De mensen die er echt toe doen weten het al vanaf dag 1 Bedankt voor de felicitaties mensen! Ik ga even de laatste voorbereidingen doen, en dan mogen de mannen het af maken. Die zijn dol op fikkie stoken
Ik doe mijn best (lukt alleen niet altijd even goed) Jomi ik voel niets (meestal dan) dus het zal wel weer niet wezen (oh nee positief denken) Wie weet? Jij mag morgen eerst. Maar ik heb morgen wsl ook wel zekerheid. Als ik bruin spot dan weet ik wel hoe laat het is.
Ik heb hier nog geen zwangerschapstest in huis, morgenmiddag moet ik toch winkelen en dan neem ik ze mee. Ik wacht ook nog even af hoor, ik voel ook nooit wat. Dus de duivels zullen hier wel weer een bezoekje brengen denk ik.
Bij Juarno voelde ik pas een week later of zo wat. We hadden het erg druk en had toen niet echt in de gaten dat ik al een paar dagen daarvoor NOD had. Toen ik iets van een week later onder de douche stond, vond ik mijn borsten anders. Dikker en voller,toen heb ik een test gedaan en was het positief. Maar verder voelde ik echt niks, geen misselijkheid en moeheid. Later was ik wel erg moe van 2,5 tot 4 maand zwangerschap.
Lieve Lies, van harte gefeliciteerd!! Anna, voor de rest gaat het hier wel hoor. En het mooie weer is zeker heerlijk : als je me morgen zoekt dan lig ik met m'n luie derrière op mijn ligbedje in de tuin (maar ik denk dat ik mijn moeder morgen moet gaan troosten)
wat een rust hier lies flink aan het feesten... en waar is de rest? zingt *zit hier heel alleen kerstfeest te viereeeeeeeeeeeeeeen*
Dank je wel lieverd, lief dat je aan me denkt! Knuf terug! Heb verder nog niks bijgelezen maar wil Liesben nog even op de valreep van harte feliciteren met haar verjaardag!! Had het vanmorgen al via sms gedaan, maar nu nog even via hier!
Nou meiden, ik hoef voor deze ronde geen testen meer te halen. Vanochtend ongi geworden. Verder gaan Juarno en ik zo even boodschappen doen en vanmiddag als John wel eerder vrij heeft gaan wij hier even achter huis aan de gang. Onze verhuizing naar een boerderij gaat niet door, dus we blijven in ieder geval hier dit jaar nog wonen. Nu moet achter huis een schutting komen, anders gaat Juarno het pad tussen de huizen op. Daar spelen en fietsen ook vaak kinderen. Juarno heeft gistermiddag ontdekt dat hij het erf af kon, dus nu kon ik iedere keer achter hem aan. Tot laters en geniet van het mooie weer.
Pfff, zp is wel traag de laatste tijd! Maar goed, ik ben aan het bijkomen van een leuke dag. Mijn maag vind het leven nu niet leuk, maar dat is ws het vettige eten van gisteren in combinatie met de zwangerschap! Van lief kreeg ik een heel leuk cadeau. Hij had een aantal foto's laten afdrukken op linne, en die heeft hij met een speciaal systeem (inclusief lichtjes) opgehangen. Hoe je een kale muur op kan leuken:
JoMi en Bebek een dikke knuf ! Liesben nog van harte gefeliciteerd Voel je je goed meis ? Goedemorgen alle andere meisjes, geniet van de zon..... Hier een grote parasol gekocht zodat ook het kleine straaltje zon geen kans kreeg en Xander heerlijk buiten kan zitten. Ook alle stoelen weer voorzien van nieuwe stoelkussens buiten. Een heel ander gezicht. Gisteren de reiswieg van de kinderwagen eraf gehaald en de wandelwagenbak erop kan hij lekker naar buiten kijken ipv alleen maar liggen. Maar is weer een einde van een fase Slapen in eigen bedje gaat wisselend soms een hele nacht in eigen bedje vannacht tot 4 uur in eigen bedje, hij had zo`n honger Ach ja het hoort er allemaal bij. Zo`n bedje op mijn kamer zie ik eigenlijk niet zo zitten, hij slaapt pas sinds een maand of anderhalf in zijn eigen kamertje..... Gisteren een heel gesprek gehad met zijn kinderarts de 14e gaat Xander met hormooninjecties beginnen, daar zie ik wel heel erg tegenop.....Ik heb nog heel veel vragen en ik wil daar eerst een gesprek over met de endocrinoloog in het VU.... Verder is Gerrit weer prachtig mahonie