35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jomi, gefeliciteerd en wat een mooie 2e naam heeft de baby :D

he bah lies, jij ook al zon leuk nieuws.. NOT

mooie tatoo geworden bebek

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ga douchen en even snel wat opruimen voor de mw van MvM straks. En om 1000 uur bij de kapper zijn. druk druk druk :D

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou moe, wat een enorme desillusie!
    Ik mag dus niet meedoen aan de moeders voor moeders omdat ik in 1986 (na een operatie) een bloedtransfusie heb gehad.
    Wel een hele mooie test, maar ik vind het wel een beetje jammer (en overdreven, maar ik snap dat ze ergens een lijn moeten trekken)

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hè bah Lies, dus niet kratjes vol piesen. 24 jaar na bloedtransfusie een afwijzing voor MvM. En zeker een hele mooie test hoor.

Ik vond ook al dat er zoveel nare berichten waren de afgelopen dagen.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    idd overdreven dat je na een kwart eeuw bloed te hebben gekregen niet mee mag doen..
    kwart eeuw.. damn, wat worden wij oud :)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yep, aanstaande vrijdag word ik 39 ;)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    snotneus :D

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahahaha, ik wist gewoon dat je dat zou gaan zeggen ;)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kom me even snel melden: gisterenavond één heel klein veegje roze slijm, alles weer opgehouden nu, maar wel buikpijn, dus mijn vertrouwen is beetje weg...Voor de zekerheid wel doorgegeven in ziekenhuis dat de kans bestaat dat, dus ik kreeg loden schort om met de foto. Donderdag de uitslag.

Ik kom aan het einde van de dag op jullie reageren!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bah roze slijm bebek.. maar heb je dat altijd.. 1 mini roze veegje en dan nix?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek @ Ondanks het roze beetje! toch nog spannend nog niet op geven.
    liesben@ Dat is balen dat je niet mee mag doen., ze hebben te kort zeggen ze.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee Liesben, die dame bepaald de regels niet natuurlijk. Maar je zou je toch wel afvragen wat er in je lichaam gebeurd zou kunnen zijn door die transfusie dat je er nu nog steeds iets aan over zou hebben gehad wat je er uit kunt piesen.
    Nou ja, je hebt in elk geval wel veeeeel HCG in je bloed. Jammer dat het door het riool wegstroomt nu.
    Maar jij hebt je best gedaan!

(enne zo heel leuk is het ook weer niet hoor dat geklungel met die maatbeker.) Ik moet mijn wat strakkere spijkerbroek echt op mijn enkels hebben anders kan ik mij knieën niet ver genoeg uit elkaar doen.

Bebek, hmmmm.... inderdaad de moed nog niet opgeven. Het kan ook zo maar wel zijn. Maar zelf voel je het waarschijnlijk het beste.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Potverdorie meiden wat ontzettend veel overlijdensberichten hier ineens, om naar van te worden :(
    Iedereen heel veel sterkte en kracht gewenst.

Lies da's ook balen. Heb je een schitterende test maar mag je niet meedoen. Naja, jammer hoor. Maar goed, zo'n test maakt het levn dan toch weer mooi.

Zal ik dan maar even wat vrolijks posten? Want ondanks de begrafenis donderdag heb ik vrijdag ook nog een bruiloft en dat is weer wel allemaal reuze leuk :) Nou ja ... leuk .... als ik geen ceremoniemeester zou zijn zou het nog leuker zijn :D Pfew wat een geregel zeg. Mijn lieve vriendin en haar aanstaande zijn namelijk nogal van de gemakkelijk "oh joh, maak je niet druk, komt wel goed". En ik ben juist van de voorbereiding en regel :$
    Maar volgens mij is ales onder controle. Gisteren hoorde ik nog zo iets leuks! Een goede vriend van de gom is patissier en maakt de bruidstaart. Nou gaat zijn vrouw een replica daarvan maken als enveloppendoos. Grappig he?
    En nog meer leuks. Ik ga straks een nieuwe ketting met bijpassende armband ophalen bij de juwelier. Jasseron, voor het geval iemand dat iets zegt ;) Ik wilde die set al heel lang hebben maar nu vond ik de gelegenheid mooi om het eindelijk te kopen. Joepieeeee.

Nou, genoeg gewauwel weer. Ik ga maar eens stofzuigen :p

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek waar zit je nu met je cyclus, ben je al overtijd of hang je er tegen aan?

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

En het word vrijdag mooi weer Des, das ook leuk. En ik ben jarig vrijdag, ook leuk. Driedubbel leuk dus, die vrijdag ;)

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh jee Lies, ik ga keihard mijn best doen om je een verjaardagsknuffelsms te sturen maar vergeef me als dat in alle drukte er bij in schiet.

Maar een leuke dag gaat het zeker worden :) En goed weer ook, gelukkig maar want deze optimist heeft een mouwloze blouse ;)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is je bij voorbaat vergeven Desmo ;)

Mijn mams komt zo even thee drinken, dus ik ben er weer weg van. Tot vanavond.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, wat een verdrietig bericht zeg, getsie, gecondoleerd en heel veel sterkte donderdag!
    En, hoe dubbel, heel veel plezier op vrijdag! Zo zie je maar; geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar...
    Ow enne, antwoord op je vraag: ik ben vandaag 3 dagen overtijd...

Lies, balen dat je niet mee mag doen met MvM, maar mén wat een knaltest weer!!
    En sterkte met het verlies van je vroegere buurjongen!

JoMi ook al een zelfmoordenaar in haar kennissenkring, gatverderrie...ook jij veel sterkte!

Anna, je dochter is nu al een dondersteen, haha! Dat belooft wat voor later, verheug me nu al op de verhalen!

Limmeke, waar haal jij een tweede naam van het nichtje JoMi vandaan? Heb me suf gezocht om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, maar kan het niet vinden!

Net even naar de stad gefietst speciaal voor de wibra, hebben ze die focking wibra hier opgeheven en naar een ander dorp verhuisd! :x Snap ik niks van, want het was er altijd hartstikke druk! Nou ja, dan moet Lief zelf morgen maar ff met de auto gaan.
    Heb wel bij de scapino ff een holland-shirt en petje gescoord, dus ik ben klaar voor het wk! Heb de 14e vrij en vanaf de 25ste ook een weekje, want dan zijn de meeste wedstrijden (do.24/6 ook) en ik kijk graag in de kroeg met een groep vrienden, dus dat wordt weer beregezellig!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    berichtje van Jomi 1 pagina terug bebek :) sanne babs

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik dacht al dat het dat was, kon haast niet missen! :)

Deel Deze Pagina