Ga ff bankhangen met mijn Lief....Ben morgen onverwacht vrij omdat ik naar het ziekenhuis moet voor foto's, dus is wel lekker! Spreek jullie morgen weer!
Oh nee, foto's van je teen zeker? Zie je wel, k ben niet dement, niet. Het duurt soms alleen even voordat het kwartje valt!
Haha....nou dat denken ze hier vast ook.Je bent vast niet de enige die grossiert in zwangerschaptesten
Bebek, mooie tattoo!! Heb er zelf geen maar deze vind ik erg mooi. En gewoon blijven volhouden hoor, dat je niet zwanger bent. We wachten heel geduldig met je mee. Nu net trouwens op het journaal over wat er gebeurd is met het hulpconvooi. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Anna, ik kan me je ongerustheid voorstellen. Weet niet hoe ik zelf zal zijn mocht het ooit lukken. Ik kan het ook niet wegnemen en je geruststellen, alleen wel met je meeleven. Je hebt al 1 mooie echo, we gaan er vanuit dat de volgende een mooi kloppend boontje laat zien. Liesben begint al vroeg aan de zwangerschapsdementie. Vergeet zelfs dat ze al hele mooie posi testen heeft dus blijft het kv stalken. Koffie, prachtige foto's van Xander. Ik hoop wel voor je dat ie voor z'n 18e verjaardag wel in z'n eigen bedje wil slapen. Suus, pedicure kan ik ook wel gebruiken al zijn m'n teentjes op dit moment mooi gelakt. Maar lijkt me niks hoor, zo aan die naar kaasruikende voeten zitten. Blehhh. Ga jij nou maar gewoon tuinieren in je moestuintje, is veel rustgevender. Was Suusman niet naar Pinkpop? Limmeke, manlief nog steeds aan het klussen? Leuk he, nieuw huis. Volgens mij is een verhuizing een van de stormen in een huwelijk. Ik zou wat stormbanden kopen en proberen er zelf een feestje van te maken als manlief niet mee wil helpen. Sterkte. Oh en nog een meiske. Leuk hoor! (ik vind meisjes beebjes leuker dan jongetjes beebjes) Desmo al weer terug uit Assen?? Verder ben ik het echt kwijt, sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Ik heb het enorm druk op kantoor. Inpakken, opruimen, mensen achter hun broek aanzitten. Zaterdag komen de verhuizers en maandag mag ik naar het nieuwe kantoor . Ik hoorde alleen vandaag dat er voor de mensen die maar tijdelijk mee gaan geen bureau en geen computer is; wat moet ik dan in g.dsnaam doen? Goed, dat zien we volgende week wel. Verder ben ik m'n ei kwijt. Vorige week op cd 11 een vaag streepje en vervolgens op cd 12, 13 en vandaag 14 geen streepje. "Normaal" altijd ei op/rond cd 16 maar zou ie nu al veel eerder geweest zijn of moet ie nog komen? Ik ben het kwijt en wacht maar rustig af. (met nadruk op rustig)
Oh. vreselijk, die vage eieren Ladouce! Zou verboden moeten worden! En dan ook nog dat rare gedoe met werk. wat moet je dan inderdaad nog doen, zonder pc en zonder bureau? Plantjes water geven? Koffie drinken?
@Ladouce....ik denk dat je ei nog moet komen. Ook raar van die bureau's en computers.....misschien kun je de hele afdeling een pedicurebehandeling geven Nee Suusman was tot zijn grote ergernis niet naar Pinkpop.Maar vorig jaar ook al niet.Toen mocht ie wel komen opruimen.Dus dat is dit jaar beter geregeld.Hij doet een tour voor een ander programma op maandag....dat zijn diensten van 18 uur...dus ik denk dat ze dat niet konden/wilden combineren met Pinkpop.Suus vond het wel jammer,want ik had wel mee willen opruimen en nog wat bandjes willen zien.Maar hij doet wel de 4daagse,Lowlands,Sziget,het Glazen Huis en nog wat kleinere festivals dit jaar.Waaronder een paar leuke dancefestivals en Suusman (en Suus ook trouwens) haat Dance...grin En hij doet nog een grote klus voor BNN in juni. Hij had er gister wel de pest in toen hij Slash zag,dat ie er niet was.Maar die tour die ie doet is ook heel erg leuk.Vind ik dan.Is van een heel leuk programma op radio 2.
Hallo liefjes, daar ben ik even snel. Het spijt me er maar ik heb niks bijgelezen. En terwijl ik dit zit te tikken krijg ik een sms van Bebek Telepathie??? Het verhaal is dat in de nacht van vrijdag op zaterdag iemand van de organisatie helaas is overleden. Een markante man in onze club die ik best goed kende. Het hele circus is gewoon doorgegaan, maar het was verschrikkelijk dubbel. Het ene moment stond ik vrolijk te lachen en 10 minuten later stonden we weer te huilen. Een enorme schok. Donderdag gaan we afscheid nemen en dan heb ik vrijdag de bruiloft van mijn vriendin. Mijn emoties schieten van hot naar her en ik weet eigenlijk niet hoe ik me voel. Deze week ben ik dus idioot druk met een afscheid en een huwelijk. Weinig tijd voor mijn lieve vriendinnetjes hier dus, maak je geen zorgen als ik er weinig ben. Na het komende weekend heb ik jullie waarschijnlijk heel hard nodig want dan heb ik niks meer te regelen en ga ik in een gat vallen
Jeee Desmo, jij ook al zo'n heftig afscheid. Of eerder moet dat nog komen. Natuurlijk hoop ik op een heel emotioneel weekend voor jou volgende week. Maar dan een van een nieuw begin, het begin van je maanden als zwangere... Zou wel gaaf zijn als je samen met Bebek posi testte. Maar vooralsnog sterkte voor donderdag en daarna een mooie bruiloft voor twee bijzondere mensen. Vind het wel een moeilijk vooruitzicht zo voor je. haha Liesben, ik heb niet voor niets mijn testjes opgebruikt! Maar bij het Kruidvat ben ik nog niet geweest voor testjes en morgen moet ik daar toch naar toe. Nee, ik ga mezelf niet gek maken. Ik weet dat zo'n testje toch niet alles zegt. Geduld is alles wat we op moeten brengen. En gelukkig is het voor mij al weer snel. En dan hopelijk weer een stapje van een week. Bebek, Ik ben niet wild van tattoo's maar vind hem wel heel mooi. En ik denk dat op je aderen niet zo'n succes was geweest. Die zetten toch ook op als je het warm hebt. Zal ik trouwens nog vertellen hoe ik gisteren door dochterlief gedold werd. Ze heeft veel last van haar tandjes en wil 's avonds niet gaan slapen. Wisseling van vakantie naar thuis ook misschien. Maar goed, ik ging even bij haar op het kamertje in de stoel zitten. Steeds als ik zat ging ze weer rechtop staan. Dan stond ik half op uit de stoel en keek ze lachend naar me en nam ze grinnikend weer een snoekduik het bed in. Plof languit op de matras. En dat steeds achter elkaar. Natuurlijk kon ik mijn lachen niet inhouden. En dan maar eens streng doen. 14 maanden en dan al haar mama dollen.
Wat naar Bebek, een buur dood gegaan. Zo eenzaam voor die man...... mijn tante is zo gestorven, vreselijk lijkt me dat. En ook een akelig bericht over je vriendin. Wat een ellende toch op de wereld, 50 jaar is veels te jong. Mooie tattoo! Nee dat zeg ik verkeerd, ik heb niet veel met tattoo's maar ik vind dit een heel mooi stijlvolle afbeelding. Gefeliciteerd Tante JoMi!!! Knuf aan Suus. Klinkt me niet vreemd in de oren dat je een depressie kan krijgen van de hormoonschommelingen na een MK. Ik kan me voorstellen dat je het niet voor je kan zien dat je een gezonde zwangerschap uit kan dragen. Maar in theorie kan het wel, je zal hier weer een beetje naar toe moeten groeien denk ik. Gefeliciteerd met de goede echo Limmeke!!! En weer een meid, girls rule! Liesben, over weinig kwaaltjes hebben : had ik ook niet bij de zwangerschap van Danique, behalve zere borsten en vermoeidheid. Kwaaltjes hoeven helemaal niets te zeggen. Ladouce, ik denk dat je ei nog komt hoor. Vage streepjes op ovutesten zeggen helemaal niets, die kunnen komen en gaan. Je moet echt wachten op de vette streep. Desmo, gecondoleerd en veel sterkte. Update hier : stand staat op 3 weken + 1 dag met vloeien........
@BB.....niet walgen van jezelf hoor.....je mag je best rot voelen...niets om van te walgen....rot dat je je zo rot voelt.Dikke dikke knuf!
Nou, het gaat wel lekker hier hoor. Iedereen heel veel sterkte met alles die het nodig hebben en iedereen ff een knuff. Bebek, tattoo mooi hoor. Hier vanavond ook nog naar bericht, een hele goede kennis van mij ( heb 2 jaar gereden naar speciaal onderwijs) zijn zusje heeft zich vrijdag voor de trein gegooid. Ben er naar van. Verder bedankt voor felicitaties, kersverse ouders gesproken. Was erg goed gegaan, ze was alweer uit bed geweest. Sanne Babs drinkt goed, 3500 gr en 53 cm. Sorry voor korte reactie. Meiden, tot morgen.
Wat een hoop nare berichten de laatste week hier! Bebek haar buurman dood en dan die jonge vrouw met eindstadium borstkanker. Des die een begrafenis heeft. Jomi die kent iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Je zult he niet geloven, maar een oude buurjongen van me heeft afgelopen dinsdag zelfmoord gepleegd. Bah.