroeg gebruikt wordt en/of wit is zit ik weer een heel weekend te stressen Diapoep kan denk ik best van die spuit komen hoor, is toch ff een niet-lichaamseigenstof die je binnenkrijgt! En ik ben al sinds zondagavond aan de diapoep, dus kan je inmiddels vertellen dat het went
Hahaha, Limmeke heeft nog meer stress dan ik! Ben ik helemaal niet gewend van jou, jij bent altijd zo lekker nuchter...goeie voorgevoelens?
vaak wel als ik nu niet zwanger was.. liet ik een pendel op je los.. laatste keren dat ik gependeld heb was het 9/10 goed.. maar ik heb geen idee of mijn zwangerschap er invloed op heeft.
Niks jakkes, jij gaat een prachtig boontje zien met een mooi en krachtig kloppend hartje! Misschien wel twee
Heej Lim, zie dat jij al op de 20 weken zit, komt er nog een pretecho?? Bebek is niet nieuwsgierig hoor
je zit al zo dicht tegen je NOD aan dat avondpies ook best kan bebekje nog maar 4 weekjes tot echo lies.. dat gaat goeie kant op maandag heb ik 20 weken echo bebek en ja, we kunnen er op gokken dat zwangerschap geen invloed heeft op pendel.. kan ik me daar altijd achter verschuilen als ik fout zit
Jaja, jullie brengen het leuk! Maar heb al twee blikkies cola light achter mijn kiezen zitten, dus het is toch dunne soep Limmeke, gok maar!
Proest, als er al een beeb had gezeten heb ik die denk ik allang uitgepoept (Poep ) want ik loop gemiddeld 4x per dag leeg Zijn jullie blij mee met dit nieuws, of niet!
ben altijd blij hoe smakelijk jij poepverhalen weet te brengen pendel zegt: preggy van een knul maar nogmaals, vertrouw pendels echt niet als ik zelf zwanger ben
Hm, en ik ben juist zo dol op die schattige roze meisjeskleren! Nou ja, een jongen in een roze jurkje is best leuk toch? *proest* Maakt me echt niets uit hoor. En ja, wij willen het weten tzt.
Allereerst wil ik ff zeggen dat ik jullie zulke onwijs lieve meiden vind. Allemaal enorm bezorgd om mij .. voel toch ff de traantjes prikken in mijn ogen en geloof me ik huil bijna nooit (helaas) ook al gebeurd er nog zoveel ellende. Dus meiden dit voelt ontzettend goed, echt enorm lief. Vandaag dus naar de gyn geweest. Na het gesprek is er een kweekje afgenomen en een uitstrijkje en echo gemaakt. Toen ze de echo bekeek vroeg ze wanneer ik voor het laatst had getest .. dat was dinsdag. Ik gaf aan dat als er iets van een zwangerschap te zien was dit een onbevlekte ontvangenis moet zijn (wij hebben nl. ivm met alle klachten het even op een laag (heel laag) pitje gezet). Ze zag iets wat je ook ziet bij een hele prille zwangerschap, maar het kon ook vocht zijn en dat was het ook, want even later was het weg. Verder zag ze een mooie BMM, goed opgebouwd BMslijmvlies en er is net een eisprong geweest (damn). Haar prognose is dat ik over 2 tot 3 weken ongesteld wordt. Reden van het uitblijven kan zij ook niet zeggen. Mogelijkheid is dat dit nog een gevolg is van het zwarte gat waarin ik net uitgekropen ben (soms nog kruip). Ook al een begin van de overgang is theoretisch mogelijk. Maar gezien mijn moeder iets van 53 jaar was en mijn eierstokken er nog érg jong uitzien, is dit het waarschijnlijk niet. Ze kan niet voorspellen dat als mijn menstruatie er weer een keer is, dat dit dan daarna weer netjes regelmatig is. Ik heb wel gevraagd "Wat nou als ik over twee maanden nog geen menstruatie heb, kan ik dan bijvoorbeeld Primoluut (= menstruatieopwekker) gaan slikken?" Dat vindt zij prima en heeft alvast een receptje meegegeven. Is niet voor Primoluut, maar een ander middel, wat minder Testosteron bevat. Nou al met al dus weer afwachten, maar ik ben ontzettend blij en opgelucht dat ze geen gekke dingen heeft gezien. Ze verwacht ook niets geks van het uitstrijkje en kweekje. Waar ik dan nog wel mee blijf zitten is de gekke pijn in de buik en rug (en heupen). Ik weet niet of het nou uit de buik komt en naar de rug trekt of andersom. Ik probeer het te achterhalen en neig naar dat het uit mijn rug/heup komt. Ik kijk dat dan nog maar ff aan denk ik. Spuit minder insuline en vandaag (nog) geen hypo gehad! Ik heb verder wel ff snel wat bijgelezen, maar heb nog steeds geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren, waarvoor mijn welgemeende excuus, want jullie zijn zó lief. Ben net pas uit mijn werk, heb net gegeten en ga nu ff lekker een bakkie nemen en met mijn vriendje op de bank hangen. Wel voor de meiden die het ff erg zwaar hebben zoals BB, Desmo, Koffie, Limmeke, Natas en Suus veel sterkte en liefs BB zou zeggen 'Komt allemaal wel goed schatjes' .. was het maar zo makkelijk ..... maar beter worden gaat het vast wel. Dikke kus. Verder op wie het van toepassing is (en dat zijn er wel weer een aantal) HEEL VEEL SUCCES MET WACHTEN OP HOPELIJK EEN MOOI BERICHT! En dan Bebek toch nog even héél streng toespreken: Nu testen is misschien veels te vroeg en dan blijf je toch nog twijfelen en alhoewel Limmeke het er totaal niet mee eens is zeg ik toch "Nog even geduld Bebek, hoe moeilijk ook, maar een witte test nemen jouw twijfels niet weg" (kijkt heel streng bij deze uitspraak ).