35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Iedereen alweer weg?snif
    Jullie zijn wel stoer hoor....heftige banen.

Hoe bevalt jouw baan nog Desmo?Nog steeds leuk?
    Sorry als je het al verteld hebt.

En niet om te klagen hoor,want ik weet dat heel veel meiden hier maar wat graag met me zouden ruilen,maar ik ben me toch al een partij misselijk...als dat nog erger wordt is het weer net zo erg als voor de 2lingmk.......toen kon ik echt helemaal niets meer.
    Maar het helpt me wel om er vertrouwen in te hebben.Alhoewel de afloop toen ook niet zo leuk was.Maar alles beter dan me niet zwanger voelen.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Euh, het waren 3 gaatjes en 3x een spuit in m'n snuit. :)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, kan ik me best indenken meid, dat je liever misselijk bent dan helemaal geen kwaaltjes te hebben.

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Desmo goed hoor de nieuwe niet-roken poging .... zet 'm op. Ik ben ook in 1x gestopt ..... dat is 28 maart al weer 8 jaar geleden :)

Marnat is gestopt met het niet-in-huis-roken ... nou ja het scheelt in ieder geval in het aantal peuken .... en als dit voor jou de manier is om straks helemaal te stoppen.

Dombo, meis ik heb bewondering voor je. Ik schaam me dood :) maar ik ben toch al een tijdje niet meer bij de tandarts geweest .... ik ben ook zo bang. Erg goed van je hoor.

Bebek ligt al bijna op 1 oor, moet morgen weer fris en fruitig, maar zeker op haar hoede zijn. Pittige baan hoor, maar lijkt me ook leuk. Bewondering daarvoor.

Liesben is gelukkig weer aardig opgeknapt en gaat morgen zelfs weer werken (LATE DIENST LIESBEN!!) .... ook een pittige baan en ook bewondering daarvoor.

Het is een avond vol bewondering :p

Suus is erg misselijk. Aan de ene kant wil je ervan af, maar aan de andere kant ben je dolblij met de zwangerschaps-kwalen .... dubbel hè. Sterkte met de misselijkheid.

Ik ga er alweer gelijk vandoor. ff mijn vriendje beneden gezelschap houden.

Welterusten voor strakjes.

5. Suzanne68

Trusten IS!
    En zwaaaaaaai Dombo!

6. Suzanne68

Ieuw.....nu vind ik je extra stoer!8)

7. Suzanne68

@IS....hoe is het met jou nu eigenlijk?Word altijd een beetje sip van je onderschrift....zoveel als dat je al hebt meegemaakt...

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Marnat, nog geen zichtbare groei hier hoor. Ik leef op dit moment naar de echo toe (a.s. maandag).
    Enneh, je zou ook buiten niet moeten roken ;)

Dapper Inez, bij de tandarts.

Suus, gefeliciteerd met de 6 weken!!

Limmeke, waarom bel je volgende keer niet de politie als buurkind zo tekeer gaat de halve nacht.

Koffie, wat heeft je dochter het zwaar, arm meisje.

Spannend BB, naar de gyn.

Desmo, ik wist niet dat je weer was begonnen met roken. Super goed van je dat je weer gaat stoppen!
    Ik ben ook van het soort óf roken (veeeeeeel) óf helemaal niet roken. Mijn 4de poging is gelukt, nu 3 jaar geleden.

Bebek, een klus de dag vóor je eisprong is prima, weet je nog? Heb het geloof ik al es verteld, de dag ervoor is zelfs de meest 'vruchtbare' dag (eisprongdag is natuurlijk ook toppie, maar dan heb je risico dat je te laat bent en eitje al de geest heeft gegeven eer de zwemmers arriveren).

9. Suzanne68

@Natas....jij ook gefeliciteerd met je 6 weken!(en 2 dagen ;))

Ik kan pas bellen voor de echo als manlief zijn rooster er is.Die krijgt zijn rooster op woensdag voor de week erna.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    IS, zo herkenbaar. Bij mij waren al eind 2008 foto's gemaakt bij de tandarts, maar uit angst heb ik nooit gebeld voor de uitslag. Pas een jaar later weer voor de controle gegaan en toen de uitslag gehoord.
    Hoezo, ik een held. Maar ik ben nu achteraf wel erg blij dat ik ben gegaan hoor!

Natas, wat heb je weer een mooie banner gemaakt!

Dombo zwaait terug naar Suus voor ze afsluit.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    We vieren elke dag Suus ;)

Thnx Inez! Het is LENTE :D
    Hij is hier alleen zo klein, snik.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heerlijk he? Dat het weer lente is. Enne, klein maar fijn. Hij is er niet minder mooi door.

Zaterdagavond komen we nog weer in Almere. We gaan dan naar het jazzfestival. Zal nog even zwaaien als we Almere in komen rijden.

En nu ga ik echt afsluiten. Hoogste tijd om naar bed te gaan.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, ik wist niet eens dat we hier dan een jazzfestival hebben :D
    Ik zwaai terug, nu al! :p

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #414 justfortoday, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    Het beste voor patient, andere patienten en verplegend personeel, maar het doet zo verrekte pijn om te lezen.
    Het is zo helemaal precies wat er de laatste 5 dagen met mijn paps gebeurde...vol met Haldol en dan werd hij de hele dag door in een rolstoel gezet, luier om, plank (zoals plank van een kinderstoel) voor zich, zodat hij er niet uit kon
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-INLUPBLI-G.jpg
    en pas na 20.00 uur in bed gezet, in de hoop dat hij 's nachts zou slapen, omdat veel mensen die delirant zijn het dag/nacht ritme omdraaien.

Pappa, ik mis je zo...

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Driemaal sorry JFT. En je hebt PB.
    Ik ook met mijn grote mond.
    :x:(

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, 15 minuten op de roeimasjien gezeten (Das toch al weer 5 minuten langer dan gisteren) en bijna 600 calorieën verband! :D

17. Suzanne68

Even ego(alweer)

Had vannacht gedroomd,dat het weer ontzettend mis was.
    En werd wakker...zat er een klein dik stukje donkere (grijs,niet bruin) afscheiding op mijn inlegkruisje.....nu weer gewoon doorzichtige afscheiding,dus zal wel niets geweest zijn,maar ben er na die droom helemaal niet meer gerust op....was zo naar wakker worden.
    Maar als ik nu (na het poepen ) weer gewoon doorzichtige afscheiding heb,zal het wel niets geweest zijn toch?Het was heel klein hoor....

einde ego

18. Suzanne68

Kan geen kwaad dus....blijkbaar...

>>Ik ben (morgen) 9 weken zwanger en vanochtend (en vorige week) verloor
    >>ik een heel klein propje (taai) slijm. Ik heb wel eens gelezen dat je

>>baarmoedermond tijdens de zwangerschap wordt afgesloten door een
    >>slijmprop. Is die nu aan het afbrokkelen of is dit normaal?
    >>
    >Nee hoor: wordt continue aangemaakt. Geen zorgen dus
    >
    >--
    >Dr J.W. van der Slikke
    >Gynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam.

19. Suzanne68

Sorry voor mijn gestress weer....was ook zo'n rotdroom...
    Iedereen gelijk gevlucht hier ;) ga ik ook maar ff douchen en de hond uitlaten enzo.

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Hallo hallo vandaag meiden!

Dag 9 van mijn cyclus dus tijd om de ovu testjes voor de dag te halen. Ben benieuwd of mijn cyclus nu net zo regelmatig is als de afgelopen 3 maanden, das wel zo makkelijk. Als dat zo is dan heb ik zaterdag of zondag mijn ei en kan ik testen op 10-4-10 leuke datum vind ik.
    Ik krijg als het goed is vandaag een vragenlijst van de gyn die ik mee moet nemen op gesprek. Bebek (of anderen meiden) heb jij ook zo'n lijst gekregen???

Vriendlief is vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. De botdelen van zijn scheenbeen zitten een stukje dichter op elkaar en hij moet over 6 weken terugkomen. Het moet langzaam aan beter gaan met de pijn en als hij last heeft mag hij het been niet belasten en met 2 krukken lopen. Ik hoop zo dat de pijn snel overgaat want ik vind het verschrikkelijk om mijn lief met zoveel pijn te zien. Nu gauw even lunchen en vanmiddag mijn boefjes bespreken met mijn collega's, naar een verjaardag, wat rekeningen uitdraaien, naar de bakker en vanavond weer werken. Poeh........ ik wil ook in de zon!

Deel Deze Pagina