35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar je maakt pas HCG aan vanaf de innesteling.
    Maar een innestelingsbloeding vind pas plaats na het begin van de innesteling. Plus dat de innesteling een heel proces is van dagen/weken. Het is niet zo dat die beeb de baarmoeder binnen komt zeilen, een anker uitgooit en verzucht: "zo, ik ben ingenesteld".

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol anker uitgooid.. voel meteen die weerhaken van binnen..

ja, men zegt dat een bevrucht eitje heel lang kan rondzweven.. blijf het maar een wazig verhaal vinden..

maar eh bebek! vind echt he.... dat je moet gaan plassen en gaan testen want deze spanning is killing me.,..!! en stress is slecht voor zwangere zeugjes :D
    en jij wilt niet dat ik stress heb toch? en lies mag ook geen stress hebben!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol bebek... en ik maar steeds denken van oo bekje heeft een klein hondje.. vond het al zo gek die urenlange wandelingen :)

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha Limmeke. Ik kan je zeggen, ik heb dat kleine hondje gezien en het is een kalf :$ Die kom ik niet graag in het donker tegen, maar als het vrouwtje erbij is, is het een ENORME knuffelpup. Echt een fantastisch beest!

Oh jee, ik zie een bevruchte eicel een baarmoeder binnenstormen en een anker uitgooien :D Gooi maar in die van mij uit dan hoor, ik weersta die weerhaakjes wel :D8)

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank voor de mooie woorden over mijn puppie Des! :)

Limmeke, dit is hem: ;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik moet even vertellen wat me nou net weer gebeurde!!
    Kom ik terug na een wandeling met puppie, stopt er een dikke chrysler naast me. Die man erin vraagt of ik hier woon en zegt dat ie even de auto parkeert want hij wil me om een gunst vragen. Het was wel een nette man, maar een beetje een engig type, er zat ook een klein jongetje naast hem. Zegt ie: er woonde hier vroeger een vrouw in de andere flat, in een twee kamerwoning, een jonge vrouw en moeder van twee kinderen. Vanmiddag is ze ontsnapt (geen idee waarvandaan trouwens) en ze heeft het laatst gepint in Amersfoort, maar we denken dat ze hier naar toe terug komt, want haar moeder was ook psychisch labiel en die ligt hier begraven, dus ze gaat terug naar haar roots. Ze is enorm suïcidaal en we denken dat ze haar zwarte mazda hier gaat parkeren om pillen te nemen of van de flat te springen. Of ik vanavond even rondjes wil gaan lopen en dan schrijft hij zijn nummer en het kenteken op en of ik dan even wil bellen als ik haar zie. Hij woont zelf in Zwolle (!) dus kan hier niet snel zijn...:( :$
    Zal wel aan mij liggen hoor, maar vond het zo'n raar verhaal! En hij stond daar maar met zo'n griezelige grijns om zijn mond! Ik heb gezegd dat ik er vanavond niet ben en toen zei hij dat het morgen ook kon! Dus ik zeg tegen die man dat ik gewoon werk en dat ie de politie moet bellen of de wijkagent, zodat die hier kan gaan rondrijden. Vond ie niet zo leuk geloof ik...Ik heb gezegd dat als ik die mazda zie ik de politie wel zal bellen. Rare kerel!
    Je kan toch niet van mensen verwachten dat ze op zoek gaan naar een vrouw die extreem suïcidaal is en dat ze dan ingrijpen als ze haar zien?? Wat voor trauma loop je daar van op dan! Als het hele verhaal al waar is....Zo bizar dit!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat jammer Lies, dat je niet mee kan doen met MvM. Sjonge, door een transfusie van zo lang geleden zeg.

Wat een idiote vraag van die kerel Bebek.
    Over testen : het gebeurd wel dat er pas een week na NOD positief getest wordt maar dat is zeker niet een gemiddelde. Ik vind de uitspraak van de HA veel te 'negatief' hierover.
    HCG verdubbeld in de 2 à 3 dagen, daarom wordt ook meestal aangeraden om na 2 dagen opnieuw te testen. Als je dat wilt natuurlijk, als je wilt wachten ook prima (wij wachten lijdzaam mee :D).

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Raar verhaal Bebek, ik zou het niet vertrouwen. Maar nu ben ik van nature niet zo goedgelovig als vreemden me op straat aanspreken ;)

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed gezegd dat hij naar de plisie moet gaan Bebek. Zulke rare types vertrouw ik voor geen meter. Vervelend voor hem als het verhaal echt waar is, maar dat laatste valt nog te bezien.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    raar verhaal bebekje.. jij woont maar in een vreemde buurt :p

en eh puppie.. hahaha.. dat is gewoon een mega dog!

maar eh bebek.. natas wilt ook niet wachten ...
    dus zijn al 3 tegen 1 stemmen tegen wachten met testen tot zaterdag!

lijdzaam afwachten zit nl niet in mijn natuur ;)

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    hahaha, bebek geeft les in het oefenen van geduld :p
    Ik ben benieuwd wie er gaat slagen!!
    Ik ben zelf helemaal niet zo ongedurig om te testen en het is nog wel mijn lijf, dus waar komt jullie ongeduld vandaan? :D
    Edit: ik heb echt een enorm gebrek aan geduld, dus weet niet waar die rust vandaan komt, maar heb zo bedacht dat als als als als als, dan zit ie er zaterdag ook nog wel :D

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dan zit die zaterdag er nog wel... zucht

wist je dat..... het slecht voor zwangeren vrouwen is om nagels te bijten en door te slikken.. voor je het weet heeft beeb straks zon piercing door de neus door zon nageltje

wist je dat.... stress heeeeeeeeeeeeeel slecht is?

wist je dat... ik knettergek word van jouw testrust?

wist je dat.... als ik dichter bij je had gewoond ik je nu persoonlijk leeg was komen wringen om zo een testplasje te krijgen?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lol Limmeke!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, hahaha Limmeke, ik heb geen stress hoor, ik krijg er alleen maar lol van! :D
    En ik heb een theorie: zodra ik bedenk om te gaan testen, komen prompt die duivels op zetten en als ik nou een week over tijd ben, is de kans dat die duivels inmiddels verhongerd zijn, of verhuisd zijn naar iemand waar ze wel welkom zijn, veel groter! ;)

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien helpt dit: mijn gevoel zegt 'niet zwanger'
    Hoewel....soms zegt ie 'het zou kunnen'

Whoehahaha, dat helpt ook niet echt he! :D

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pffff jij en je theorieen

zit voor mij nix anders op dan om je gewoon tot zaterdag op ignore te gaan zetten!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en daar heb ik me dan volledig uit me naad voor gependeld hmpffffffff

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien helpt dit Bebek: mijn gevoel zei ook "Niet zwanger"

Heb je al getest? ;)

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zondag is mijn NOD Limm, maar ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik voel verder nog niks. Ik weet ook niet of ik dan al ga testen.

Verder kom ik zo nog langs hoor, John is nog aan het werk. Ben dus nog alleen met Juarno. Zal hem zo nog even een fles geven en op bedje brengen. Neem ik flappie mee naar beneden en kom plof ik lekker op de bank neer. Heb ik dan ff tijd voor jullie.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha Lim, ik ben echt helemaal blij met jullie pendels en daar hou ik me ook aan vast, maar de vorige pendels hadden het mis en mijn lijf kan zelfs jouw pendel foppen! ;)
    Maar die pendels houden me juist op de been hoor! ;)

Lies, maar mijn gevoel heeft er nog nooit naast gezeten en ik kan me herinneren dat jij in de afgelopen ronde een keer zei: ik heb zo'n gevoel dat ik zwanger ben....en daar zei je nog achteraan: net als iedere maand. Dus jouw argument kan overboord, want jij bewijst juist dat je het wel degelijk voelt als je zwanger bent! Hahaha!

Dames dames, geloof mij nou; jullie hoeven echt niet to zaterdag te wachten, voor die tijd zijn de duivels al lang op bezoek geweest! Let maar op mijn woorden!

Deel Deze Pagina