Meiden bedankt voor jullie support n.a.v. mijn berichtje. Ik heb vandaag geen kort lontje maar had het er gewoon moeilijk mee. Ik zal proberen vanavond op iedereen te reageren. Ben nu op het werk en heb het super druk met het inpakken van de verhuisdozen, puinruimen etc etc. Vrijdag is hier de verhuizing. Anna, ik had je stukje wel gelezen maar heb verder nog op niemand gereageerd de laatste dagen. Alleen dus op het draadje van Shady omdat ik vond dat ik daar direct op moest reageren.
@Ladouce....dikke knuf.En verder weet ik niets zinnigs te zeggen.Ik ga zo vreselijk hard hopen,dat er in september (of eerder) een einde komt aan je lange lange wachten.
Suus, mag ik ook door voor de afwasmachine. Die heb ik namelijk niet en ik heb een pesthekel aan afwassen. Ik weet wat je bedoelt en voelt met alleen zijn. Is héél vaak niet leuk, John is ook heel vaak weg. Werkt vaak 8 tot 12 uur in de week, wat neer komt op 48 à 72 uur per week. Vooral in deze periode, maar ja. Ik wist waar ik begon met iemand die een akkerbouwbedrijf heeft. Uhh, ik kom straks wel even weer. Eventjes bijkomen, zit met tranen in mijn ogen. Ik ben ook zo'n emomuts. Schoonzus is bevallen van een dochter Sanne en weegt ong. 3500 gr. Verder alles goed, later op de dag belt ze zelf nog eventjes.
@Jomi....afwasmachine is ook goed hoor Ik wist ook wel waar ik aan begon hoor,maar in de praktijk valt het toch wel erg tegen vaak.Vooral als ik niet zo lekker in mijn vel steek. En af en toe erover mopperen helpt Die van jou werkt helemaal hard zeg!Dikke knuf! En gefeliciteerd met je nichtje!Leuke naam trouwens.
Oja....ik zal maar weer eens nieuw foliumzuur gaan halen.Wilde eerst die ik overhad opsturen naar Bebekje.Maar kwam ze elke keer tegen in huis en toen heb ik ze heel pissig in de vuilnisbak gegooit Dus nu moet ik weer nieuwe gaan scoren.Niet zo slim he.
Jomi@ Gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam. Suus @ id niet slim om de foliumzuur weg te gooien. bij appie kost het 2, 70 dan heb je honderd vijvtig stuks .
Jomi, gefeliciteerd met je nichtje. Sanne blijft een leuke naam, ook al is het heel lang de meest populaire meisjesnaam geweest. Is alles goed met hen? Ik neem aan dat jullie morgen gaan kijken. Spannend! Het is ook zooooo bijzonder he! Als ik er aan denk dat ik (I hope so!!!!) weer mag bevallen. Zo'n lief mooi klein wondertje. Ik kan soms nog steeds niet bevatten dat ik echt moeder geworden ben. Eindelijk na al die jaren al zo graag willen. Suus en Ladouce, Ik bedoel vooral; soms loopt het zo. Net als dat ik nog niet op jou Suus gereageerd heb, omdat ik nog niet goed weet wat te zeggen. Eerlijk is te zeggen dat je inderdaad meer kans hebt dan een ander, dat het weer mis zal gaan. Maar de kans is toch nog steeds groter dat het wel een keer gaat lukken. Maar welke keer??? Heb je daar nog goed over kunnen praten in het ZH? Het beïnvloed je leven natuurlijk enorm. Heeft iemand trouwens nog wel eens wat gehoord van Just4you? Ik vraag me af hoe het met haar gaat.
Daar is ik weer!! Mét tattoo!! Ben er helemaal hyper van, hij is zoooo mooi geworden!! Hij zit nu nog ingepakt, maar als ie straks uitgepakt en gewassen en gesmeerd is zal ik Lief vragen een foto te maken, zodat ik hem aan jullie kan laten zien! Het deed trouwens helemaal geen pijn, alleen een beetje irritant gevoel. Tattoomevrouw vond mijn pijngrens wel erg hoog, want ze zei achteraf dat iedereen het daar altijd zo pijnlijk vindt... Stelde geen reet voor en bloedde ook bijna niet, dus zal wel niet zwanger zijn, want las ergens dat je dan juist meer bloedt... JoMi, gefeliciteerd met nichtje Sanne! Ik vind het ook een leuke naam! Anna, ik had wel gereageerd op je berichtje hoor En ik weet zeker dat je woensdag een heel mooi kloppend hartje gaat zien en dat je dan écht kunt gaan genieten!!
Weet ik hoor Bebekje. En ik kijk uit naar de foto. Vind dit spannender dan testfotootjes. Tenzij ze zo onverwacht komen als die van Liesben laatst
Die meneer belde weer.Hij wilde een afspraak maken.Dus ik vroeg:afspraak voor wat?Voor een pedicure haha,duidelijk geval verkeerd nummer.Of misschien had ik gewoon die afspraak moeten maken.Wat schuift dat als je iemand pedicuurt? Jeej!Bebek haar tattoo staat erop.Ben heel nieuwsgierig!
Hahaha het koffie Syndroom Gefeliciteerd Limmeke met het goede nieuws, maarre ik vertrouw niet meer zo op voorspellingen nav 20 wk echo... Alhoewel bij mij was het natuurlijk een gevalletje apart... Bebek heeft haar tattoo, ben benieuwd ! Nu gauw ff verder, ik reageer later of morgen wel op iedereen
Lieve Annna, zo positief ben ik niet hoor. Ik wist vandaag zeker dat het mis was. Waarom? Geen idee. Net toch maar weer getest, en die is nu zo enorm donker... Het is gewoon zo zenuwslopend, zeker sla je niet heel veel kwaaltjes heb. Heb ik hier ook niet. Maar ik praat mezelf moed in. Blijkbaar heb ik gewoon niet zo heel veel last van HCG. Dus ik herken je gevoel zo vreselijk. Je wilt eigenlijk het liefst kotsend boven de wc hangen. Hou je vats aan de eerste echo die er toch mooi uitzag. Het komt goed! Succes woensdag. Dikke knuffel. Ik ga morgen starten met MvM, ben benieuwd! Limmeke, een dochter?? Had Bebekje het toch niet goed met d'r knul Wel leuk hoor, weer een meid. Gefeliciteerd! Bebek, succes met de tattoomevrouw, alhoewel ik ws als mosterd na de maaltijd kom! Ladouce, ik las je berichtje, en wat jij schreef was ook meteen het eerste wat in mij opkwam.
Foei Liesben, jij hebt ook niet terug gelezen Ik had om half vier al gepost dattie erop stond Zie je wel, toch zwangerschapskwaaltjes; dementie! Suus, mijn teennagels, eeltbulten, kloven en tenenkaas willen ook wel ff behandeld worden Meiden, wat een drama weer nu met Israel he!! Wij hebben het turkse nieuws aanstaan en daar willen ze het liefst oorlog tegen Israel starten Ben nooit zo gerust op dit soort dingen.... Oja, nog geen tekenen van duivels trouwens...2 dagen overtijd nu....
smakelijk lies koffie.. ze heeft dubbel gecheckt en moet zeggen.. kon echt niet om die 3 streepjes heen.. ze lag dan ook echt wijdbeens de boel te showen.. annna.. hoop echt dat je snel van je onzekerheid afgeholpen word door een goede echo lies: en jij ook onzeker... niet doen hoor!! het zit gewoon goed bij jullie binnen. bebekje.. tatoo gezet... en weinig gebloed en dan denken dat je niet zwanger bent.. gek mens !
Liesben gaat niet alleen eten maken,maar het ook nog es opeten Ieuw....als je het zo vertelt denk ik dat ik toch maar een ander beroep ga uitzoeken.Sorry Koffie,de praktijk is gesloten. Niet bloeden bij een tattoo en dan niet zwanger.Bebekje verzint ze echt waar je bij staat .