35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hoef er geen drie hoor Lim, ik ben met 1 al heeeeel gelukkig. Twee mag ook nog. Maar drie? ;)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Manlief zou vandaag vrij zijn,maar die moest plots toch werken op het allerlaatste moment.Zouden naar mijn schoonzusje gaan.Ben er niet zo rouwig om dat dat niet doorgaat.Lieve schoonzus hoor,niet die zeurdoos.Maar was wel ff pissig.Maar heb me er snel overheen gezet en Suusman zijn bankpas ingepikt om kleren te kopen.(heb zelf ook geld hoor,maar hij meer ;)) En de hond gaat een nachtje logeren bij mijn schoonma en die is nu ook al weg.Heerlijk!Die is nml heel er aan het puberen en heeft die oren alleen maar voor de sier.Luistert voor geen meter.Maar heb er wel de pest in dat Suusman moet werken vandaag.Heeft ie wel zondag vrij.Maar hij draait alweer gemiddeld 46 uur in de week en dan is het hoogseizoen nog niet eens begonnen.Ik ga er nooit aan wennen aan die lastminutedingen.Dat onregelmatige ben ik nu wel aan gewend,maar dat een uur van tevoren opbellen,dat ie 8 uur op moet komen draven,terwijl ie eigenlijk vrij was,daar ga ik nooit aan wennen.Maar ja....ik ga de kledingwinkel wel lekker leeg kopen.Zeg ik nu hoor....ik geef nooit zoveel uit aan mezelf.

3. Suzanne68

@Liesben...als je er 3 krijgt kun je er altijd nog 1 verloten hier.Ik wil wel alvast een lot reserveren dan.

4. Suzanne68

@Limmeke....wat fijn dat je minder spuugt...wel raar dat je zo afvalt nog.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Koffie@ fijn dat het goed gaat met xander, alleen vervelend dat ie zo moeilijk sliep vannacht ! Id was niet slim om hem bij je te nemen.
    Als je dat op den duur aldoor zou doen dan wil die straks niet anders.
    Wat je nu moet doen?? pff knuffel proberen?
    ik zal het zo niet weten.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Het was niet slim Marnat wel lekker ;)
    Maar ja weet je ik moet natuurlijk ook rekening houden met manlief die moet werken, oudste dochter met vriend die moeten werken en kids die naar school moeten....
    Knuffel heb ik geprobeerd, hand op zijn buikje, zingen en ga zo maar door....Mijnheer bleef ontroostbaar.....

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ Dat geloof ik graag dat dat lekker was en is!!
    IK denk me suf hoe je xander slapend krijgt! Speen?? twijfel muziek doosje laten draaien!!

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Allemaal al geprobeerd :( Fijn dat je met me meedenkt meis, las op een forum dat het een fase is. Dus daar geloven we daar maar in he, nieuwe nacht, nieuwe kansen ;)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Graag gedaan gedaan hoor meis, laten we daar id maar van uit gaan dat het een fase is.

Ik ga duimen voor je dat het een goede nacht rust voor jullie allemaal word.
    Nachtlampje ook al geprobeerd?

10. Suzanne68

@Koffie....denk dat ik hem toch gewoon in bed zou nemen...vanwege mijn eigen nachtrust...maar dat zal wel niet de meest pedagogisch verantwoorde tip zijn.

Heb nieuwe kleren gekocht en mijn humeur is er niet echt van opgeknapt.Dus zelfs dat helpt niet meer.Allemaal zwarte kleren,maar dat is normaal voor mij.Ik hou erg van zwart.3 shirtjes.2 soeptunieken,die je ook als jurk aankan.Een rok,3 paar sokken en een paar slippers.Maar voel me nog steeds :( dus.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was net even in Gouda, maar heb niets gekocht. Ik wacht tot ik straks een beetje positiekleding kan gaan kopen ;)

Voel me de hele dag al niet top. Hoofdpijn, misselijk (kan wel gewoon eten, maar maag doet gek) en duizelig. Zullen de hormonen wel zijn. Dus nu lekker rustig aan, morgen weer werken.

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pfffffffffff eten wat kan dat vermoeiend zijn, ff uitbuiken hoor ;)

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mijnheertje had geen last van slaaptekort vandaag ;)

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh wat is Xander aan het veranderen Koffie! Lekker manneke, ik snap dat het dan ook erg lekker is om samen met hem in slaap te vallen;)

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BB, je advies kwam te laat, moest vannacht idd plassen....maar vanmorgen weer hoor ;)

Natas, ik hoop dat je medicatie aanslaat en je gauw van je snothoofd verlost bent!!

Ladouce, fijn dat je uitje gezellig was! Ook al is het het laatste uitje, het is er wel eentje om te onthouden!

Koffie, fijn dat de arboarts je zo goed gesteund heeft meid! Dan kan de afdeling ook eens wat meer begrip voor je gaan kweken!!

Lim, dat afvallen kan natuurlijk heel goed van de stress en de onzekerheid zijn! Pas goed op jezelf en lekker alles eten wat los en vast zit nu je niet meer zo spuugt!

Suus, lekker geshopt?

Wat een lekker mannetje heb je toch Koffie! Die ene waar hij zo op lacht is echt heerlijk!!

Hier: inderdaad, vanmorgen een omo-test. Ik zit nog wel voor NOD en heb enorme (en enorm zere!) boobies en weinig eetlust nog steeds, maar ach, het wordt heus niks meer. Ik vind mijn lijf niet meer zo leuk geloof ik :x

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Echt, Omotesten moesten verboden worden!

Ik ben zo even mijn mams een zoen geven die terug komt na 12 dagen Italië. Daarna snel mijn bedje in, want morgen weer een vroege dienst en dus om 05:45 uur de wekker :(

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bebek, ik had echt niet verwacht dat je een witte test zou produceren. Maar de duimen draaien hier, kan me bijna niet voorstellen dat al die kwaaltjes nep zijn.

Koffie, gelukkig denkt de Arbo met je mee. En naar de psych, tsja niet l*ll*en maar doen is mijn motto dus ik ben er ook niet dol op.
    Wat een mooi manneke is Xander! Danique heeft ook een paar keer gehad dat ze een aantal nachten heel moeilijk sliep. Zal idd wel een fase zijn. En op Xander's leeftijd zou ik hem gewoon nog in bed nemen hoor, je kunt hem nu nog niet verwennen (wel wennen, maar dat is wat anders).

Balen Suus dat je mannetje ineens wel moest werken.
    Knuf!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf voor bebekje en suus

zit voor verandering weer alleen... helemaal op want beeb had vandaag zon ikwilalleenbijmamaopschootdagandersgaikheelhardhuilendagje

kga zo maar stofzuigen en tv kijken en dan bedenken wat ik morgen ga doen, want dan heb ik weer dag alleen.. zucht

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Oeh stofzuigen dat kan ik ook wel ff doen. Dat scheelt weer werk morgen. Goed idee Limmeke.
    Mijn Lief belde net dat het wel eens laat kan worden en dat hij alvast een frietje heeft gegeten:( mmmm wat moet ik nu eten? Heb ondertussen wel honger! Grr zal eerst maar eens de stofzuiger het huis door slingeren;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je Lim, jij ook een knuf voor de lange eenzame dagen!

Ik ga in bed hangen, ben helemaal op en versleten en ik moet morgen nog....pffft. En ik kan geeneens gaan slapen, want als rechtgeaarde Lost-fan kan ik natuurlijk niet de slotaflevering van vanavond missen! De ellende is alleen dat het een dubbele aflevering is. Normaal begint het om 22.30, al vrij laat, maar dan ben ik vrij op zaterdag. Nu had ik de hoop dat ze de eerste aflevering ervoor zouden plakken, maar nee hoor, die komt er achteraan :x En ik heb niet 5 jaar gekeken om de clou te missen!! Dussss....ga ik tot 00.15 kijken, terwijl om 7u het wekkertje weer afloopt en ik morgen een lange zware dag heb. Eigen schuld, dikke bult, ik weet het. Wou dat die dikke bult echt eens kwam :D
    Oja, nog 3 nachtjes slapen en dan krijg ik mijn tattoo!!! Vind het wele ng worden nu hoor...niet bang voor de pijn, want heb een hele hoge pijngrens, maar meer omdat ie toch wel behoorlijk in het zicht komt en ik er de rest van mijn leven mee moet doen. Wat nou als ik hem over tien jaar niet mooi meer vind? Die anderen kan ik allemaal verbergen, maar dat wordt met deze lastig ;) Hoewel, een paar grote armbanden ;) Ik wil hem echt supergraag, maar vind het gewoon spannend!

Nou, ik stop, heb chaos in mijn hoofd en een dood neplijf, dus ben er weg van. Tot morgen meiden, slaap lekker!

Deel Deze Pagina