Hij is mooi hè, die test? Kan er ook uren naar kijken Lekker dan, Wibra weg. Lees je het plaatselijke sufferdje niet?
Ik wilde dus even een mailtje naar MvM sturen, waarin ik aangeef dat het misschien toch handig zou zijn als ze de vragenlijst al online zetten. Dat zou in mijn ogen kosten- en tijdbesparend zijn. Maar op de site is dus geen contact-formulier of e-mailadres te vinden. Jammer.
Jawel, heb vrijdag getest, 1 dag voor NOD en toen was ie weer omo... Nu was ik van de week bij de huisarts en die zei dat het wel 7 tot 10 dagen kan duren voor je posi test... Ze zei trouwens ook dat ik niet mocht vergeten dat die 2 narcoses en die berg medicijnen die ik in 1 jaar tijd heb gehad, niet uit mijn lijf zijn zodra je er mee stopt, maar dat het wel ff kan duren!? Buikpijn is trouwens weer helemaal weg, roze rotzooi ook, was 1 veeg...Maar dat kan toch geen innestelling zijn, 15 dagen na ei?? Enniewees, ik test zaterdag pas weer en alleen omdat ik dan big time party heb waar de rijkelijke wijntjes de revue passeren en omdat ik geen risico wil nemen test ik zaterdag. Anders pas maandag hoor Heb het ook wel netjes gedaan met die foto met dat loden schort om vinnik zelf....voelde me wel stom daar: 'ja, ik weet niet of ik zwanger ben, het zou kunnen, al denk ik het niet, maar ja, je kan niet weten he'
jawel.. een innestelingsbloeding valt meestal samen op of rond je NOD.. dus zou best kunnen dat dat daar van kwam
Oh jemig, dan zou het dus best een innestelbloeding kunnen zijn ... please laat het zo zijn Inderdaad vreemd dat die vragenlijst niet ook online staat Lies. Scheelt die mensen toch ook weer een een bezoekje voor niks zou ik zeggen.
Ow echt?? Ik dacht dat je die altijd 5 dagen na je ei kreeg?? Zou wel die buikpijn verklaren... Heb verder weinig klachten hoor, alleen het gevoel alsof ik enorme boobies heb en ze zijn ook vrij pijnlijk...moet geen sprintje trekken in ieder geval Heb weleens vaker een veeg gehad, maar dan meestal bleef ik daarna wel verkleuring houden op het pampiertje en nu niet...iedere keer als ik ga piesen denk ik: nu zijn de duivels er, maar nope... maar als, stel dat, als, als, als het een innestellingsbloeding zou zijn, kan dat dan verklaren waarom ik een witte test had? Ik bedoel, kan je pas posi testen na een innestelling? Sorry voor de stomme vraag!
Nou inderdaad, please laat het zo zijn!! Laten die twee pendels van BB en Limmeke nou de pendels zijn die wél gelijk hebben!! *kijkt smekend*
Die witte test betekende dan gewoon dat je te vroeg heb getest Bebek. Als je zwanger ben dan komt die 2e streep vanzelf. Maar gedraag je tot die tijd wel zwanger. Dus niet drinken, niet roken en meer van die ellende. Ik heb vrijdag mijn eerste alcohol-loze verjaardag sinds jaren....Al die rosé en het feestvarken mag niks
Ga even gauw puppie uitlaten, dweil door het huis halen en vleesje bakken en dan ben ik met uurtje weer all yours! Puppie heeft al zo'n drie uur gewandeld inmiddels, dus die hoeft maar ff gelukkig!
nee, HCG is al eerder waarneembaar... daarom heb je ook zo vaak dat mensen denken een valse positieve test te hebben omdat ze ongi worden.. dan hebben ze positief getest maar is de uiteindelijke innesteling fout gegaan. althans zo is het mij uitgelegd
Tja, dat niet roken gaat ff niet lukken hoor, mijn nagels zijn al op dus daar kan ik niks meer mee maar, ik beloof hierbij plechtig: zodra ik een tweede streepje heb gaan die peuken door de plee!!!!
hoelang blijft die puppie puppie??? dat moet toch inmiddels een grote uit de kluiten gewassen killer machine zijn of niet?
Dus heel theoretisch zou het nog kunnen? Pfft, hoe gek kun je jezelf maken, haha! Enniewees, ik kan niet zwanger worden, dus ik heb de tampies al in de aanslag
Yep, hij is al 3,5, 68cm schofthoogte en 50 kilo schoon aan de haak Maar hij blijft mijn puppie En nu kijkt ie heel zielig naar me, dus ik ga hem uitlaten! Tot zo!