Nou jouw lijf ook nog,dan zijn we helemaal blij.Vind het zo rot voor je,die lange nasleep van de miskraam.
blij dat jouw vloeien even gestopt is natas en jij een korte ongi suus.. dat is ook altijd fijn grrrbbrrrr @ spinnen wat is het warm he... stond net naast kant van weg met lege accu... niet fijn met kind in hete auto. morgen naar gemeente.. hoorde net van buren dat ze van plan waren een aanbouw te maken achter aan woning... 4 meter lang en 3.5 meter hoog.. ehm... gek dat ze het vonden dat ik daar bezwaar tegen had.. nu stond er toch ook een muur van 2 meter hoor.. werd maar ietsje hoger hoor? ietsje??? 1.5 meter noem ik niet ietsje... ik zeg je haalt veel licht dan uit mijn woonkamer.. 1 van redenen is waarom ik voor dit huis gekozen heb is de lichte kamer.. dus morgen maar eens bij gemeente gaan loeren naar zijn bouwplannen.. ja zegt die.. dan verven we je muur wel wit... wel wit?? ik gruw van witte muren.. vind het niet netjes dat ze eerst hun plannen indienen.. en dan ff tussen neus en lippen mededelen wat hun plannen zijn.. heb je dadelijk een grotere tuin... staan er aan weerskanten van zon joekels van muren.. krijg je nog zon claustrofobisch gevoel.. oja, kan vandaag bijna niet lopen.. weet niet wat het is.. maar heb zon pijn aan ijn rechterheup.. voelt aan alsof je een veeel te strakke broek met nog veel strakkere riem hebt aangesnoerd daar.. niet fijn.. heb ook flink zitten janken van pijn vanmorgen. verder voel ik me nog steeds een dweil eigenlijk is dit zon dag...die je gewoon moet overslaan en door heen moet slapen...
Hé meiden, Ik wil iedereen even een knuff geven en toch een fijne zondag wensen. Hier geen spinnen, maar sinds vanochtend achter huis een grote zwerm bijen in de boom. Dus alles potdicht gedaan en nu is het afwachten op een mannetje die misschien wat aan de bijen kan doen. Juarno huilt, tot laters.
Jeetje Limmeke, daar zit je dan inderdaad niet op te wachten zeg... Kijk, ik kan me voorstellen dat zij graag uit willen bouwen. Maar ja, als buur heb je dan wel last ervan. Is het al goedgekeurd, of kan je nog bezwaar aantekenen? En naar, je heup. Iets met je bekken wellicht? Ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige op het gebied van zwangerschap.... Jomi, ik heb liever een nest jonge spinnetjes dan een zwerm bijen
Marnat, succes met het zeken van een baan, zal zoals je omschreef niet gemakkelijk gaan, maar de aanhouder wint denk ik. Liesben, brrr spinnen, maar die kleintjes vind ik nog niet zo erg. Ik hoop voor je dat het weer lekker omslaat en het gewoon 20 graden met zonnetje is. Anders binnen maar flink aan de wijn,,,, oh nee dat kan natuurlijk niet nu. En wat betreft dat terrasje ik roep volgende week of die week erna wel een keer een dag, wie weet kunnen er dan een paar meiden, lijkt me gezellig. (kan ik meteen je darmen bewonderen, leuk is dat he!) Natas, al die dingen heb ik gedaan en geprobeerd, je weet niet wat ik 's nachts met dat arme kind allemaal uitspook om hem zoveel mogelijk te katen drinken, hij is dan wel wakker maar wil gewoon echt niet meer, ook niet na een half uur kletsen en spelen. De lactatiekundige is al geweest ook die heeft het niet kunnen redden de bv, ze vertelde me dat als het in de eerste weken misgaat je productie soms gewoon niet meer voldoende op gang komt. Waar de pijn vandaan komt weet ik ook nog steeds niet, heb nu zeker geen spruw , en zijn van mij en Simon een kweek genomen en dat was helemaal schoon. Ook heb ik een week lang om het anderhalf uur gekolfd met zo'n professioneel ding, wat een ellende en heeft niet voldende resultaat opgeleverd helaas. Jomi, he bah bijen in een zwerm dat kan erg gevaarlijk zijn volgens mij als ze gaan zwermen. Maar gelukkig geen wespen. Suus gelukkig regen he met die braderie hahhaha, wel vervelend van die buurmensen die jij hebt, herriemakers zijn het. Zou wel lekker zijn als je nieuwe menstruatie zo blijft. Lekker is dat dan Limmeke, ik zou er ook zeker alles aan doen om te voorkomen dat die bunker er komt bij de buren, 3,5 meter hoog ziijn ze gek geworden. Balen dat je zo'n klachtenvolle zwangerschap hebt, weet er helaas, (gelukkig, had het niet willen missen hoor) alles van , nou ja het is maar tijdelijk bleef ik mezelf voorhouden. Ik heb gisteren besloten gewoon lekker een flesje te geven aan Simon als hij erom vraagt (krijst) Ik had een stukje gelezen over dunstan, zij heeft een theorie over verschillende soorten huilen bij baby's. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Simon alleen de hongerhuil prduceerd, die klink als Neh, en dat is honger volgens haar, en inderdaad hij heeft dan telkens honger. Ik ga zo viendlief ophalen van schiphol samen met Simon, ik hoop nog even tijd voor mezelf te hebben ventje ligt noog lekker te slapen. groetjes Nicole
Pff, ik moet mijn tas in gaan pakken voor morgen. Maar ik heb daar nooit zin in Moet namelijk eerst nog strijken. Weerbericht lijkt wel iets te verbeteren!
strijken???? dat is dus iets.. wat ik nooooit doe! als manlief een hemd wilt hebben, weet die waar de plank staat ik ga morgen naar gemeente, als goed is, is vergunning nog niet goedgekeurd en ligt het plan er ter in zage. vind aanbouw van 3.5 meter zo vreemde hoogte.. te laag voor 2 verdiepingen, te hoog voor 1 verdieping.. dus ergens heb ik een stil vermoeden dat ze een dakterras daar willen maken.. nicole.. voeden op verzoek.. wie weet is dat de uitkomst.. hoop het voor je!
@Limmeke....lekker dan opeens zo'n aanbouw naast je. Ik heb niet eens een strijkijzer.Die anderhalve keer dat Suusman een overhemd draagt (lees:1 keer per jaar) gaat het overhemd naar Suusmanmama
manlief hier draagt elke dag overhemd en pak.. heb 1 keer voor hem gestreken, allemaal lelijke vouwen in hemd geperst.. zodat ik het geen 2e keer meer hoefde te doen. heb ooit van exschoonouders strijkijzer en strijkplank gekregen als sinterklaaskadootje voor we gingen samenwonen.. gek dat ze het vonden dat ik behoorlijk over de zeik was
Gatsie Limmeke, wat balen van die uitbouw. Te hopen dat je het tegen kan houden met bezwaar maken. Nicole, voeden op verzoek werkt vaak heel goed, ook bij flesvoeding. Hoop voor je dat 't helpt.
JoMi: balen van je ongi. En ook van het niet verhuizen naar de boerderij. BB, ik hoop dat het vals alarm was. Nicole, welkom terug! Kan je helaas geen tips geven voor je kleine man. Ik wil wel weer daten hoor. Dus roep maar. Natas, gelukkig even rust met vloeien. Hopelijk brengt de Primolut alles weer op orde. Liesben, veel plezier volgende week, ik duim voor mooi weer. (enneh, ik heb pest hekel aan spinnen) Limmeke, goed uitzoeken bij de gemeente en kijken wat bij jullie de regels zijn. Weet niet of je lid bent van Vereniging Eigen Huis, zij kunnen namelijk ook advies geven. Wij hebben met hetzelfde bijltje moeten hakken ivm dakopbouw bij buren en hebben helaas voor ons, verloren. Marnat, deca veroorzaak migraine achtige hoofdpijn. Heb er ook last van als ik deca spuit. Bebek, waar is jij? Anna, volgens mij ben ik je helemaal vergeten te feliciteren met je mooie echo maar hierbij. Oh Suus, wat ben jij rancuneus. Hoe was het met de regen bij jullie? Wij zijn weer terug van de camping. Gisteren lekker dagje gehad, vandaag op tijd terug naar huis ivm dreigende weer. Nu thuis de regen maar de plantjes zijn blij en het scheelt mij weer water geven. Morgen op naar het nieuwe kantoor om dozen uit te pakken.
Balen van de duivels JoMi, ook al verwachtte je ze; het blijft balen! Liesben, leuk kadootje, die foto's! (al hangt er eentje scheef... ) Vervelend van je maag, maar weet dat je het er met liefde voor over hebt! Koffie, vergeef me mijn onnozelheid, maar wat gaan die hormooninjecties precies doen bij Xander? En weer een 'faasje verder' zoals mijn zusje altijd zei toen ze klein was...moeilijk, maar er komt weer een leuke nieuwe fase aan! Natas' baby wordt ook alweer een peutertje, wat gaat dat hard he! Leuke foto's van Danique trouwens, ze is al een heel dametje! BB, spannend hoor, de duimen draaien hier voor je! Limmeke, ik hoop dat het grieperige gevoel niet doorgezet is!! Zwaai Nicole! Wat heerlijk om te lezen dat je zo van je mannetje geniet! Ik kan je geen adviezen geven helaas, maar ik kan wel om foto's vragen, dus bij deze! ow enne, ikke altijd in voor een terrasje! Ow getsie BB, ik zie net dat je bruin gespot hebt... :x Wat een pokkezooi weer!! Marnat, vervelend dat je niet lekker was! Ik weet niet of het van die medicijnen kan zijn, maar ik zou gewoon bij twijfel de arts even bellen! Zo Liesben, dat is een beste verzameling spinnen! Allemaal beebjes, haha! Wacht maar, over een paar dagen zijn er nog maar een paar over....en dat worden dan van die heerlijke harige grote Sorry, ikke niet bang van spinnen, dus moet altijd even zieken als mensen dat wel zijn Getsie Limmeke, ook nog zo'n pijn vandaag Pas je wel op dat het je bekken niet zijn?! Wat een rare actie ook van je buren zeg, hadden ze best even mogen overleggen! Oja, over het terrasje: ik heb de laatste week van juni een weekje vrij, ingaande op de 25ste, dus kan dan redelijk flexibel terrassen! Komende week 5 dagen werken en die week erop de maandag vrij, maar dat is ivm de eerste wedstrijd van nederland, en dan die week daarna dus op vrijdag 25ste eerste vakantiedagje! Ladouce, fijn dat je leuke dagen gehad hebt! Waar is desmo, die had toch ook een leuk feestje?? Suus had een iets minder leuk feestje in het dorp Wat raar dat ze zo laat nog zoveel geluidsoverlast mogen veroorzaken! balen van je 5 kilo, maar wat je zegt: je hebt ze er zo weer af en een beetje jezelf verwennen met iets lekkers op zijn tijd mag ook wel hoor!! Hier gaat het wel....ben welgeteld 1 dag tampon-ongi geweest en vanaf dag 2 alleen maar bruin...vandaag ook nog wat bruin slijm. Allemaal maar raar. Maar goed, ik geef het op. Al heb ik de diclofenac die de ha me voorschreef voor mijn teen geweigerd...en ga ik toch de ovutesten gebruiken...Ben er in ieder geval nog steeds goed ziek van en heb er totaal geen enkel vertrouwen meer in!!! Vrijdagmiddag uit het werk lekker gaan borrelen met collega's en lekker pizzaatje gegeten en gisteren de hele middag naar de jaarmarkt met muziek, zon en drank: heerlijk! Vandaag met Lief met puppie gelopen en het huis gedaan en een stapel leuke kleertjes gekregen van mijn buurmeisjes moeder: allemaal merkkleding, waaronder een 3/4 broek van 100 euro die nooit gedragen is!! En bebek maatje kleiner geworden, ook leuk Morgen maar ff bloemetje voor buurmeisjesmams gaan kopen...
Liesben, alvast heel erg bedankt!! En heel veel plezier op je weekje weg; ik zal de zon naar je doorsturen als ik haar mocht zien! Vooruitzichten zijn idd niet best, maar wie weet valt het allemaal mee!
Hoi meiden, kennen jullie me nog Ik ben een heel klein ietsiepietse bezopen druk geweest de afgelopen weken maar, als het goed is, heb ik nu weer even rust. Afgelopen weekend enorm genoten van een bruiloftsweekend. Vrijdag de trouwerij, zaterdag met de familie en getuigen (waar ik dus 1 van was) heerlijk nagenoten in een B&B in Twente. Keihard genoten en veel liefde en warmte om me heen. Mijn lieve vriendin heeft van begin tot eind gestraald en was een prachtige bruid, wat is dat heerlijk om te zien! En nou ga ik proberen om op jullie allemaal te reageren, maar dat zal niet meevallen
Liesben, heel veel plezier in de Eifel. Ga er lekker van genieten meid en ik zal proberen wat zonneschijn jullie kant op te blazen. Enne, ik wil die opgezette buik van jou wel bewonderen hoor. Darmen of niet! Bebek klote van je ongi, net zoals Jomi en BB. Limmeke succes met bezwaar maken vwb de aanbouw van je buren. Meestal is het lastig om tegen te houden maar je kunt het misschien wel een tijdje rekken. Suus, lekker verhaal van zo'n feest. Lig je de halve nacht wakker, GRRRR. Natas wat een lekker bekkie heeft Danique toch. Kom maar door met die foto's hoor, altijd leuk! Ook hier geen tips voor Nicole, maar ik zou zeggen: doe wat je hart je ingeeft. Ik geloof erg in moederinstinct (al heb ik geen flauw idee hoe dat voelt) Koffie, ik snap ok niet zo goed wat Xander met die hormooninjectie moet, maar heb ook niet alles bijgelezen dus misschien heb je het het al eerder uitgelegd Ladouce heeft ook een lekker weekend gehad, heerlijk! Marnat sterkte meissie, je hebt het niet makkelijk. Waar zijn de nieuwe dames, alweer verdwenen? En nou maar hopendat ik niemand ben vergeten. Voor het geval dat ... sory, niet bewust of expres.
Hmmm gezelige banner wel :x Blijkbaar mijn NOD vandaag (heb er deze maand niet zo op gelet) en mijn banner gaat er alvast vanuit dat ik in de volgende ronde zit. Nou nog geen ongi gespot hier maar wel een onrustige buik, dus het zal vannacht of morgen wel bingo zijn.
Koffie, ik weet inderdaad af van de operatie en de reden, dus nu snap ik ook waarom hij die injecties krijgt Des, wat fijn dat je zo genoten hebt op het bruidsfeest! Lijkt me ook heel bijzonder dat jullie het weekend mee gingen naar de B&B! Wat had je aan?? Foto's, ook van je sieraden! En hoe was het bij de begrafenis? Ik hoop dat het een mooi en waardig afscheid was!
De begrafenis was heel indrukwekkend, maar wel "mooi". Ik was erg blij dat ik hem nog even heb kunnen zien, dat maakt het voor mij altijd "echt" en kan ik het beter afsluiten. Na afloop viel ook de spanning een beetje van me af en heb ik zelf ook echt kunnen genieten van de bruiloft. Ondanks dat ik rete-druk was als ceremoniemeester. Foto's volgen nog. Omdat ik zo druk was heb ik zelf helemaal gen foto's kunnen maken, dus ik hop dat ik er ergens fatsoenlijk op sta