35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ben op een gegeven moment maar weer naar hem toegegaan en getroost en weer naar beneden, dit gedaan tot 22.15 (dus steeds naar boven) toen gaf mijnheer het op en viel tijdens het strelen van mij in slaap. Om 3.30 werd hij wakker van de honger...Dus voel het wel een beetje als een overwinning. Idd zolang laten huilen is ook niks voor mij is vlgs mij ook niet goed. Vanaf half 4 heeft hij bij mij gelegen maar hij is toch in eigen bedje in slaap gevallen.....;)

Kan trouwens ff niet meer wandelen, kinderwagen had een klapband van het weekend. Nu zijn we stad en land aan het afzoeken voor een andere binnenband het is natuurlijk weer een rare maat, hebben wij weer.

BB toch weer ongi geworden ? Dikke knuf meis.

Natas wat vreselijk voor je mams dat doet zo zeer he als je je moeder zo ziet, dikke knuf ook voor jou.

Limmeke weer wat opgeknapt ?

2. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ladouce lijkt me inderdaad helemaal niets zo`n leeg kantoor.

Ik lees van alles over spinnen, ben ik niet bang van en wespen ben ik wel bang van :D

Vanavond zal ik inderdaad eens toosten met Xander wie weet helpt het ;)

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Natas hoe oud is je mama? Het klinkt een btje als beginnende dementie meis. Verstandig dat je een andere ha voor haar zoekt. Is het een idee om met haar mee te gaan naar dat intakegesprek?
    Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, het is afschuwelijk om je moeder zo te zien. Veel sterkte en een dikke knuf!

BB je banner staat nu op dag 1, balen meissie. Dikke knuf

Koffie ik vergat je gisteren nog te bedanken voor je pb ;)
    Goed dat je Xander niet te lang hebt laten brullen, is toch helemaal niet nodig bij die kleintjes. En uiteindelijk heeft mama dus toch gewonnen hihihi. Je zult wel een beetje brak zijn vandaag, maar zo leert hij het wel zonder al te harde hand. Je bent een lieve mama!
    Handig een wagen met een lekke band. Hopelijk vinden jullie snel de juiste maat en kan je weer crossen ;)

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ondanks mijn banner zojuist een omo-test geproduceerd :(

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat balen desmo... een witter dan wit testje?? niet eens een vage lijn die alleen zichtbaar word bij kantelen in daglicht op 37 graden?

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sorry meiden maar ik ben te moe om te reageren.

Hier de update

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de echo , die was supper goed het lag mooi stil.
    De volgende spuit mocht er nu ook in puregon met de prik pen.
    Om het weer op gang te brengen. Het overgeven kon komen door de hooftpijn.

Ik moet de spuit vandaag nog zetten, vanaf morgen vroeg samen met de depeptyl.
    Ik wacht nu nog even op manlief , ik weet even niet meer hoe het moet.

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn dat ze tevreden zijn Marnat, vervelend van je hoofdpijn.....

Desmo :(

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ach we nemen de vermoeidheid en hoofdpijn maar voor lief:)
    Is voor goed doel toch?

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Fijn dat alles op het goede spoor zit Marnat! Succes met spuiten en beterschap met je hoofdpijn.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje meis jullie zijn allemaal schatten.

Hoe gaat het met jou?

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm tja.... Ik heb mezelf beloofd dat ik nergens meer op ga letten;).
    Niet op cyclusdagen of ovu testen of kwaaltjes of op de goede dagen klussen of wat dan ook! Ik mag over 4 mnd een nieuwe afspraak maken met de gyn als ik dan nog niet zwanger ben. Dus tot die tijd ga ik me niet meer druk maken. (misschien helpt dat want al het andere wat ik geprobeerd heb werk niet:()

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bb@ Wie weet werkt het meis, Succes met uit testen.

IK ga me even klaar maken voor de heerlijke spuit ! manlief komt er aan.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes met spuiten marnat.. en hopelijk snel hoofdpijn vrij

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie heeft een klapband...lijkt me niet fijn! Kun je ook geen binnenband op marktplaats ofzo scoren?
    Goed dat je mannetje vandaag weer lekker geslapen heeft! Ik heb geen verstand van wel of niet laten huilen, maar ik zou het ook niet kunnen hoor, vind die huilende kleintjes altijd zo zielig!

Des, een witte test was niet de afspraak; da's mijn afdeling! ;)
    Ik zag trouwens hele leuke foto's van de bruiloft op je hyves staan, waar jij ook heul leuk op staat hoor!!

BB: :x :( :x

Natas, goed dat je mams naar een andere ha gaat! Ik vind het heel erg dat het nog steeds niet goed met haar gaat en die vergeetachtigheid is wel zorgelijk ja....ik hoop dat de nieuwe ha haar even goed doorlicht en met een goede oplossing komt! Sterkte meis, is voor jou ook niet makkelijk!

Marnat, balen van je hoofdpijn en je overgeven, maar wel fijn dat alles er mooi bij ligt! Succes met spuiten!

Hier weinig nieuws, heb het enorm druk op mijn werk. Mijn 'ervaren' collega is een weekje weg, dus ik sta met de nieuwe irritante en de patiënten zijn hem enorm aan het uitproberen! Hij heeft het echt totaal niet onder controle en ik laat hem lekker aanklooien :D Zo leert ie het en vandaag kwam ie er ook achter dat ie het allemaal helemaal niet zo goed weet als ie denkt en dat ie mij toch wel keihard nodig heeft! Da's dan weer het positieve, maar het negatieve is dat het mij heel erg veel energie kost!

Zo, en nu ga ik op zoek naar nieuwe pendels, ik mis ze onder mijn banner ;)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke en Desmo, mijn moeder is 70.
    En ja, ze krijgt voor een deel wel mee dat ze zo warrig is. Heel zielig, want daar is ze juist zo bang voor omdat haar moeder al jong Alzheimer had.
    Heb gister met mijn zus besproken dat we nog even niet de stap maken met mijn moeder mee te gaan. Als het nodig blijkt prima, maar vooralsnog willen we dat stukje zelfstandigheid nog niet bij mijn moeder weg nemen.
    Het zou idd heel goed beginnende dementie kunnen zijn. Maar depressiviteit en angst loopt ook als een rode draad door haar leven (had ze ook na de dood van mijn vader).

Thnx Bebek!

Desmo, balen van je omo-test :(

Succes Marnat!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Net mijn moeder aan de lijn, weer huilen huilen huilen. :(
    Morgen werk ik, morgenavond komt ze weer zodat ze op donderdag (vrije dag) hier is.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Getver Natas, dat is wel een heel verdrietige situatie :(
    Lief dat ze bij jou terecht kan, zodat ze niet alleen hoeft te zijn!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    70 is nog jong.. en dat ze het voor een deel meekrijgt.. is nog erger.. is zo verdrietig...
    knuf voor jou

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ok, ik wil graag jullie (eerlijke) mening ergens over...
    Het zit zo: een aantal jaren terug had ik door omstandigheden geen woonruimte, waardoor ik bij mijn Lief op zijn kamertje van 12m2 moest intrekken. Ik had toen echter 2 katten, die ik niet mee kon nemen. Een goede vriend van mij bood toen aan om op de katten te passen en ze in huis te nemen. Zo gezegd, zo gedaan, gedurende drie maanden, waarbij ik er zelf steeds heen ging om de kattenbakken te verschonen en het voer en dergelijke allemaal zelf kocht. Wat overigens niet meer dan normaal is als iemand zoiets voor je doet.
    Maar, nadat ik ze weer had opgehaald beweerde mijn vriend dat Pebbles een winkelhaak in zijn eetkamerstoel had gemaakt. Heel erg vreemd, want ik heb zelf altijd stoffen meubels gehad en ze heeft werkelijk nog nooit iets gesloopt!
    Nu is het zo dat hij erg geldbelust is wn hij is zijn woning opnieuw aan het inrichten. Hij wil daarbij ook zijn eetkamerstoelen opnieuw bekleden en hij vindt dus dat mijn verzekering voor 4 eetkamerstoelen moet betalen, wat ze uiteraard niet doen. Logisch, want er is maar 1 stoel licht beschadigd.
    Heel eerlijk gezegd twijfel ik enorm aan zijn verhaal en denk ik dat hij hier gewoon een manier in ziet om makkelijk geld te verdienen....ik ken hem al 20 jaar, dus weet wel hoe hij in elkaar zit ;)
    Omdat hij zo lief is geweest om op mijn katten te passen, vind ik dat ik geen recht heb om te zeuren en ik ben verzekerd, dus ik heb het gewoon keurig doorgegeven aan mijn verzekering.
    Nu komt het: de verzekering betaalt 150 euro uit, maar hebben de schade geraamd op 250 euro. Maar omdat ik een eigen risico heb van 100 euro, betalen zij dus alleen die 150 uit.
    Hij heeft er nog niks over gezegd, maar eigenlijk vind ik 150 euro wel genoeg, aangezien ik er vrij zeker van ben dat hij er een slaatje uit probeert te slaan! Maar vinden jullie dat ik kan weigeren om die 100 euro te betalen?? Ik heb niet zo'n zin om op te draaien voor zijn wens om alle vier zijn stoelen opnieuw te bekleden en van die 150 kan hij makkelijk die ene stoel laten herstellen! Ik heb het gezien en je ziet er nauwelijks iets van! Hij heeft trouwens bericht van de verzekering gehad dat ik 100 euro eigen risico heb en hem dus die 100 zou moeten betalen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden! Ik heb een ontzettende hekel aan mensen die de verzekering oplichten en ik vind het heel vervelend dat dat bij mij gebeurd, want als zoiets uitkomt ben ik de lul! Ik vind dus eigenlijk dat ik het prima heb opgelost en dat hij blij mag zijn met die 150 ballen, maar ben ik nu onbeleefd??

Ik ga nu mijn mandje in, maar kom morgen even jullie reacties checken!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Eens, niet meer dan 150 betalen. Ik neem aan dat jij je katten nu bij jou thuis hebt en hem bedankt hebt voor het verschaffen van de ruimte (bloemetje ofzo). Dus al zou je kat 1 stoel beschadigd hebben dan dekt dit de kosten hiervoor. Wil hij ze alle 4 bekleden moet hij het maar zelf betalen. Mijn mening.

Deel Deze Pagina