Wat jammer JoMi Koffie, kun je niet snel een afspraak maken met de endocrinoloog? De reiswieg van de kinderwagen af, ja weer een fase voorbij..... wat gaat dat toch snel. Op het KDV hoorde ik gisteren dan Danique in juli gaat wennen op de peutergroep en in augustus uit de babygroep naar de peuters gaat. Logisch, ze wordt dan 2, maar ze is wel mijn BABY!
Balen Jomi Kleine kindjes worden groot.Zag een foto van mijn jongste op Hyves...is gewoon een vrouw aan het worden
Oja....gister op de weegschaal gestaan.....nog 3,5 kilo erbij....naast die 1,5 die er al bij was.....5 kilo van de 10 die eraf waren .Ga maandag weer netjes aan de WW.Maar heb het stresseten nog niet afgeleerd.Probeer ook maar niet te streng voor mezelf te zijn...want een mk is natuurlijk ook niet een beetje stress en ik krijg ze er wel weer af.
Suus je kan het en zoals je zegt ben niet te streng voor jezelf. Jomi balen meis. Koffie, ik heb geloof ik gemist waarom Xander spuiten moet krijgen? Niks ernstigs hoop ik? Hier vind ik het vandaag al spannend. De afgelopen maanden had ik 2 dagen voor nod al bruin verlies maar dat zou natuurlijk door de hsg anders kunnen zijn deze maand. Ik heb iig nog niks gespot vandaag maar het wordt wel een broekloer weekend. Ik heb trouwens besloten dat als het deze maand niet raak is ik geen ovu testen meer ga doen, ik ook niet meer ga berekenen waar ik in mijn cyclus zit en ik het gewoon op zijn beloop ga laten. Sex vool de lol en niet meer op moetdagen. (ben benieuwd of ik dat vol kan houden?) En ik wil eigenlijk een afspraak maken met een energetisch therapeut om te kijken of hij wijs kan uit mijn lijf?
@Koffie....ik ben bang dat ik dat ook even gemist heb @BB....spannend hoor!Tuurlijk ga je geen ovutesten meer gebruiken,want het is gewoon raak deze maand (daar duimen we iig heel hard voor)
Spannend BB, ik duim! Suus, die kilootjes krijg je er anders later wel weer af, als je beter in je vel zit. Tis ook niet niks allemaal, wat je hebt meegemaakt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst. Ik heb nu een nieuwe camera (een Nikon Coolpix P100, jawel ) dus ik zal hier es even flink spammen Spelend Danique'je
Waauw Natas, mooie foto's van een hele mooie meid. Ik vind die ernstige Danique erg mooi! Ohja en die met de knuffel ook.
Ik zal eens wat gaan doen. Moet nog boodschappen doen en de was en en en en en ik wil nog de tuin in. Zei het met handschoenen voor het onkruid zei het met een ligstoel maar de tuin wordt het Iedereen geniet van het mooie weer!
wat een mooie foto's natas! suus: balen dat je er weer 5 kg aanhebt.. hopelijk gaan ze er weer net zo snel vanaf als dat ze erbij gekomen zijn. BB: that's the spirit! sex voor de lol! koffie: wat moeten die hormooninjecties gaan doen precies? hier hele morgen boodschappen aan het doen voor het huis.. geen lol met die hitte... daarna mijn lichtelijk roodaangelopen dochter in het badje in de tuin en nu ligt ze lekker afgekoeld te slapen.
Wow wat een mooie foto`s van een prachtige Danique ! De hormooninjecties zijn ter voorbereiding op zijn operatie, een aantal van jullie die het wilden weten hebben daarvoor een PB gekregen. Dus als je meer wilt weten graag PB wegens privacy Enne de afspraak met de endocrinoloog staat op de 14e voordat de injecties worden gegeven. Dr zou uitgebreid tijd nemen maar dat zit wel snor op de kinderafdeling van het VU
Ik zal alleen niet vergeten geen BV meer te geven in die brasserie voor ik weer de laan uitgeveegd wordt
volgens mij word ik ziek.. heb een kop vol watten, druk op mijn hoofd en oren.. voorover bukken is een crime want dan heb ik idee dat oogbollen en oren uit mijn hoofd spatten.. zo maar ff een paramolletje pakken