Whahahaha, ik zie dus nu Limmeke (waarvan ik dus helegaar niet weet hoe ze eruit ziet, dus das best knap, dat ik haar zie zeg maar) ondersteboven aan een rekstok hangen en en fontein nadoen. Hoe doe je dat trouwens Lim? Een fontein nadoen?
Ik haak af voor deze dag. Ga nog even tv kijken, en dan slapenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Succes morgenochtend Bebek!
zijn ook geen fotos van mij in omloop lies... maar om beeld te schetsen ben 1.58 cm kort.. had voor baby netjes maatje 38/40 en na bevalling was dat ineens 42/44 en nu weer groeiende (aaaaaarg) maar heb hoop dat het voor volgende zomer weer gekrompen is allemaal.. heb lang donker haar in lagen.. bruine ogen
Jeetje ik kijk even een uurtje niet en jullie kletsen 4 blz vol, maken ruzie, doen fonteinen na en en en en ...... Bebek gaat morgen testen, spannend ik denk een 2e streepje (hoop, duim, hoop, duim) Limmeke als je nog een keertje een onbetrouwbare pendel wil doen houd ik me aanbevolen!
De nummers zijn opgeslagen meiden en de wekker is tien minuten eerder ingesteld Ik zal dus om 5.20 gaan testen dus duim maar voor me dat het een mooi extra streepje wordt om mijn lijden op dat achterlijke uur te verzachten!
Als jij er nou ook nog ff een lekkere pendel tegenaan gooit voor deze ronde kan het niet meer misgaan toch? *sprak zij hoopvol*
Was het eigenlijk niet van plan maar omdat je het zo lief vraagt ff geduld moet even mijn pendel gaan zoeken......ik weet trouwens niet of de pendel wordt beinvloed door mij voorgevoel?
Zal BB aan het pendelen zijn voor je Bebek?? (NOG) NIET DUS Succes meis .... ik denk niet dat ik aan je denk op dat vroege tijdstip .... of ik moet van je dromen dan . Ik werk niet op vrijdag, dus voor mij is het al weer lekker weekend (sorry ).
Bebek...................................komt ie.............zwanger van een jongen!!!! Alleen weet ik nu niet of dit mijn voorgevoel is of de pendel? Ik hoop dat het gewoon waar is!
Ik denk dat Bebek nu echt haast niet meer kan wachten om te testen. Hoop dat je nog wel kan slapen vannacht Bebek. Wat een spanning ..... X
twéé dezelfde pendels??? Lekker dan, zit ik daar met mijn colabuik=dus verdunde pies=dus niet testen BB, dank je wel meis, dat je ook ff hebt gependeld!
Niet te veel cola meer drinken hoor, mijn ha zei dat ik daar meteen mee moest stoppen toen ik een jaar geleden vertelde dat we zwanger wilde worden. Schijnt erg slecht te zijn.
Cola light ook? Ik wou nu dat ik helemaal niks had gedronken, want dan had ik nu nog getest, maar ik ben veel te bang dat ie wit is....Dus ik moet proberen te gaan slapen en morgemn te testen! Dus ik ga mijn mandje maar in en zal jullie morgen op de hoogte stellen!! Bedankt voor alle positieve vibes meiden, ik hoop dat het helpt!
Yep light ook. Succes met wachten wel even plassen voor je gaat slapen hoor anders word je vanacht wakker met een klotsbuik en dan moet je vanacht al plassen. Lies je komt morgen wel ff melden wat Bebek gesmst geeft hoor!
Ja nu je het zegt BB dat is zo, dat heb ik gelezen. Ik houd gelukkig niet van Cola ..... en ik drink al heel lang cafeïne-vrije koffie. Begonnen i.v.m. de kinderwens, maar nu blijkt het ook een beter effect te hebben om mijn maag/slokdarm (heb een hernia diafragmatica oftewel de afsluiting tussen mijn maag en slokdarm werkt niet goed). Ga nu echt bankhangen .... doei!
Heb geen lappie en om nou met die hele computer en het beeldscherm op schoot te gaan zitten Ga nu echt weg .... vriend kwam al koffie boven brengen. Ga ff naar onze Sieneke kijken .... voorronde Songfestival .... zou toch lachen zijn als ze doorgaat en dan hoog eindigt!