@Dombo...ja,kleine kindjes worden groot mijn oudste wordt dit jaar ook alweer 18.Wel fijn dat je begeleiding hebt bij het stabiliseren.Ik moet een beetje opletten,dat ik genoeg eet nu.Want afvallen mag niet meer,Dus ik eet 2 boterhammetjes extra op een dag en gewoon normaal avondeten....zonder afgewogen appies enzo.Zo hoop ik een beetje stabiel te blijven en niet over 8 maanden weer een tientonner Dit is voor mij een beetje de kritieke week....bij de mken ging ik allemaal in deze week bruin verliezen.Elke dag niets verliezen is er 1tje en weer dichterbij een goede zwangerschap.Gelukkig zijn de kwaaltjes die wijzen op een goede zwangerschap erger,dan de kleine dingetjes waar ik onzeker van word.Maar spannend blijft het.Zie er wel tegenop,dat manlief weer gaat werken en zaterdag is ie heel de dag weg.Ben heel bang,dat het juist dan mis gaat.Of nog erger...bij andere mensen thuis.Was gister bij mijn schoonouders ...en daar op de wc is mijn 1e mk gaan doorzetten.Moest me echt wel even eroverheen zetten om daar te gaan plassen.Maar uiteindelijk ben ik 4 keer op de "enge" wc geweest.
Dank je wel meisjes...... Nog maar geen visite vandaag, is nog te vermoeiend voor dr. Ze zou er zo weinig aan hebben. Wel heeft ze natuurlijk mogen kiezen wat we gaan eten en das Kip Siam geworden en natuurlijk een gebakkie. ergens in mei geven we een sweet sixteen party in de tuin
Koffieleutje, ik neem aan dat jullie haar wel een beetje verwend hebben met allerlei leuke cadeautjes Maar eh, hoe is het met jou en de wond?
Nog geen cadeautje ladouce, we gaan shoppen zodra ze zich wat beter voelt compleet met lunch gezellig met zijn tweetjes. Een jaarlijks terugkerend ritueel Maar wel een verjaardagsontijtje met jus en een eitje. Met Xander gaat het toppie zoals je ziet Met mij gaat het ook echt de goeie kant op, ben benieuwd wat de chirurg morgen te vertellen heeft.
Koffie: wat een geweldige zoon heb je toch. Heerlijk manneke. Fijn dat het met jou beter gaat. Hopelijk is de chirurg morgen ook tevreden. Enneh shoppen met je dochter is altijd leuk
Moet ff hier iets neerzetten anders kan ik hem niet terugvinden bij gebruikersinstellingen. Maar ik kruip nu terug onder mijn steen(die mooie van Koffie). En ga opzoek naar een goeie gyn.(die ik niet onder die steen ga vinden, dat snap ik) Jullie horen het wel als ik weer boven water ben.
Liesben, veel plezier , lekker genieten en hopelijk roze terug. Suus , goed van je 4 keer op spannende toilet. Koffie gefeliciteerd met je dochter, leuk samen shoppen en ik hoop dat ze snel opknapt. Mooie foto's van Xander, lekker ventje is het. Enn fijn dat het met je wond beter lijkt te gaan , zou ook tijd worden. Dombo, succes met op gewicht blijven, goed dat je jezelf zo in de gaten laat houden. Uhhh verder weet ik het niet meer. Hier gaat het wel de goede kant op , houd iets meer binnen dus verwacht dat het uitdrogingsgevaar weg is en de keine verbouwt echt de hele baarmoeder van binnen (door de krampen denk ik) dus die gaat ook "goed" . Heb wel nog de hele dag op bed gelegen en moest nu van mezelf even douchen en wat vasts eten en rechtop zitten. Ik hoop echt dat ik me morgen een stuk beter voel en dat ik er met het weekend vanaf ben, bah niets aan met zo'n enorme buik zo ziek zijn Oh ja en BB, ik hoop dat je snel weer onder de steen vandaan kan komen, sterkte meid! groetjes Nicole
Koffieleutje, ooooh, helemaal vergeten zeg. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. 16 al weer. Jammer dat ze ziek is op haar verjaardag, maar het vooruitzicht van een tuinparty is natuurlijk ook wel weer fijn. En wat een heerlijk ventje is Xander toch. Lotuss, blijven je kinderen niet stiekem altijd een beetje klein ook al zijn ze al meerderjarig? BB, succes met je zoektocht naar een gyn. Niet te lang onder die steen blijven hoor! Lies, je bent welliswaar al weg, maar evengoed een fijne vakantie. Nicole, gelukkig maar dat je je weer beter voelt, want het is inderdaad NIET fijn om je zo beroerd te voelen met een bol buikie. Suus, goed van je dat je meer gaat eten nu, want zwanger zijn en lijnen gaat niet samen. Op je eten letten mag wel en zolang je goed op blijft letten en gevarieerd blijft eten, zal het best lukken om niet al te veel aan te komen in je zwangerschap. Zo, ga snel even een paar hondjes laten plassen. Onze jongste spruit ligt nog te pitten, al vanaf half 2, dus kan even niet lang weg hier. Haal ik straks na het eten en als de meisjes op bed liggen wel even in. Maar dan is in ieder geval de druk er even af bij de schatjes. Eet smakelijk!
KL Gefelicitieerd met je dochter. Leuke foto's van Xander. Succus morgen bij de chirurg! Suus Hopelijk is in ieder geval deze week snel achter de rug voor jou. X
Ik heb jullie weer gevonden! Marnat, ik heb het topic van ons altijd in mijn favorieten staan en dat is deze, dus ik ben bang dat ik niet in de jouwe ga schrijven...Om verwarring te voorkomen is 1 topic misschien inderdaad handiger? Koffie, gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat jullie het snel kunnen vieren! En wat een leuke foto's van Xander, wat verandert hij al echt zeg! BiBi, ik hoop dat je snel een gyn vindt waar je je bij thuis voelt! Het kan je in ieder geval wat rust geven! *zwaait even naar Desmo in France en naar Liesben in Rome* En verder ben ik alles alweer compleet vergeten, sorry! Ben doodmoe, was een hectische dag vandaag en het nieuws van Milly Boele heeft niet echt veel rust gebracht bij onze patiënten