die vriend komt er nu pas mee nu je de katten hebt opgehaald? dan had die zowieso mijn achterend kunnen kussen. 150 euro vind ik ook meer dan zat.. beetje vriend zou dat accepteren, zeggen dank je wel en klaar. maar ja, ik ben bevooroordeeld.. ben nl een vriend kwijt geraakt door een verzekeringskwestie.. al was het bij ons een heel ander verhaal.. eenzijdig ongeval door hem veroorzaakt en waardoor ik al 5 jaar met pijn rondloop.
Koffie, ik heb Juarno ook nooit lang laten huilen. Ik vind dat een kind altijd huilt met een reden, dus ik heb altijd getroost of even laten weten dat ik er ben. Klapband ook nog, ik hoop dat je gauw een goede binnenband vindt. Knuff. Ladouce, vervelend hoor. Knuff van mij. Natas, lijkt mij een heel moeilijke situatie hoor. Knap van je dat je je moeder zo goed opvangt, petje af voor je. Is voor haar ook echt rot dat ze het meekrijgt. Maar een goed idee om naar een andere ha te gaan en hopelijk kan die iets voor haar betekenen. Knuff. Desmo, een omotest. Knuff. Marnat, fijn dat alles goed lijkt. Succes met spuiten, ik hoop dat je man het nog wist en dat je vermoeidheid en hoofdpijn gauw minder wordt. Je bent zelf ook een schat, vergeet dat niet. Knuff. BB, ik hoop dat het helpt met er niet teveel mee bezig zijn. Knuff. Limm, knuff. Bebek, heel erg druk op werk wat haar veel energie kost. Knuff. Ik zou niet die 100,- betalen, je verteld dat het een aantal jaren geleden is geweest. Hij mag dan nog blij zijn dat je je verzekering nu nog hebt ingelicht en dat hij die 150 nog krijgt, ik vind dat hij er eerder mee had moeten komen (dus paar jaar geleden). Dus ik vind dat hij je dankbaar mag zijn. Zo zie ik het.
Bebek, begrijp ik het goed dat dit al een hele tijd terug is gebeurd maar dat hij dit onlangs bij jou heeft gemeld? Dan zou hij zoals Limmeke zegt wat mij betreft ook het heen en weer kunnen krijgen (dit is de gekuisde versie) en mag hij blij zijn met die 150 eurie. Daarnaast moet je bekijken wat dit doet met jullie vriendschap en hoe belangrijk je dat vind. Succes! Desmo, k*t die omo test. Weet verder even niet wat ik moet zeggen. Marnat, Puregon prik is stuk minder erg dan deca prik. Maar succes! Natas, jij sterkte met mams. Klinkt erg naar allemaal en maakt het voor jou net na je mk er ook niet makkelijker op. Ik hoop dat de nieuwe ha in elk geval met een frisse blik naar je mams gaat kijken. Koffie, volgens mij gaat het wel goed komen met Xander. Nu nog de band van z'n wandelwagen Vandaag gesprek gehad bij outplacement bureau. Klinkt allemaal erg leuk. Ga een traject doen van ca. 6 maanden waarin we samen gaan kijken wat ik wil, kan en leuk vind om te gaan doen en aan het eind van het verhaal natuurlijk solliciteren naar mijn droombaan Morgenochtend naar gyn hier in het zkh om te kijken of ik de hysteroscopie ook hier kan laten doen ipv Gent (ivm verzekering). En helaas ook morgen dierenarts bellen. Heb hier een konijntje in de keuken zitten die niet eet en een konijn wat 24 u. niet eet heeft een hele grote kans dat ie het niet overleeft.
Ladouce, succes morgen in zkh en sterkte met het konijn. Hier vanavond wel achter pc gezeten, alleen allemaal dingen uitgezocht voor de bruiloft. We hebben denk ik de trouwkaart gevonden de we gaan gebruiken. Staat op de voorkant 3 handen, van een man, vrouw en een kindje met 2 ringen erin. Ook op de voorkant staat Papa en mama gaan trouwen. Dus dames, tot morgen en slaap lekker.
Arme Bebek met die boefjes die alles aan het uitproberen zijn, maar jij hebt volgens mij alles onder controle ? Enne wat mij betreft had hij echt kunnen fluiten naar zijn centen hoor, ik had niet eens de verzekering gemeld, dit ruikt verdacht. Dus netjes opgelost meis en niks meer aan doen. Natas dikke knuffel, je bent een hele lieve dochter, denk ook om jezelf he.... Ladouce hopelijk is er niks ergs met je nijntjes.... Enne was jouw droombaan niet directeur ? JoMi lijkt me een hele lieve, romantische kaart ! Marnat hoe is het met prikken gegaan ? Zo maar even voor wondcontrole...Joepie
succes met wondcontrole koffie marnat.. gelukt met prikken? of heb je manlief een blauw oog gemept? kga zo naar de kapper.. manlief heeft dagje vrij van werk en wilde weer gaan klussen... ik zeg je bent al hele week pas om 0:00 thuiis van je klusgebeuren.. nu is het ff limmeketijd dus jij past op baby
.Nu Kaarten - De mooiste kaarten Op pagina 1 links onder. Deze kaart vinden wij erg mooi, dus ik denk dat dit hem ook wel gaat worden.
Koffie, hoe was het op controle? Limmeke, kapsel gelukt? Groot gelijk hoor, manneke moet klussen soms even laten liggen. Zodat jij ook even tijd voor jezelf hebt.
Limmeke, veel plezier bij de kapper. Koffie, ik hoop dat de wondcontrole goed was. Enneh, directeur lijkt me wel wat maar hangt wel van het bedrijf af hoor JoMi, mooie kaart. Vanmorgen bij gyn geweest. Geen enkel probleem om hysto hier in het zkh te doen. Direct afspraak gemaakt en ik weet nu ook weer waarom ik zo blij ben met het UZ Gent. Iedereen is daar zo vriendelijk en hier in het zkh weer zo'n ontzettende trut aan de balie die echt niet weet hoe het woord vriendelijk geschreven wordt. Maar goed, afspraak staat voor de 22e alleen ben ik benieuwd hoe het met m'n eisprong gaat. Vanmorgen ongi geworden, cyclus van 24 dagen met eisprong vermoedelijk op dag 10. Als dit deze cyclus weer zo is dan staat hysto na eisprong en dat mag niet (als we tenminste klussen rond eisprong ) Maar goed, dat zien we dan wel weer. Straks met nijntje naar dierenarts, hopelijk valt het mee. Oh ja, en vanmorgen manager gesproken. Ik kan gewoon thuis blijven en als ik een overdracht kan/moet doen op het nieuwe kantoor dan belt hij me. Dus ben vanaf nu al lekker vrij! Nu nog het mooie weer.
Ze waren tevreden met de wondcontrole, ziet er rustig uit wel dik en blauw maar dat was normaal na wat mijn huid allemaal te verduren heeft gekregen. Dat het nog steeds pijnlijk is is ook normaal en ik mag er gerust weer 3 maanden bij optellen eer het helemaal genezen is. Litteken weefsel was wel iets of wat ontstoken maar al met al waren ze tevreden. Gewoon goed naar mijn lichaam luisteren werd er gezegd en nog steeds niet te zwaar tillen of rekken.... Ik ga nu ff duimen voor mooi weer voor Ladouce (en voor mezelf hoor ) en dan maar eens de stembus opzoeken.
gefeliciteerd met weer een goeie echo annna! fijn dat wond er nu rustig uitziet koffie, maar jeetje.. nog 3 maanden voor het helemaal genezen is.. duurt lang allemaal he. ik ben misselijk! zal wel mede komen door vermoeidheid, maar omdat ik misselijk ben.. eet ik meer.. omdat ik dan ff iets minder misselijk ben.. en nu hb ik gevoel uit elkaar te knappen.. niet raar na 3 broodjes banaan... lekker knapperig vers brood met beleg, kom cornflakes, handje chips, zakje kwarkbollen, halve fles punica, sinaasappel en nu belt manlief wat we eten vanavond *bleeeh*
Marnat is moe de laatste tijd baha . Gister vond ik de prikpen wat eng. maar vanmorgen had ik hem er zo maar in. Manlief maakt hem voor me klaar en gaat dan naar zijn werk. Id hoop dat ik hier zo door heen wals. 14 juni om 10 over 10 weer weer een echo. Ladouce@ Goed nieuws begrijp ik. Hoe gaat het met je konijn ? JoMi, mooie kaart. Lim@ Knuf voor jou , vervelend he de vermoeid heid? je hebt wel weer mooie haren? Koffie@ De wond nu eindelijk weer klaar?? Xander slaapt weer in zijn bedje begreep ik? Bebek@ zeurt die vent nu pas nu je de beesten weer hebt? Suus@ Hoe gaat het met jou?
Hier een foto net genomen van Simon, met een niet zo'n beste camera, vraag binnenkort wel aan lief of hij wat foto's wil zetten op mijn pc.
Marnat fijn dt het prikken oke gaat en dan je man lief is. Koffie wat een gedoe toch met die wond, al een nieuwe band gevonden? Ladouce, nou in ieder geval kan je terecht en die vriendelijkheid moet je er dan maar zelf bijdenken, wel erg hoor in een ziekenhuis werken en dan een partij onaardig lopen doen. Hoe is het met je nijn? Leuk Jomi dat je de kaart al hebt, nu wordt het wel heel echt (vind ik dan) Limmeke, het valt ook niet mee, verhuizen en veel moeten klussen (welliswaar door man maar je kunt hem hard gebruiken nu als ik zo lees) Sterkte met de laatste loodjes. Bebek, lekker zó'n collega die ze aan het uitproberen zijn, is dat niet een beetje riskant? Of gedragen ze zich toch wel aardig omdat jij er ook bij bent? Ben net weer naar de tandarts geweest , heel lang verhaal maar als kind een voortand uitgevallen en de andere was zo beschadigd door de klap (hele bovenkaak stond vol met losse tanden) dat die dood is en dus verkleurd. Daar is de afgelopen jaren aan gesleuteld en nu zat er een ontsteking boven. Tand moest eruit en zou een implantaat voor komen dat is de mooiste oplossing. Gisten zou die geplaatst worden maar bleek het bot te veel aangetast dooor de ontsteking dat dat niet mogelijk is, baaaalen maar ja wat nu. Mag nu over een paar weken als tandvlees weer genezen is (hadden ze opengesneden om bij het bot te komen en zit nu met allemaal hechtingen bven mijn voortand bah) terusgkomen voor een brug en kronen, ze gaan proberen nog echt wat moois te maken van mijn gebit. Zou ik dan toch nog mooie tanden krijgen ooit? Nu zit ik met een plaatje (ja zo noemen ze dat) wat echt afschuwelijk zit, zit een enorme plaat tegen de bovenkant van de kaak met daaraan 1 tand die het gat moet opvullen maar kan er niets mee, niet fatsoenlijk eten en zeker geen kauwgom eten dan zit dat hele ding onder. Volgende week mogen de hechtingen eruit en dan maken ze tijdelijk iets nieuws en dan over een paar weken hopelijk die brug. En ik ben al zo bang voor de tandarts.... Toen even de stad in om te stemmen en wat dingen op te halen en nu lekker thuis met Simon gespeeld en gelachen en nu maar proberen even te dutten maar wil nog zoveel doen... Vanavond maar eerder naar bed, slapen van Siem gaat steeds beter en mijn nachten worden dus ook beter. Hij krijgt nu melk voor hongerige baby's en dat gaat goed, 180 erin en 5 uur slaap
@Nicole...wat een moppie! Heb verder niets gelezen,want heb sinds gisteravond de baby van mijn schoonzusje.Die is geopereerd en mag niet tillen en best ziek van de operatie.Ik zou al op haar passen ,maar alleen vanavond en morgen overdag.Maar nu werden we gisteravond gebeld ,dat het echt niet ging en hebben we haar nog opgehaald.Ze is echt heel makkelijk....had ik niet verwacht,want normaal als ik haar zie is ze altijd aan het krijsen Mijn man heeft zo'n apparaatje waarmee je decibellen kan meten....106 decibel!(laatst waren we bij een concert en dat was 107 decibel).Alleen wist ik niet zo goed hoe ik haar nu moest badderen...want geen badje hier natuurlijk en onder de douche vind ik zo zielig met zo'n kleintje.Maar toen vond ik een oude roze plastic opbergdoos...heb ik haar daar in gebadderd Zal de foto ff in mijn album zetten.En nu slaapt ze.Ook wel ff lekker hoor best heftig zo'n kleintje om je heen,maar wel erg leuk.
Nicole, jee wat is Simon al groot zeg! Maar wel een knappe kerel. Koffie, fijn dat het in elk geval de goeie kant op gaat met die wond. Limmeke, sterkte met de misselijkheid en het koken vanavond. Marnat, ik prik altijd zelf, vind ik het makkelijkst en manlief is ook niet altijd thuis als ik moet prikken. Pen vond ik prima. Ik heb nu de laatste keer Menopur gebruikt, dat moet je zelf mengen, opzuigen en dan prikken. Is knap lastig maar lukt ook wel. Met nijn gaat het aardig. Hij wil nog steeds niet eten dus vanmiddag dwangvoer gegeven, ook met een spuitje maar dan zonder naald. Hij heeft bij dierenarts nog een middel gegeven voor z'n darmen. Het is vermoedelijk een lichte vorm van gas en dat kan heel gevaarlijk zijn. Gas is doodsoorzaak nummer 1 bij konijnen. Maar goed, hij zit in de keuken en ik kan 'm goed in de gaten houden. Het is nu wachten tot ie gaat keutelen (moet Bebek hier ook om lachen?) en zelf gaat eten en dan kan hij weer terug naar z'n vriendinnetje buiten.