35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten bebek (lastig tikken met 8 vingers want duimen draaien overuren)

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Lekker lost kijken Bebek!

Hier heb ik de stofzuiger de kamer rond geslingerd en een dubbele boterham met rookworst naar binnen gewerkt.
    Nu lekker bankhangen.
    Morgen komt er trouwens een mooie docu op tv (althans dat denk ik) over de zwangerschap. Helaas ga ik die missen want ik moet naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Is er toevallig iemand die hem opneemt?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen

vandaag bebek's NOD... ben zo benieuwd

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Koffie@ Wat een heerlijke knul heb jij zeg.
    Hoe is het gegaan vannacht?
    Suus@ lekker geshopt! hoe voel je je nu meis.

natas@ BETERSCHAP

Bebek@ heeft ruzie met haar lijf!
    liesben @ heeft nog maar geen positie kleren gekocht,

De derde zit er ook weer in.

Hier gisteren visite gehad van mijn ouders was gezellig.
    Ze zeiden je bent verandert in het gezicht.Ja ik ben dikker geworden mam, na de operatie, ben van 62 kilo naar 70 kilo gegaan!
    En steviger borsten. Ben je zwanger, zegt moeders
    Ik: hu dat kan niet!!
    Ik zal mijn bh`s wel even gaan passen want deze past niet.
    Ik voel me goed maar verander wel veel lol.

Mams en ik hebben ook even lekker gejankt samen heerlijk kan dat zijn.

Hou me gewicht wel bij!! Ga nu elke ochtend meedoen aan Nederland beweegt.
    En de buikspieren blijf ik doen.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gisteravond na het slaapritueel weer in bedje gelegd, 20 minuten laten huilen :( Getroost, mijnheer viel in slaap dus wederom naar bedje, 10 minuten laten huilen, het gesnik werd minder en mijnheer viel in slaap. Yeah gewonnen dachten we, even gaan kijken voor ik ging slapen, sliep lekker. Een uur later wakker geschrokken van Xander, een hoop gekrijs, weer stil dit bleef zich herhalen tot 02.00 Xander maar weer bij ons genomen......Xander viel in een diepe slaap :$

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek arme meid,dikke knuf
    Suus lekker aan het shoppen geweest maar nog steeds down...Ook jij een knuf.
    Marnat wordt dikker en krijgt grotere borsten, waarschijnlijk van het stoppen met roken ?
    Bebek heeft een kort nachtje gehad lekker lost aan het kijken geweest...En bijna tijd voor de Tattoo :D
    Natas bedankt dat jij er ook zo over denkt niet laten huilen, jeetje ik kreeg er maagpijn van, mijn maag draaide zich om maar op alle fora zeggen ze "niet naar luisteren, laten huilen"jaja makkelijker gezegd dan gedaan.
    Trouwens funest voor ons sexleven, zwangerschap en kindje ;)
    Lies haar mams is weer terug, lekker een zoen gegeven.
    BB hoe heet die docu wil hem wel voor je downloaden ?

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Koffie@ Haar heerlijk knulletje weer bij haar gehad.
    id kan van het stoppen met roken komen maar ik eet niks anders dan anders .
    vleesboom kan ook een rol spelen, denken wij.
    En de pil nog 3 dagen dan stop ik weer met de pil joepie.
    en de spuiten.

we gaan er op letten en we zien het wel. plof van zelf lol.

Deze docu bedoel je bibi? t wonder v/d geboorte zaterdag 29/5
    die ga ik ook missen maar wij nemen hem op.
    moet naar een verjaardag.

8. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Hey meiden,
    Alles goed met jullie allemaal?
    Ik zit nu in mijn 2de NOD en hoop dat het zo blijft.
    Heb wat kwaaltjes maar weet niet of ze ongi kwaaltjes zijn ja of nee.
    Hevige hoofdpijn bijna elke dag, rommelige darmen, rare maag gevoel, pijn in mijn onderrug, soms afwezig en duizelig en heeeeeeeel moe.
    Voor alle meiden die positief hebben getest gefeliciteerd, voor meiden die nog moeten testen heel veel succes, en anderen die ongi zijn geworden op naar de volgende ronde en wie weet is het dan wel raak.

knuffels en kusjes

9. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Beste BB10,

Op welke zender?? en om hoe laat?
    Soms kan je het een dag later volgen via internet. Ik ben ook benieuwd om te kijken.

kusjes
    shady

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Die Marnat liet zien, dat is hem. Wonder van de geboorte.
    Ging het eten vanavond bijna niet door dacht ik dan kan ik hem toch kijken......helaas het gaat toch door. Ach uit eten is ook erg lekker.
    Koffie zou die te downloaden zijn? Meestal vraag ik download dingen aan een vriend van lief maar ik denk dat hij heel raar staat te kijken als ik hem dit vraag. (en hij hoeft nog niet te weten waar wij mee bezig zijn;))

Verder boodschappen gedaan en in de tuin gewroet.
    Nu maar even omkleden....IK WEET NIET WAT IK AAN MOET!!!!!
    Hebben jullie daar nooit last van.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh, BB, het kledingkastdrama...hoe herkenbaar!

Zo, weer gewerkt. Dus nu is deze zwangere doos moe ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemiddag

als het nog ff doorgaat kom ik straks in het nieuws bij hart van nederland.. praxis roermond uitgefikt.. zwangere vrouw in verwarde toestand opgenomen
    wat een K zaak is dat toch!

heb begin mei allerlei artikelen gekocht daar.. stucplaten etc. omdat het zoveel was.. zou het worden afgeleverd.. dik 3 weken later nog geen bericht dat het geleverd ging worden, wel al een week bevestiging dat alles binnen was.
    dus ik woensdag gebeld... en mevr planned een afleverafspraak voor vandaag in.
    in de site waar je alles kan volgen.. geen gegevens
    dus ik vanmorgen bellen
    ja hoor mevr, zegt ventje.. u staat op afleverroute.. dus het word vandaag gegarandeeeeeeerd geleverd.
    3 uur nix... half 4 nix... ik bellen
    nee hoor.. u staat niet op de lijst
    *ontplof*
    mevrouw, ik ga het nakijken en bel zo terug
    30 min later.. stilte aan foon
    weer bellen
    nee hoor zegt ventje.. word nix geleverd vandaag
    *ontplof nog meer*
    komt ander ventje aan foon.. ik breng het zelf wel met een aanhangertje
    komt er een onbeschoft kereltje net.. met een kwart van de bestelling.. meer past er niet op aanhanger.. parkeert langs de weg ( normaal word geleverd tot achter 1e deur) en kan je zelf gaan slepen!!
    is die ook nog pissig.. dat er niemand meer is om te helpen behalve manlief
    en nu kan die nog 3 keer rijden.. 75 stucplaten, bijna 100 m2 laminaat...
    *manlief ontploft nu ook* want die kan dus alles van de straat gaan slepen helemaal naar garage
    en nog geen excuses nix he... alleen maar dat we blij moesten zijn dat hij het vandaag ff kwam brengen.
    *brandbom bij praxis binnen*

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier BB vanavond met eten

plof lekker op bank lies... zwanger zijn is hard werken hoor :)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik geloof dat ik de zaak oook aan zou steken Limmeke....vreselijk hè? Klant is koning zeggen ze dan. Yeah right!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    klant is koning tot die betaald heeft ja..

ben echt zo boos.. en komt niet eens door mijn hormonen

in hun eigen levervoorwaarden staat levering tot achter 1e deur.. en pallets worden gebracht met zon pompwagentje..
    en nu kan je al die pallets zelf leeg gaan showen..
    vraag toch niet voor niets dat het gebracht wordt?
    en betaal je nog grof voor ook nog
    dus klachtenbrief is inmiddels in de maak want dit accepteer ik niet.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    koffie.. heb jij het babybedje in aparte kamer staan of naast jouw bed?

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Limmeke, duim nog maar even door, er is namelijk nog geen enkel teken van duivels...

Marnat, iets voller qua gewicht kan heel mooi staan meid, als jij je er maar goed bij voelt!
    Fijn is dat he, dat je ff zo lekker met en bij je mams kan uithuilen! Is heel waardevol!!

Haha Koffie, je kleine mannetje wil gewoon lekker bij zijn mama slapen! Geef hem eens ongelijk ;)
    Ik kan je ook niet adviseren op dat gebied, want heb er geen verstand van ;) Dacht alleen altijd dat het gevaarlijk was om zo'n kleintje in bed te nemen? In verband met erop gaan liggen of hem verstikken in de dekens? Of is dat ook maar een fabeltje?

Marnat, van stoppen met roken word je stofwisseling langzamer en dus word je wat dikker, ook al eet je niet anders! ;)

Limmeke, wat een schijtzaak (poep :D) zeg! Ik ga dan altijd klachtbrieven sturen naar het hoofdkantoor, heb ik altijd zo'n schik van! Vorige week nog 25 euro gescoord bij een dierenwinkel met duizendmaal excuus! Gewoon doen en alles opnoemen en vooral hoe je behandeld bent! Maarre, je moet ook niet naar de praxpis gaan....dat zeg ik: Gamma! :D :D

BB, je zit waarschijnlijk al te smullen, maar alsnog: eet smakelijk en veel plezier!

Liesben ook lekker gewerkt vandaag en nu aan het bankhangen...geniet er van meid!

Ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt, dus moe. Maar wat een briljante baan heb ik toch: heb me de hele dag suf gelachen!! En we hebben onze irritante collega vreselijk in de zeik genomen, want die is er altijd zo vol van dat ie vreselijk goed kan zingen en dat ging ie vandaag dus doen in de tuin....al het andere personeel is van ellende naar binnen gevlucht, want het was zo vals en slecht dat onze vullingen eruit schoten! En toen was de irritante collega teleurgesteld en ging ie mokken...:D Mag ie vaker doen van mij, wordt ie lekker rustig van! :D
    Ow en zoals ik al zei: nog geen duivels en geen tekenen, maar ik weet inmiddels dat dat ook geen drol :)D) meer zegt! Heb wel enorme boobies en een opgeblazen buik, maar dat zegt ook niks, dus we wachten maar weer af!
    Ga wel ff mijn banner eraf halen, want morgen springt het kreng weer op dag 1 van de cyclus!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hebben we vrijdag feestej bij jou Liesben? ;)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #3919 Marnat, 29 mei 2010
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
    Bb@ Marnatman neemt hem op en zet hem wel op internet! zodra die op staat meld mijn man dat hier voor je.

Lim@ Denk om je wondertje en je hard meis! kwaad worden heeft vaak geen nut. wat een klunsen daar.
    Bebek@ ik voel me er verder goed bij. id kan heel lekker zijn om bij mams te halen!
    Sorry lieverd ik zal niet veel meer over mijn mams hebben. je mist je eigen heel erg denk ik op moment.

We zijn vanmiddag even naar de stad geweest, manlief vond dat ik verwent moest worden! ik wou de kleding van mijn verjaardag geld kopen wat ik nog had maar dat mocht niet.
    Zo lief 1 topje en een soort blouse + bh gekregen. Moet alleen de andere bh s nog passen . volgend keer is hij aan de beurt.

Zal me even omkleden moet zo op verjaardag! bij mijn vriendin die onder ons woont .
    Ben moe van het vele lopen maar zal wel even moeten,

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, dan word ik 21 ;)

Dames, ik heb trouwens een nieuwe hobby!
    Plassen.
    Ik heb het vandaag al minstens 12 keer gedaan. En 'snachts doe ik het ook een keer of twee. Zo leuk!

Deel Deze Pagina