35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou ik beloof plechtig: (legt hand op haar hart) dat ik een foto zal maken van mijn opgeblazen tatoo mocht ik ooit zwanger worden!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha, daar hou ik je aan!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    HA gebruikt een zelfde soort zwangerschapstest als jij normaal zou doen..
    sommige HA doen heel gemakkelijk ook een bloedtest.. anderen pas na dagen/weken overtijd en geen duidelijkheid.

net ff lekker gestofzuigd.. nu maar even dweilen.. je moet wat in je vrije tijd he

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond dinnetjes.

Ik zal eerst even wat reacties geven vanaf vrijdag.

Bebek, omo-test. Hoe is het met je boobies en eetlust? Hier Lost niet gevolgd, John houdt niet zo van series. Spannend hoor, morgen je tattoo. Goed idee eerst even ha vragen en desnoods daar even een test doen. En laat even naar haar teen kijken. Hier draaien duimen ook overuren voor jou. Veel lol op werk gehad. Bebek niet wijs, heeft plant- en windziekte. Gatver, zeker een naar idee allemaal van je overbuurman.

Lies, nieuwe banner. Hoe is het met je hoofdpijn en misselijkheid? Fijn dat mams weer terug is van Italië. Zwangere doos moe na een dag werken ;). Of een poederbrief, laat ze ook maar even zweten. Lies heeft de plas-ziekte.

Koffie, fijn dat het goed gaat met Xander. Jammer van slapeloze nacht. Ik heb gehoord en gelezen dat je een kind onder een jaar niet kan verwennen, dus ik zou het gewoon doen hoor. Mooi dat je Arbo-arts je begrijpt. Mooie foto's van Xander, heerlijk manneke om te zien. Hier ook lang geen sex gehad hoor, je bent niet de enige (misschien kleine troost?)

Lim, 2 kg afgevallen na 2 kg aangekomen te zijn. Gelukkig minder misselijk bent. Stofzuigen was vrijdagavond besmettelijk zeker, hier dat stofvretertje ook al door huis gehaald. Wat een k*t-service bij Praxis. Is toch logisch dat je ontploft van woede. En ook nog ruzie met manneke, knuff voor jou.

Suus, vervelend dat man toch nog op laatste moment moest werken. Wat voor werk doet je man ivm onregelmatigheid en weekend-diensten? Jezelf lekker verwend met shoppen, alleen nog steeds :(. Lekker een dagje mee geweest met manneke en Di-Rect gezien. Uhh, je man is die geluidstechnicus of zo?

Ollebolleke, komt even binnenwippen. Fijn dat het goed met je gaat en Lupe alweer 10 maanden. Gaat snel hè? Mooie kids heb je.

Annna, heeft fijne, leuke en ontspannende vakantie gehad. Spannend, woensdag weer een echo.

Natas, hoe gaat het met jou?

BB, jij ook al het stofzuigervirus op vrijdagavond. Ik kon docu ook niet zien, gisteren reünie en bbq (klimaatstraatfeest). Baal er ook van, marnatmanneke even lief aankijken allemaal. Gefeliciteerd met schoonmoeders. Gisteren lekker in de tuin gewroet en boodschapjes gedaan. Hoe was het feestje bij je dinnetje?

Marnat, al meerdere spuiten verder. Kijk jou manneke lief aan en hoopt dat hij docu op internet wil zetten. Lekker gehuild samen met mams en 8 kg aangekomen. Lekker verwend door je manneke.

Shady, hier is alles goed. Welkom nog. Al ongi gespot of getest?

Natas, vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt. Ik hoop dat je binnenkort toch echt eens duidelijkheid krijgt hiervan. Knuff voor jou.

Zo, ik ben weer bij. Jeetje, jullie l*llen echt heel veel hoor.

Hier nog wat drukke daagjes gehad, reünie, klimaatstraatfeest bbq, op visite bij mijn moeder en ook nog bij schoonzus.

Schoonzus moet morgenochtend om 7.30 in zkh Assen zijn, daar krijgt zij om 12.30 (nu gepland, kan nog anders worden) een keizersnede bij 39 weken. Spannend weer, vooral nu ik zelf ook kleine heb en ook geboren met keizersnede. Komt alles toch wel weer boven. Wij zullen blij zijn als we het verlossende telefoontje krijgen en horen dat alles goed met haar en de baby is. Het wordt een meisje en ben ook benieuwd naar de naam.
    Dus dinsdag of woensdag gaan wij ook op kraamvisite naar Assen, weten nog niet precies wanneer. Maar in ieder geval overdag, ivm Juarno wil ik niet op avond heen. Wij eten altijd om 18.00 en het zkh is hier 5 tot 6 kwartier rijden van ons vandaan.

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bebekje morgen voor de tattoo....stoer!
    @Jomi....je gaat door voor de koelkast ....Suusman is geluidstechnicus bij de radio.Radio 1,2 en 3fm.Het leuke is dat ik wel eens Bners zie.Het stomme ervan is,dat ik in de zomer veel weg is voor festivals enzo.Voor hem erg leuk,maar hij is zo'n 3 maanden per jaar weg.Dus voor Suus minder.
    Ik ben overspannen meiden,echt sorry voor de egodingen enzo en de weinige meelevende reacties van mijn kant.Maar gister een goede dag....dan gaat het(weet ik uit ervaring) de goede kant weer op.De goede dagen worden steeds meer en uiteindelijk heb ik dan af en toe een slechte dag.Maar daar zijn we helaas nog niet.Heb er helaas ervaring mee.Maar lijkt me logisch na wat we meemaken hier.Hoop snel weer op te knappen en met jullie mee te kunnen draaien.

6. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Hey Jomi,

alles goed met jou? nog geen ongi hahahah mijn NOD was de 28 ste mei. Ik heb nog niet getest maar wacht tot volgende week.
    Ik voel wel allerlei kwaaltjes. gevoelige borsten, rare maag, rommelende darmen, hoofdpijn en pijn onderbuik het lijkt een beetje op de ongi pijn, Deze kwaaltjes vind ik best wel lastig. Ik ben iemand die heel fit ben en altijd vroeg opstaan of goed slaap. nu niet meer ik ben afwezig, s ochtens moe en s nachts moeilijk slapen. Als ik dit allemaal moet krijgen voor mijn zwangerschap dan verdraag ik ze maar 10x zo veel hahahaha
    Aan alle meiden die nog moet testen heel veel succes, voor degene die positief hebben getest GEFELICITEERD en voor de rest met een negative test snel naar de volgende ronde hahaha ik duim voor jullie.

Knuffel
    shady

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Beste Shady,
    Ik begrijp dat het allemaal lastig is en veel tijd kost om bij te lezen maar ik begrijp uit je bericht dat je dit niet gedaan hebt. Zo maar in het wilde weg feliciteren met een positieve test en meiden sterkte wensen met een negatieve test komt een beetje "lullig" over. Althans bij mij en ik denk ook bij meer meiden in dit topic. Dus niet om van mijn kant lullig te doen naar jou (omdat je nieuw bent) maar misschien toch iets meer inlezen.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sluit me bij ladouce aan.

vannacht zeer slecht geslapen.. uur of 2 alles bij elkaar.. voel me net een trol met die wallen nu...

straks 20-weken echo..schoonma komt op beeb passen.. schoonpa gaat in huis werken.. man ook na echo.. en nu mag het van mij.. na zoveelste woordenwisseling mag die daar van mij alvast gaan wonen.. pfff.

bebek: succes met langs het kruidvat gaan voor nieuwe zw-testen *hint* en veel succes met zetten van je tatoo vandaag. Ben heel benieuwd wat dokter zegt en of je daar nog hebt getest.

suusje ook overspannen? wil je lekker bij mij op de bank komen zitten met een mega sentimentele jankfilm en troostvoer?

jomi tante vandaag.. spannend meis.. hoop dat alles goed gaat daar met keizersnede

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Even snel (koters komen zo weer in grote getalen binnen)

Jomi vandaag tante spannend! Ben benieuwd naar de naam.

Suus geeft niets als je niet op iedereen reageert doen we allemaal wel eens. Dikke knuf en ik ben blij dat het weer de goede kant uitgaat!

Shady tja ik denk dat ik het ook wel met Ladouce eens ben. En we willen je echt niet tegen het hoofd stoten maar je kunt beter niet met " loze" kreten gaan slingeren (dat kan in het NOD topic bijv wel) Ik hoop dat je het positief oppakt.

Bebek succes met je tatoo vandaag. Enne wel ff langs het kruidvat hoor!

Lies hoe is het met je?
    En de rest die ik vergeten ben sorry.
    Nu gauw aan het werk................

10. Suzanne68

#3990 Suzanne68, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2010
    Jomi tante vandaag.Spannend!
    En Limmeke vandaag de 20weken-echo.Leuk!
    En Natas nog steeds bloedverlies...bah.Ik vind het wel een erg lange menstruatie zo.Ik hoop dat het snel stopt.
    En Limmeke slecht geslapen en gaat even niet zo soepel met Limmekeman.Verhuizen geeft ook best een boel stress.En niet leuk dat je je man zo weinig ziet en als ie er dan is,dat ie er eigenlijk nog niet is.Snap je frustratie.

Heb die afspraak van morgen afgezegd,omdat manlief vannacht pas om een uur of 5 thuis komt na een dienst van 18 uur.Dan zou ie 3 uurtjes kunnen slapen en dan daarna nog helemaal naar Eindhoven moeten rijden.Dat leek ons niet zo heel erg verstandig.Dus nu moet ik van de week even bellen voor een nieuwe afspraak.Baal er wel een beetje van,omdat ik het allemaal snel uitgezocht wil.
    Ben vooral overspannen (depressief) omdat het me niet lukt weer positief tegenover het krijgen van een kindje te staan.Tenminste het krijgen van een kindje wel,dat lijkt me erg leuk,maar dat het nog gaat lukken.Kan me gewoon niet voorstellen,dat ik na 4 miskramen plots opeens wel een goede zwangerschap zou krijgen.En ik zat me gister te bedenken,dat ik ook misschien elke keer depressief wordt na een mk vanwege de hormonen.Heb nml na de jongste ook een PND gehad en dat is toch ook hormonaal.Maar weet niet of dat na zo'n korte zwangerschap ook kan.Het is niet zo heftig als een PND hoor...

Ik sluit me bij Ladouce aan wat de nieuwe mensjes betreft.

11. Suzanne68

Ik zie op de lijst dat Liesben vandaag een afspraak heeft met MvM.Leuk!
    En ben zo vrij geweest de afspraken van IS,die al geweest zijn,eraf te halen.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, neem je tijd meis, doe rustig aan, huil veel en pas goed op jezelf! Dikke knuff!

Shady, ik kan niet anders dan me bij de andere meiden aan te sluiten. Er zit veel verdriet en leed bij een aantal meiden, dus dit soort kreten kunnen erg kwetsend zijn....even inlezen, ook al is het veel!

Limmeke ziet eruit als een trol hangend aan een fonteintje :D
    Arme ziel, ik vind het echt heel rot voor je dat je zo moe bent en er dan oom nog grotendeels alleen voor staat!
    Ik wil je wel heel veel plezier wensen bij de 20 weken echo!! Mogen wij ook weten dat het een zoon wordt? :D

JoMi wordt tante vandaag: spannend!!

Ik ben net bij de ha geweest. Zij heeft volgens mij een afspraak bij de rontgenafdeling dat ze korting krijgt bij tien doorverwijzingen, want ik moet naar het ziekenhuis voor een foto. (ze stuurt je voor iedere scheet door) Het kan zijn dat er een scheurtje in mijn middenvoetsbeentje zit, kan ook een ontsteking zijn, maar het kan ook van de zooltjes zijn die ik na mijn operatie heb gekregen en dat laatste verwacht ze. Ik heb nl een klapvoet rechts gehad, dus de stand van die voet is heel raar en door het zooltje kan dat in een andere stand geduwd worden, wat pijnlijk is.
    Verder mag ik gewoon de tattoo laten zetten, moet er alleen even bijzeggen dat de mogelijkheid van een zwangerschap bestaat. De normale inkt die ze gebruiken kan geen enkele kwaad, alleen als ze ineens andere inkt zou gebruiken zou dat schadelijk kunnen zijn, dus even melden. Verder zei ze dat ik veel te vroeg getest heb en dat het wel 7 tot 10 dagen kan duren voordat je positief test! Ze snapte heel goed dat ik jniet weer tegen een witte test aan wil kijken, dus dat ik niet wilde testen nu en ze zei dat ik gewoon nog rustig een weekje kon wachten. Als er dan nog geen duivels zijn zou het weleens kunnen dat....
    Nu in ieder geval nog geen tekenen van duivels, geen verkleuring niks. Alleen enorme boobies, pijnlijk, zwaar en aanwezig ;)

13. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Ladouce,

Mijn excussus dat het zo is aangekomen bij jou. Het is mijn manier van denken. Wij zijn al lang bezig en wij hebben veel uitgegeven aan testen dat negatief uikkwamen omdat ik te vroeg had getest of testje niet goed had gedaan of dat ik een paar uren na testen toch ongi werd. En dat is niet alles, het verdriet dat er heerst na z'n negative testje. Daarom heb ik het zo geformuleerd het is niet om geen van jullie kwetsen.
    In tegen deel ik vind jullie allemaal een kanjer en ben blij dat ik hier op de site kan babbelen met jullie allemaal. Ik wacht gewoon af met testen omdat ik weet wat ik al eerder had meegemaak.

Een fijne week voor jullie allemaal en heeeeeeeeeeeeeel veel succes.

Ladouce no heart feelingsssssssss
    Knuffels
    shady

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik vind ook dat je je iets meer moet inleven hier Shady. Ik heb absoluut niet de indruk dat je weet wie wie is (of dat je er moeite voor doet) en wat er voor verhaal achter de personen zit. Heel jammer.
    We zijn hier een hechte club, dat moet je je realiseren.
    Voor loze kreten kan je terecht in het NODforum.
    Zo.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, MvM komt morgen, heb ik het verkeerd op de lijst gezet? (Ik ben nu op werk)

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Ehhmm ik denk dat wij niet veel nieuwe meiden overhouden;) jammer.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, weet je wat het is, wij zijn natuurlijk al zo'n tijd 'samen' en hebben al zoveel lief en leed gedeeld en we kennen elkaar eigenlijk vrij goed, dus dan is het voor een nieuw iemand heel moeilijk om er tussen te komen...tenzij je je goed inleest en actief reageert op meiden enzo, dan nemen we alle nieuwelingen met liefde op!
    Persoonlijk word ik een beetje moe van die meiden die hier dan binnen komen vallen en binnen een poep en een scheet weer weg zijn ;)

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, ik ga even eten en dan op naar de tattoodame!
    Ik moet zeggen dat de zenuwen nu wel erg toeslaan...wat als ik hem te groot vind, wat als ik niet meer durf, wat als ik hem niet mooi vind, wat als, wat als, wat als....
    Maar als ik hem straks zie en hij zit voorgeplakt op mijn arm, komt het vast helemaal goed! ;)

Wish me luck meiden!

19. Suzanne68

Spannend hoor Bebek!
    @Shady...sommige meiden lopen tegen wat meer aan dan negatieve testen.....wat ook heel zwaar is ...elke keer zo'n negatieve test,maar helaas niet het enige waar sommigen van ons tegenaan lopen.Ik snap dat je intentie goed is hoor,maar denk dat je nog niet helemaal begrijpt wat we bedoelen......

Ik heb eens gegoogled en na een mk kun je inderdaad een PND krijgen...en het voelt wel heel erg als een beginnende depressie.Normaal slik ik tegen beginnende en milde depressies altijd st Janskruid om ze een beetje de kop in te drukken.Maar die mag je dus niet hebben met een zwangerschapswens.Dus ik verder gegoogled en je mag wel visolie slikken tegen depressies.....dus ik nog meer gegoogled :D en de beste gezocht en die dus maar besteld.Ik moet toch wat proberen.Ik praat er wel genoeg over hoor.Maar wil gewoon iets ondersteunends.Was wel 31 euro :$ maar wie weet helpt het.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

liesje beetje last van hormoontjes? :p

Net mijn 20 weken echo gehad.. alles was goed.. kon nix geen afwijkende dingetjes vinden.. en...

ik krijg nog een dochter :D

Deel Deze Pagina