Hallo, dat verzint Bebekje niet, dat hebt ikke gegoogeld! Lies, ik ga niet testen voor zaterdag. Dokter heeft gezegd dat het wel 7 tot 10 dagen kan duren voor je een posi test hebt en ik heb zo geen zin om weer tegen een witte test aan te kijken en daar is maar 1 oplossing voor: niet testen Maarre, willen jullie 'em zien, de tattoo?
pfft wat is die 30 secondenregel stom zeg! Ik wou ff snel 10, 9, 8 enz enz typen, maar de lol gaat er aardig af als ik dan 2,5 minuten bezig ben
Bij die laatste foto lijkt het net alsof ie midden op mijn onderarm zit, maar dat is niet zo hoor! Hij zit echt lager, alleen kon ie niet nog lager omdat ik wat dikke aderen heb lopen daar en dan liep ik het risico op een bultrug-exemplaar
Mooi! Heel sierlijk. Ik had hem denk ik iets dichter bij mijn pols gezet of vertekend het beeld zo omdat je hem van dichtbij hebt gefotografeerd?
Bij de tweede foto, precies waar je die aderen ziet aan de rand van de foto begint mijn pols, dus misschien heb je dan een wat beter beeld?
Ik vind hem echt heel erg mooi!Kan me voorstellen dat je er heeeel blij mee bent. Ja irritant he die 30 secondenregel....heb je ook met zoeken hier...en dan druk ik gewoon net zolang tot de 30 seconden weer over zijn.Dat is verzonnen voor mensen met geduld....en daar ben ik er niet 1 van
Ik zei net ook nog tegen Lief dat ie lager had gemoeten, maar Lief zegt dat ie precies goed zit en dat lager echt niet mooi was geweest door die aderen... Nu jij het zegt BB ga ik weer twijfelen
Ik vind het ontwerp wel heel mooi Bebek, Maar zoals je weet hou ik niet van tattoos, dus ja....sorry Ben je er zelf blij mee? Is het wat je er van verwacht had? Zaterdag pas weer testen.? Ok. Ik heb hier nog een test over hoor...er zitten er nu eenmaal 2 in zo'n kv-pakje. Maar ws heb ik over 3 dagen weer een paniekaanval om niks, dus misschine hou ik hem zelf wel Nee hoor meis, je moet doen wat je zelf goed vind. Dan kan je nooit fout zitten!
Lies, ik ben er heel erg blij mee ja, vind hem erg mooi! Twijfelde alleen ook of ie niet lager had gemoeten, maar Lief had me dat uit mijn hoofd gepraat ivm die aderen enzo, maar nu BB het ook zegt ga ik toch weer twijfelen...niet dat er nog iets aan te doen is Lief dat je aan me denkt met de kv-test, maar hou hem maar lekker zelf, zodra je onzeker bent kun je er gelijk eentje tegenaan gooien! Waarschijnlijk ga je nog wel pakje bijkopen ook, haha!
Niet doen! Niet twijfelen. Je hebt met je volle verstand gekozen voor die plek dus dat is prima! En op die laatste foto geeft het gewoon een vertekend beeld. Hij is prachtig! En zoals je zegt op bobbelende aders was echt niet mooi geweest. Dan hadden we moeten vragen wat voor beest je in gedachte had
Morgen mag ik voor de MvM weer een testje doen Denk dat ik daarom ook zo gespannen was vandaag. Was zo bang dat die test ineens heel licht zou zijn. Vandaar dat ik uit werk eerst even langs kv ben gereden hier...die mensen die daar werken zullen wel denken..heb je haar weer