Wat een lekker meissie is Lupe zeg, geweldig! Ik ben echt he-le-maal verliefd op die foto met die hond; wat een ontzettend gave foto zeg!! En wat Limmeke al zegt; wat wordt ze al groot! Limmeke, die duivels doen ook maar gewoon waar ze zin in hebben de laatste tijd. Lijkt wel of mijn cyclus iets langer is geworden, want ben de laatste paar maanden steeds één of twee dagen later, dus daar laat ik me niet door misleiden!
Tja bij ons hier is een Plechtige communie toch wel belangrijk.Dan worden ze gevormd en zijn ze als het ware uit eigen wil een kind van God en kunnen ze later trouwen. Het was een mooie dag.Eerst een mooie mis en dan een feestje met meter en peter.We gingen eten in toverwok(sluis)
Echt waar?! Voor het eerst? Wat gaaf!! *bebek voelt stiekem even mee* Ollebolleke, ik ben zelf totaal niet gelovig, vandaar dat ik niets meer heb dan basiskennis. Maar als ik het goed begrijp is het wel een belangrijke gebeurtenis, dus is een felicitatie wel op zijn plaats!
Ik ga even met puppie naar buiten en dan plof ik echt voor dood op de bank! Nu ploft het toch minder lekker, met het idee dat ik nog naar buiten moet met hem.... Lim, geniet van je bewegende beebje, lijkt me een fantastisch gevoel!! Ollebolleke, kom je gauw weer ff langs? En met foto's van je mooie vrouwtje? Fijne avond verder meiden, tot morgen! *getver, het pist van de regen hier....ook dat nog! :x*
Zo, het was hier wel weer een emotioneel weekje voor velen geloof ik. Heb vnl rond 25 mei gelezen, want toen was het voor velen een dag met spannende afspraken. Er kwamen 2 nieuwe meepraters langs. Welkom van mij hier, indien jullie er nog zijn. Bebek ging steeds weer iets leuks op tv kijken. En had helaas ook weer een wit streepje. K*T ik hoop dat je snel wel aan de beurt bent meid. Ik heb zo het gevoel dat het snel bij je gaat lukken. Marnat had een goede TV tip, jammer genoeg moest ik 10 minuten voor het einde eerst nog zoeken waar bij ons RTL8 zat. Natas heeft het zwaar gehad. Spanning over de bloeding die maar niet ophoud. Of nu inmiddels toch wel een beetje, hoop ik? Gelukkig was die echo wel OK. Ik hoop dat er snel een eisprong aan zit te komen meid. Dan heb je wel weer nieuwe spanning, maar dan kan je wel weer vooruit. IS zit heel begrijpelijk, niet zo lekker in haar leventje momenteel. Hopelijk gaat dat snel weer keren. Ik hoop dat de gyn gelijk heeft en je inderdaad over een paar weken weer je ongi hebt. Voor je overgang kunnen ze toch ook een bepaald hormoon meten? Ik heb je daar niet over gehoord, maar is dat wel eens bekeken bij je? Als je eileiders er jong uitzien en dat goed is, dan is het toch best nog wel mogelijk toch. Suus, Jij bent weer hoopvol en waar hoop is... Ladouce. Een hysteroscopie, goh. Had geen idee wat het precies is, maar klonk mja ... beetje heftig wel. Na het doorlezen weet ik nog steeds niet goed of het nou wel of niet heftig zal zijn. Wel fijn dat jullie voor een nieuwe poging gaan. Jammer inderdaad dat het nog zo lang duurt. Goed idee om lekker even te genieten van het geld wat je meegekregen hebt. Of wat er aan zit te komen. Hopelijk kan je er NIET van op vakantie. Kamertjes zijn nl extreem duur Liesben heeft een mooie banner (met momenteel wel een stom onderschrift op die banner, mijn chocolade is net zo lekker en ik heb speciaal met hazelnoot genomen, want die zijn toch boordevol goede dingen). Oh en OllekeB kwam even langs met mooie Lupe foto's en van haar broer op zijn bijzondere dag, lief! Wel wat vroeg voor snoepjes hoor! Koffie, Xander wil gewoon niet alleen slapen nu. Eenzaam pijntje, groei... Kan een fase zijn en je went hem inderdaad aan lekker bij jullie slapen weet ik ook uit ervaring. Maar ja, dat kan tzt ook weer afgeleerd worden. Krijgt hij dan 's nachts ook een slokje? Wat wijsheid is weet ik ook niet hoor! Ik vond een slokje geven altijd wel makkelijk en snel troosten. Vond het alleen verschrikkelijk om het Yara af te leren met heel lang huilen. Ik denk dat wat je als bewuste ouder op dat moment het beste vind, waarschijnlijk wel goed zal zijn. Succes met de vermoeidheid. Hoop nog ergens terug te lezen over het gesprek op je werk. Zo en dan nu... Hoe gaat het met mij? Hoe was de vakantie? Geen tekenen van naderend onheil in de buik. Dat is het belangrijkste. De vakantie was lekker, genieten van elkaar en ontspannend... alleen tussendoor was het soms zoooo moeilijk. Klopt het hartje nu inmiddels. Zou wel moeten nu. Waarom voel ik nog zo weinig kwaaltjes. Thuis voor vertrek voelde ik me al behoorlijk gammel, daar ging het eigenlijk wel super. Weinig te merken, fijn dus eigenlijk, je goed voelen. Maar tegelijkertijd had ik me liever kotsmisselijk gevoeld op de achterbank van een warme auto. Me suf geplast en heel moe geweest. Maar ja, we hebben het ook lekker rustig aan gedaan, goed geslapen en bijtijds gegeten. Dus goede redenen om me goed te voelen. En ik weet dat het allemaal niets zegt, die kwaaltjes. Ik vind het knap hoor Liesben, dat je je zo positief instelt. Het lukt mij soms een klein beetje, maar ik vind het zo verrekte moeilijk om me er zo positief op te richten. Zo bang voor teleurstelling, dat je lichaam je voor de gek houdt. Tegelijkertijd wil ik dit ieniminie groeiende mensje ook alle liefde geven dat het toekomt, nu al.
fijn te lezen annna dat je lekkere vakantie hebt gehad.. soms wel fijn dat even kunnen genieten van elkaar. wanneer mag je op controle? hopen dat je snel gerustgesteld kan worden
Heeee Limmeke, moet jij niet naar bed joh?! Of is manlief er nog niet? Het genieten van elkaar deze vakantie was inderdaad wel wat me het meest bijstaat. Ook zo fijn dat mijn ouders mee konden genieten van ons geluk. Mijn moeder was helemaal happy. Ze voelde trouwens even aan mijn buik, die volgens mij ook wat opgezet is. Was wel even weird. Maar ze vroeg niets en ik heb ook niets gezegd. Woensdag is weer de nieuwe afspraak voor de echo. Daarna ga ik maar de VK bellen en de rest inplannen.
ga zo naar bed.. manlief is inmiddels thuis en is doodop.. mooi, woensdag echo en dan VK bellen en ook banner aanpassen?
Marnat, Marnatman en Koffie jullie zijn lieffff!!! Ik ben benieuwd naar de docu, heeft iemand hem gezien??? Hoe was ie??? Hier heerlijk gegeten en daarna bij de beste ijscozaak van Nederland een ijsje gaan eten jummmy. Nu gauw even bijlezen (nouja gauw jullie hebben gewoon 5 blz vol gel*ld!) en dan lekker slapen. Morgen wordt het pokke weer en ik had zo graag nog ff in de tuin gewerkt. Morgen ook een feessie bij een dinnetje (mama van mijn petekind) Dus ik weet niet wanneer ik weer kom koekeloeren. Lekker slapen kinders en droom maar fijn van leuke dingen!
Gatver Limmeke, wat een gedoe met Praxis zeg. Lies is leuk..... maar dat wisten we al Hey Ollebolleke, leuk weer wat van je te lezen, en geweldige foto's! Anna, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. De onzekerheid kan ik me helemaal voorstellen meid, maar probeer te bedenken dat een hele grote stap genomen is en het in de meeste gevallen wél goed gaat. Bebek, hou je het nog steeds droog? Duimen draaien hier! Ik heb vrijdag en zaterdag niet gevloeid, op 2 streepjes lichtbruin na, had goede hoop......... en vanmorgen weer rood, donkerrood, hartstikke rood. Ik word hier echt zo ontzettend verdrietig van. Het is vandaag 3 weken geleden dat dit gedoe met wisselend verlies begon en ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen. Plus die confrontatie op de plee elke keer gooit me terug naar de miskraam. Ik denk ook niet dat dit een lange ongi is, begon te vroeg, verloop is te vreemd, duurt te lang.
is wel een heel vreemd verloop natas.. zeker ook omdat het 2 dagen was gestopt.. had je al antwoord van de VK hier gehad op je vraag erover? bebek: melden! hier wederom ruzie.. pff.. nooit ruzie, maar sinds koop huis aan 1 stuk.. word er beetje moe van
Stress en vermoeidheid eisen zo te lezen z'n tol bij jullie Limmeke. Mijn VK zei : zou kunnen dat je hormoonhuishouding in de war is maar zou ook kunnen dat miskraam niet goed is afgekomen. Dat laten checken dmv echo. De gyn zei : geen resten zw.weefsel, BM in orde, maar hopen dat cyclus zich snel herstelt. De VK hier zei : zou kunnen dat het na een miskraam heel anders gaan in lengte en bloedverlies. Ik zou eventueel een maand de pil kunnen gaan slikken om m'n cyclus te helpen herstellen. Heb haar toen meteen gevraagd of ik daar zo maar mee zou kunnen beginnen op dag 12 (waar ik toen op zat). Geen antwoord gekregen, het net nog een keer gevraagd met nu de klok op 3 weken.
Goodday Ladies! Wat een rust hier! Anna, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! En woensdag al de volgende echo: spannend! Wedden dat je een mooi kloppend hartje gaat horen?! Hier 1 dag overtijd en geen enkel teken van duivels...geen afscheiding, geen verkleuring en geen buikpijn. Af en toe een klein soort krampje in mijn lies, maar da's echt minimaal en nauwelijks noemenswaardig. Wel opgestaan met knallende koppijn En een enorm wisselend humeur, kan ineens knetteragressief worden, om het volgende moment weer te lachen We wachten het allemaal maar weer af.
Natas, het is wel heel vreemd allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt Inderdaad is het raar dat het twee dagen stopt en dan weer begint....als je er niet gerust op bent zou ik gewoon terug gaan naar de arts hoor! je kent je eigen lijf het beste en als jij het gevoel hebt dat dit niet klopt, wat je duidelijk hebt, dan zou ik het gewoon nog een keer allemaal laten nakijken!