35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hey meiden,

Sorry dat ik er even niet zo veel ben, probeer wel een beetje mee te lezen maar valt niet mee met de zorg voor Simon en het huishouden. Simon slaapt 's nachts namelijk echt nog niet met een ritme en zo zijn er nachten dat ik maar een urtje of 2 slaap... Ik geniet wel vollop maar probeer mijjn energie echt goed te verdelen.

Helaas nog geen babyboom maar Limmeke is al erg ver en ook met Anna gaat het goed. En Liesben, ik vind het nog steeds zo gaaf dat je zwanger bent! ennu nog gefeliiteerd, het weer was in ieder geval een mooi kado.

Suus is begonnen met plakpillen voor net zo'n mooie plakbaby als Trees, zet 'm op. Die kilo's die raak je wel weer kwijt, nu gewoon even lekker aan jezelf denken en niet te streng zijn.

Bebek hoe is het met jou? Ook voor jou duim ik door dat het nog dit jaar gaat lukken een mooie test in je handen te houden.

Koffie, ik kreeg iets mee van hormoonspuiten voor Xander, maar het lijkt hier nog niet helemaal duidelijk wat dat precies inhoudt. Oh lees het net, koffie als het mag wil ik ook graag een pb.

BB gaat proberen wat meer te ontspannen en zo heel snel zwanger te worden of het misschien al te zijn!

Ladouce ik hoop dat je haartjes weer mooi zitten en dat je veel plezier hebt op de camping.

Jomi, ik zwaai terug:)
    Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje Sanne, mooie naam.

Natas, wat een mooie foto's ze is erg fotogeniek, en jij kunt mooie plaatjes maken.

Nou hier is het echt aanpoten en erg genieten.
    Simon is nu 8 weken oud precies (en 1 uur :D). Hij kan al lachen en is erg sterk, lekker trappelen en om zich heen kijken.
    Z'n bos haar heeft hij nog steeds en ritm gevoel nog steeds niet, we doen maar wat lijkt het af en toe wel.
    Ik wil hemn alleen niet laten huilen want hij huilt echt alleen met een goede reden vind ik, als hij honger heeft of een enorme noer moet laten. Overdag gaat het nog best wel maar ''s nachts laat hij me niet even lekker slapen.
    Ik ben begonnen met bv maar door de enorm slechte begeleiding en adviezen van de vk en consultatiebureau is mijn productie nu naar de kl*te. Ik heb wekenlang erg veel pijn gehad en een hongerig ventje.
    Nu dus maar flesvoeding en dat gaat prima, gelukkig is Simon niet moeilijk en drinkt overal uit:D En tussendoor krijgt hij nog bv, vind ik wel fijn om te blijven doen, doet nu ineens ook veel minder pijn.

Heeft 1 van jullie een tip voor de nachten? Ik heb namelijk het volgende "probleem" Ik geef de laatste fles zo tussen 22.00 en 24.00 net wanneer hij vraagt. Dan lukt het me om hem 180 te geven soms (normaal drinkt hij rond de 150, soms minder). Dan houdt hij het meestal wel een uur of 3 a 4 uit (vanaf het moment van slapen gaan dus niet vanaf het begin van de voeding) dan wordt hij wakker en bied ik 150 aan die hij niet leegdrinkt wat ik ok doe... met als gevolg dat hij 2 uur later weer loopt te brullen om eten, en dan weer een klein beetje drinkt en dan 1 1/2 uur later weer.... tot ik opsta en iets ga doen met hem, dan slaapt hij wel weer 3 a 4 uur door. Ik weet echt niet hoe ik dat moet doorbreken want de nachten blijven wel erg slecht zo en in mijn zwangerschap sliep ik ook al erg beroerd de laatste maanden.
    Mijn lief is nu een paar dagen naar Zwitserlamd een vriend opzoeken dus moet nu alles alleen doen ook de 2 honden best pittig maar gaat wel eigenlijk.
    Volgend weekend ga ik vragen of hij een nacht wil doen, dan ga ik wel in de logeerkamer want het duurt soms even voor mijn vriend zover is dat hij wakker genoeg is van het gehuil en dan een fles gemaakt heeft.

Vind iemand het leuk om binnenkort een nterrasje te pikken? Vond de vorige ontmoeting erg gezellig en lijkt me leuk dat met diegebne die het leuk lijken en kunnen over te doen.

groetjes Nicole

(Ik ga proberen weer een beetje mee te kletsen , vind het hier toch wel erg gezellig)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb de flesvoedingen op heel strakke tijden gegeven nicole. laatste fles om 24:00 en dan om 4:00 de volgende.. tegen de tijd dat dochterlief dan opnieuw kwam, was het toch al tijd om op te staan.
    welke voeding geef je? je hebt van die speciale voor hongerige babies.. misschien zou je die snachts kunnen geven zodat maagje wat langer gevuld blijft?

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Limmeke bedankt voor de tip, hij slaapt dus wel 4 uur op die laatste fles maiar daarna gaat het mis, hij drinkt 's nachts zijn flesje niet leeg.
    Maar ik zou dan de voeding voor hongerige baby's kunnen proberen? Ik dacht juist dat ze daarvan meer moesten drinken omdat ze zo honbgerig zijjn zeg maar maar dat er dan evenveel voedingstoffen in zitten? Simon moet gewoon 's nachts zijn flesje leren leegdrinken:D
    Maar die strakke tijden, dus gewoon laten huilen tussendoor, ook al wordt het heel snel krijsen en rood aanlopen met dikke ogen en tranen:$ Ja ik heb hier een echte dramaqueen liggen , hij gaat al snel over in de volgende versnelling als hij huilt. (sinds gisteren dus met tranen als hij te lang huilt)

Vervelend dat je je zo ziek voelt worden, helemaal niets met dit weer en helemaal niet fijn als je zwanger bent! Heb je je 20-weken echo al gehad?

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah.. heb vanaf dag 1 strakke tijden gehanteerd.. dus ook wakker gemaakt als ze sliep voor de fles... en als ze dan weer dreigde in slaap te vallen, over het wangetje aaien dan werd ze weer wakker..
    zo kwam ze dus zelf op de gezette tijden..
    wel vervelend dan dat hij daarna veel vroeger wakker word omdat die flesje niet heeft leeggedronken.
    zijn ook mama's die nu al beginnen met wat rijstbloem erin.. zodat ookal drinken ze flesje niet leeg.. maagje toch gevulder is.

ja, heb 20 weken echo gehad , geen rare dingen op te zien dus dat was weer opluchting :D en het geslacht was duidelijk zichtbaar

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier het eerste bruin weer gespot.......door naar ronde 17!:(

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh meis, jij ook al. Knuff van mij.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jullie allebei???
    wat een baggerzooi!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, ik vanochtend gelijk al ongi. Was lekker wakker worden dus, NOT!

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, mooie foto's.

Lim, beterschap of voel je je al iets beter.

Nicol, dank je wel.

Tot morgen allemaal en slaap lekker.

Uhhhh, vandaag dan maar. Is alweer na 0.00.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sorry meiden heb deze keer niet terug gelezen.
    Heb geen puf gister even voor me zelf gehad heerlijk van het weer genoten.

Ben druk werk aan het zoeken.

Had donderdag een soli

Het gesprek ging goed , dit is een uitzendbureau die mensen zocht!!
    Er komen vandaag nog twee , ik word gebeld of ik maandag definitieve gesprek heb ja of nee.
    Toen zag ik dat uitzendbureau jij er vlak bij zat ben ik daar ook even heen gelopen.
    Gevraagt waar mensen geen antwoord krijgen als ze gereageerd hebben.
    Ze keek gelijk of er wel wat binnen was, ik zie niets staan!! vreemd!
    maar toen zij ze schrijf je maar in , en toen kwam er een man naar me toe. Hebben we het ook over mijn zorg opleiding gehad . Zegt ie wat zonder dat je niet verder gaat , ik ik wil wel naar 2 maar niets helpt. Ik moest een cv naar hem sturen dan zou hij kijken.
    Werd leuk op gevangen nu nog werk.

Helaas niet terug gebeld.Gaan gewoon weer verder zoeken.

Hier@ Heb ik hoor , het was hier feest gister avond .
    We waren gezellig tv aan het kijken voel ik me in eens niet lekker koppijn niet normaal. En misselijk zijn we naar bed gegaan paracetamol genomen ging niet over . Uit eindelijk naar lang woelen en huilen toch over gegeven dat luchte op.

Dit zou een leuke avond moeten worden pff.
    We hebben het vermoeden dat het door de Decapeptyl komt.Kan dat? staat wel in de bijsluiter dat hooftpijn veel voor komt .

Ieder die het nodig heeft dikke knuf.
    Heb weinig zin de laatste dagen sorry meiden.

Ga nog even weer liggen.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hey, Nicolioo! Leuk je weer even te zien hier! Wat vervelend dat Simon zijn ritme nog niet heeft. Ik kan je helaas (nog) geen adviezen geven. Enne, terrasje keertje lijkt me leuk, maar deze week gaat het hem niet worden. Ik vertrek morgen voor 5 dagen naar de eifel. Oh ja, kan iemand het weer omkopen? Het weer schijnt K*t te worden. 18 graden en 85% kans op regen :(

BB, wat enorm balen! Gatverdamme.

Limmeke ziek? OoK balen!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Morgen 7 weken zwanger! En ik kan mijn buik nu wel inhouden, maar dan zie je hem nog steeds! Oké, zijn darmen, maar toch ;)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Lies, ja het zijn de darmen maar de reden waaróm ze omhoog komen en opzetten is wel romantisch ;)

Oh bah BB, bah bah bah :(

Hai Nicole, leuk weer wat van je te lezen!
    Als je nog wat verder wil komen met de BV dan raad ik je aan contact op te nemen met een lactatiekundige. VK's en CB's hebben niet veel ervaring met borstvoeding. Kan zijn dat de pijn bij jou komt door een verkeerde manier van aanleggen. Een LK kijkt dan hoe dat gaat en kan goede adviezen geven.
    Over de nachten : Danique had een beetje hetzelfde, bij haar kwam dat omdat ze 's nachts aan de borst in slaap viel en daarom niet genoeg dronk. Dan was het 2 uur later weer raak, en zo verder. Ik ben toen na 1 borst gaan verschonen, werd ze weer wakker van, en dan dronk ze de andere borst. Misschien kun jij het flesje ook zo een beetje verdelen dat hij het helemaal opdrinkt. Ik zou zo'n kleintje ook niet laten huilen hoor.

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lies....klinkt gezellig...opgezette darmen ;) Leuk dat je al wat gaat zien!

@Nicole....ik was ook nooit van de kindjes laten huilen hoor.Verder geen tips (te lang geleden) Ik deed dat wel van die rijstebloem,maar volgens mij waren ze toen al een stuk ouder.

Heb heel slecht geslapen.Lag er netjes om half 11 in.Om vervolgens tot half 1 wakker te liggen van het bandje in het centrum wat echt hard speelde.Dacht nog...nou ja,zal wel stoppen om 1 uur.Niet dus.Schrok om kwart over 1 weer wakker,omdat ze het nog wat harder gezet hadden.Kon nu letterlijk horen wat ze speelden.Woon aan de rand van ons gehucht,dus wel iets van het centrum af.En dan nog zo'n debiel die er nog harder dan de muziek " Everbody happy!" doorheen aan het gillen was.:x:x:x Om 2 uur ging het eindelijk zachter,maar toen was ik al zo geirriteerd,dat ik niet gelijk weer sliep.Echt wat een debielen.

15. Suzanne68

Leuk trouwens om je weer een keer te zien Nicole.

@Natas...hoe is het met jou....vloeien al gestopt?

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als je bang bent voor spinnen (zoals ik ;) ) niet kijken!
    Net ontdekt in mijn pas geplante tomatenplantjes ;)

17. Suzanne68

Brrr.....wat een boel spinnen....

De herrie bleek trouwens van een boerenfeest af te komen....helemaal aan de andere kant van ons gehucht met nog een weiland ertussen.Echt belachelijk dat ze daar een vergunning voor hebben gekregen.Als ik al letterlijk kon horen wat ze speelden.

Leuk trouwens....tomatenplantjes!Maar dan zonder de spinnen graag ;)

18. Suzanne68

Ze hebben vandaag ook nog een soort braderie met allemaal oude ambachten enzo....en nu keek Suus net op buienradar (grin)....toch nog een beetje gerechtigheid.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ieks Liesben! :$

Suus, de primolut heeft het vloeien gestopt dus heel eventjes rust. Maar wel een schijnrust wat straks moet blijken of mijn lijf het weer oppakt. Of de menstruatie na de kuur goed gaat en vanzelf stopt, of ik een ovulatie krijg, etc. Dat zal ik tijdens onze vakantie gaan meemaken, de 19de vertrekken we. Maak me er wel zorgen om.
    Hoe is het met jou? Verloopt jouw 1ste menstruatie redelijk normaal?

20. Suzanne68

Ik durf het bijna niet te vertellen,maar ik had een hele korte en niet zo bloederige menstruatie :) dag of 4,waarvan 1 dagje wat heftiger.Haast geen buikpijn.Ik hoop dat dit mijn nieuwe menstruatie is.

Deel Deze Pagina