Ik sluit me ook aan bij de andere meiden wat betreft de nieuwe meiden! In lezen is makerlijker dan kun je er tussen kommen ! anders geef ik je weinig kans, Lim@ Succes bij de 20 week echo! JOMI@ Word tante vandaag spannend! Bebek@ Als ik het goed begrijp haal je geen testen op? sterkte met je voet meis, blijf je ook wel eens heel Succes met je tatoe wat voor 1 word het? Suus @ meis toch wat een elede ook overspannen is niet niks sterke en een dikke knuf! fijn om te lezen dat je je wat beter voeld. Liesben@ Goed geven morgen aan moeder voor moeders he.. Hier@ Manlief zal de docu op internet zetten voor jullie! ik meld wel wanneer hij er op staat. Verder rustig hier niets te melden. knuffie voor iedereen die het nodig heeft.
Veel geluk Bebekje met het zetten van de tattoo....enneh...hij wordt vast heel gaaf!Kannie wachten op de foto's!
Ik last van mijn hormonen? Hoezo? Ik heb een lontje van een ongeveer 3 mm vandaag.......vreselijk. Wordt gewoon chagerijnig van mezelf!
Limmeke een dochter!!! Wat leuk meis! Heeft je gevoel je wel in de steek gelaten, want je dacht zelf ook een zoon toch? Misschien heb je het Koffie-syndroom Maar super dat de uitslag helemaal goed was! Lies, maar goed dat wij geen buren zijn, mijn lontje is ook niet zo lang! Blijf maar lekker binnen vandaag, want anders hebben we nog ontploffingen vandaag! Het goeie nieuws is wel dat je écht zwanger bent, haha! Suus, vind het alleen maar goed dat je zorgt voor iets ondersteunends! Er is al moed voor nodig om onder ogen te zien dat je het alleen even niet red, dus alleen maar respect meid! Marnat, ik ben een echt adhd'er, dus ik heb altijd wat! Dat is één van de typische kenmerken van adhd, dat je altijd iets blesseert, kneust of breekt. Ik ben er inmiddels al aan gewend, haha! Net weer naar nieuws gekregen...een vroegere vriendin van mij (ik zeg vroeger omdat ik haar nu niet veel meer zie, maar ik denk nog vaak aan haar) is twee jaar geleden gediagnosticeerd met borstkanker. Haar borst is toen afgezet en het leek helemaal weg en het ging goed met haar. Een paar maanden geleden hoorden we het trieste bericht dat het is uitgezaaid naar haar lever, haar ruggenmerg, haar botten en uiteindelijk ook haar hoofd. Mijn beste vriend woont vlakbij haar en die smst me net dat ze zojuist is afgevoerd door ambulance met zwaailichten... Een collega/vriendin van mij is haar beste vriendin en die vertelde me al dat ze erg hard achteruit ging en dat ze het idee had dat het niet lang meer ging duren, dus ik maak me erg zorgen nu. Ze is pas 50 geworden, waar gaat het over echt!! Ik hoop maar dat ze weer uit het ziekenhuis komt, maar ik ben heel bang dat ik volgende week een afscheid op de agenda heb staan....
Heb een hele mooie Loesje-spreuk op de kalender vandaag: "Gods woord Het zou toch mooier zijn als iedereen zich aan zijn eigen woord hield" Zo is het maar net! Met alle respect voor de gelovigen onder ons: ik kan niet begrijpen dat dit soort verdrietige dingen gebeuren uit naam van een God! Ik geloof er absoluut niet in, maar als ie er wel mocht zijn zou ik weleens een hartig woordje met hem willen wisselen!!! :x
Waar is iedereen?? Zit me op te vreten van de zenuwen, dus jullie moeten me even het laatste half uurtje doorkletsen
Bebek@ Jeetje meis , toch veel sterkte de komende tijd baha.knuffie voor jullie daar. klets klets je de oren van je kop hihi.
Tattoos zijn tegenwoordig trouwens helemaal niet meer onverwijderbaar (is dat een woord? ) Ik zat ff te googelen op weg laseren van tattoos, maar zag je vroeger nog dikke littekens, tegenwoordig zie je er helemaal geen drol meer van! Dus mocht ik oud grijs en lelijk zijn kan ik hem altijd laten wieberen...prijs viel me ook nog mee, de duurste was het verwijderen van een tattoo van 200 x 400 cm2 en die koste 295 euro! Nou ben ik niet van plan om hem te laten verwijderen, maar mocht ik ooit zo ziek van dat ding zijn, weet ik in ieder geval dat er goeie opties zijn en die worden alleen maar beter naarmate de tijd vordert! Nog drie kwartier en dan wordt ie gezet!!!! Wordt over kwartiertje opgehaald...Heb nog wel even bij Lief gecheckt of ie er echt wel achterstond: hij leeft tenslotte met mij en moet er tegenaan kijken! Mijn andere tattoos zie je verder niet, maar deze komt wel goed in het zicht, dus ik vind zijn mening erg belangrijk daarin! Gelukkig staat ie helemaal achter me! Ik hoop stiekem dat hij ook overstag gaat, want hij heeft zo'n mooi lichaam voor een tattoo....*smelt*
Dank je wel lieverd!! Ik hoop alleen maar dat ze geen pijn heeft...hoe hard het ook klinkt, maar we weten al dat ze niet meer beter gaat worden, dus kan ik alleen maar met heel mijn hart hopen dat het dragelijk is en dat ze niet vreselijk hoeft te lijden....
Grrr, er wilde een vriendin van mij mee naar de tattooshop, maar dat is er eentje die altijd en overal te laat komt! Ze rekent ook in minuten, dus ze smste gisteren al dat het 12 minuten rijden was van mijn huis naar de tattooshop, dus dat ze tussen 5 over en tien over bij me zou zijn. Dus ik sms haar net of ik al naar beneden kan gaan, smst ze terug dat ze er om tien over is :x Haar kennende wordt dat dus kwart over en als ik ergens een pesthekel aan heb, is het aan te laat komen!! En zij presteert het om op haar eigen verjaardagsfeest gewoon te laat te komen, dus je snapt wel hoe hoog mijn stresslevel nu is! Vorige keer ging ze mij en Lief naar Schiphol brengen en toen heb ik gewoon gezegd dat onze vlucht een half uur eerder ging dan dattie eigenlijk ging, gewoon omdat ik dan tenminste zeker wist dat ik op tijd zou zijn
Ben weg meiden, duim voor me!! Ik zal Lief vragen om straks een foto te maken en hem on line te zetten, dan kunnen jullie het resultaat zien!!
Kun je niet met haar afspreken bij de tattoomevrouw? Hier nog iemand nml die een vreselijke hekel heeft aan te laat komen. Ik word net gebeld door een nummer wat ik niet ken en bij nader onderzoek schijnt het een heer Boone uit Den Haag te zijn,die bij dit nummer hoort.Niets ingesproken,dus ik ben nu wel heel nieuwsgierig wie dat is en wat ie van me moet.Of misschien een verkeerd nummer gedraait?Staat een gewoon huisadres bij....geen bedrijf ofzo.
Bebek, succes! En heftig al die einde leven verhalen die je ons brengt deze dagen. Sterkte ermee. Hoop op positief bericht over nieuw leven. Overtijd is zeer positief toch!!!! Shady, Je valt binnen in een heftige periode voor velen. Persoonlijk denk ik dat het niet erg uitnodigend is om terug te reageren op een weinig persoonlijk berichtje. Aan de andere kant heb ik op mijn persoonlijk berichtje over mijn onzekerheid ook niet zo veel reacties gelezen. Soms is het gewoon ook het verkeerde moment, denk ik. No hard feelings. Jomi, Wat een raar idee dat je een nichtje erbij hebt zo ongeveer op afgesproken tijd. Ik hoop dat alles goed is gegaan en ze een mooi, lief en gezond wondertje is. Ik heb trouwens wel toenemende kwaaltjes nu, dus ben er wel blij mee. Toch ben ik steeds aan het broekloeren op het toilet. Heb trouwens mijn eerste Moeders voor Moeders kratje volgeplast. En heb nog geen nieuwe, dus iemand HCG?
@Anna....sorry..ik heb er overheen gelezen.Het is ook lastig om alle draadjes te volgen.Dikke knuf van mij. Heb even onderzoek gedaan op Streetview en die meneer woont ergens in een flatje,dus niets raars(zoals bv een advocaat van mijn ex weer ofzo,omdat ie weer wat nieuws heeft verzonnen) pfieuw!
Zo,ik heb even terug gebladerd Heel herkenbaar allemaal.Aan de ene kant wil je genieten van het zwanger zijn,maar aan de andere kant is er die angst,dat het misschien allemaal niet goed gaat.Denk niet dat je kindje er veel van merkt als je nu nog niet volop geniet.En nadat je woensdag een mooi hartje hebt gezien,zal het wel beter gaan.Nu heb je totaal geen zicht op wat er gebeurt in je buik,wat de onzekerheid alleen maar voedt.Nogmaals een dikke knuf en op naar een prachtecho!