35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meiden, allemaal bedankt voor jullie reacties over de verzekeringskwestie! Ik ga hem die 100 ook niet betalen heb ik besloten...hij heeft sowieso nog niks laten horen over dat ie geld krijgt, dus vind het wel prima zo! ;)

Koffie, op zich goed nieuws dat de wond naar behoren geneest, wel erg balen dat je er nog eens minstens drie maanden mee zoet bent! Sterkte!
    Enne, boefjes zijn onder controle, nou mijn collega nog ;)

Ladouce, slecht is dat he, dat ze zo onvriendelijk zijn in zo'n ziekenhuis! Je bent niet alleen een (goed betalende!) klant, maar je komt er ook nog eens niet voor je lol!
    Wat een heerlijk nieuws van je werk zeg, lekker thuis blijven!!

Limmeke, vinnut echt niet gek dat je misselijk bent als ik zie wat je allemaal wegstouwt :$ Getverdemme zeg, broodjes banaan en chipsies, die combi ook echt! :D Ik hoop dat het snel over is, want is niet fijn! Heb je genoten van je Limmeke-tijd vandaag? Leuke coupe gescoord? Foto's ;)
    Hoe gaat het nu met knijnje?

Marnat, fijn dat je door het engste prik-gedeelte heen bent! Succes met de rest!

Nicole, wat een heerlijk mannetje is Simon!
    En, wat een griezelig verhaal van die tandarts zeg! :$
    Sterkte en kom gauw nog even spammen met je mooie ventje!

Suus, ben jaloers! Klinkt heerlijk, om op zijn klein frummeltje te passen, geniet ervan!!

Ladouce, schaam me om het toe te geven, maar moest hel erg lachen....vooral om het woord keutelen alleen al :D Sorry...

Vandaag weer een drukke dag op het werk, pffft, is het weekend er al bijna?
    Ook gestemd net en Lief ook, hoop zo dat we een goeie nieuwe premier krijgen!
    ga nu ff met Lief plannen maken voor de zomervakantie....we gaan uiteraard naar mijn schoonouders, maar zijn nu even aan het bedenken of we met de auto zullen gaan, zodat we puppie mee kunnen nemen. Vorige keer ook met de auto gegaan, maar je moet rekenen op een week reistijd (heen en terug) en puppie moet allerlei papieren en entingen hebben.
    Wil even uitoeken of je een auto kunt huren om mee naar het buitenland te nemen. Weet iemand hier dat misschien?
    Wij hebben zelf wel een goeie auto, maar ik vind hem niet comfortabel genoeg voor puppie voor zo'n lange reis!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bebek, die 150 euro lijkt mij ook zat hoor om 1 stoel van te laten bekleden.

Ladouce, gelukkig hoef je niet meer verplicht elke dag naar dat nieuwe kantoor. Fijn voor je!

Koffie, fijn dat er een stijgende lijn in zit met de wond maar jeetje wat duurt het lang!

Suus, je nichtje is een schatje!

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, ik dacht al dat je ging lachen toen ik het op schreef :D:D

Je kunt in Nederland gewoon een auto huren en meenemen naar het buitenland. Ik raad je wel aan om even een goed vergelijkend "warenonderzoek" te doen. Zeker omdat er nogal wat verschillen in de prijzen en voorwaarden kunnen zitten. Hou er ook rekening mee dat de auto's die ze "tonen" de categorie auto's zijn. Je krijgt dus niet altijd de getoonde auto maar het kan dus een andere vergelijkbare auto zijn.
    Let er ook op dat in de prijs ongelimiteerde kilometers zitten anders ben je het bokkie. En kijk ook goed naar de verzekeringen en de afkoop van het eigen risico. (Altijd eigen risico afkopen want anders ben je wederom het bokkie als er maar een krasje op de auto zit).
    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Heb in het donkerbruine verleden 15 jaar in de reisbranche gewerkt dus weet er redelijk wat van.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden wat hebben julie weer veel getiepert. Om maar even aso met mezelf te beginnen: nog steeds geen ongi gespot:( Maar die witte test zegt mij toch wel genoeg. Ik zit nu op dag 31, wel een heule lange cyclus dus maar de Aleve ligt klaar en de Always zijn binnen handbereik. Dat stomme wachten ook!

Jomi hele mooie kaart, mijn zegen heb je :D

Marnat goed dat het spuiten zo goed gaat (hmmm 2x goed in een zin). Zal het dan eindelijk eens gaan lukken na al die jaren ;)

Bebek is druk (Desmo ook) en die verzekeringsvriend van je kan gelukkig zijn met 150 euro.
    Helemaal naar Turkije in de auto met puppie :$ Lieve schat is dat wel leuk voor dat beest? 't Is dat ik R. er mee uit huis jaag maar anders had ik hem graag te logeren gehad ;)

Natas je moeder is nog jong (vind ik althans) en het is goed dat jullie haar nog even zelfstandig laten denk ik. Vooral omdat ze zich blijkbaar realiseert wat er gaande is. Je bent een lieverd dat je haar zo opvangt, maar ook aan jezelf hoor!

Ladouce ik ga voor je duimen dat het lekker weer zal worden. Krijg je wel gewoon uitbetaald terwijl je in het zonnetje zit?
    Lekker dat die hysterdinges in Nederland kan, dan maar even de gezellige baliemutsen negeren ;)

Limmeke hoe zit je haar?

Koffie nog 3 maanden?!:$ Straks loopt Xander naast je het ziekenhuis uit als je weer eens voor controle moet:( Sterkte meis en neem jezelf in acht hoor.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meisjes, ik heb nog even een mededeling names BB....
    Ze heeft besloten om voorlopig even afstand te nemen van het forum. Niet omdat ze ons niet meer lief vindt (vindt ze wel hoor :)), maar omdat er op dit moment gewoon even teveel op haar bordje ligt en ze uit zelfbehoud wat dingetjes moet schrappen.
    Ze heeft het idee dat er nu zoveel op haar bord ligt, dat haar lijf onbewust een zwangerschap tegenhoudt.

Ze heeft me gevraagd om jullie hiervan op de hoogte brengen. Ze leest af en toe wel met ons mee omdat ze graag wil weten hoe het met ons gaat, maar zelf zal ze hier even niet meer te vinden zijn.
    Ik heb haar geantwoord dat ik niet anders kan dan haar beslissing respecteren en hopen dat ze wat rust zal vinden en dat we haar erg zullen missen. Ik weet zeker dat jullie er net zo over zullen denken! We kunnen toch ook niet anders dan respecteren dat iemand zichzelf even op nummer 1 zet?

Lieve BB: sterkte met alles en pas maar goed op jezelf!!
    Dikke knuf!

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zo eerst ff snel op enter gedrukt voor mijn hele verhaal weer foetsie is ;)

Suus gezellig die kleine frummel in huis. Vind je het niet confronterend? Het lijkt mij eerlijk gezegd zalig hoor, gewoon ff net doen alsof jij de mama bent. Geniet ervan! Hoe lang blijft ze nog?

Tjees Nicole wat een lekker ventje is Simon, blijf vooral spammen! En fijn dat hij wat meer in zijn ritme komt, kan jij ook weer een ritme gaan opbouwen. Dat verhaal van je tand brrrrrrrr. Veel sterkte daarmee!

Oh trouwens Ladouce, ik vind "keutelen" ook een erg grappig woord :D

Enne Limmeke ... echt heeeeel raar dat je misselijk bent. Zo veel en raar eet je toch niet :$:D

Nou, wie ik ben vergeten die roept maar.
    Ja Liesben, maar die zit in de Eiffel ... bofkont!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, we zijn aan het wikken en wegen en we gaan nu eerst proberen om puppie naar mijn zusje te brengen! Een dierenhotel kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen; hij eet de eerste twee dagen al niet als ie bij mijn zusje is, laat staan als hij in een asiel zit!
    Mocht de beslissing zijn dat ie wel mee zou gaan (kleine kans) dan gaan we iedere twee uur stoppen en overnachten we in een hotelletje en trekken we 5 dagen uit voor een reis die we normaal in 3 dagen zouden doen!
    maar ik hoop dat ie bij mijn zusje kan!!
    Zit ik alleen nog met een warm nestje voor Pebbles....

Maarre, nog geen ongi?? Je bent Bebek-trekjes aan het uithalen! ;)
    Ik ga heel erg vreselijk hard verder duimen voor je!! Onthou wat mijn HA zei: je kan gemakkelijk pas 7 tot 10 dagen na NOD posi testen!!!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, vergeet ik nog helemaal te typen dat ik JoMi's trouwkaart erg mooi vind!! Heel symbolisch ook met dat kinderhandje: staat voor Juarno én voor een nieuwe toekomst, mooi!

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve BB,

toen ik jouw berichtje las moest ik onwillekeurig toch denken aan Liesben. Zij werd ook vlak voor haar IUI toch spontaan zwanger.
    Ik wens met heel mijn hart dat dit geluk ook jou zal overkomen.
    Ik hoop je ooit hier terug te zien en vind het wel erg jammer dat je afstand neemt maar ook heel begrijpelijk.

Dikke knuf!!!

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha ja inderdaad, ik doe een Bebekje; witte test en geen ongi.
    Do the Bebek yeah yeah :D:D

We kunnen er een liedje van maken ... hoewel ... zo leuk is het eigenlijk ook weer niet :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ladouce@ Ik spuit ook zelf , manlief maakte de pen alleen maar klaar. Verder is ie dan al aan het werk als ik moet spuiten.
    Een knuffie voor je nijntje. hoop dat ie gauw weer beter word.

Desmo@ Het mag nu ook wel een raak zijn!!
    Ook voor jou dacht ik zo en suus en bebek en ladouce.

Hier @ IK heb het bloed heet + weer wat hooft pijn.
    Rot troep maar even door heen bijten , het is voor een goed doel.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh meiden, ik heb net zo'n aktieverpakking van M&M gekocht. Zitten 3 grote zakken M&M in en een oranje voetbal :$
    Eigenlijk voor R. maar die is naar een vergadering ... en nou roept die doos steeds tegen me "openmaken, openmaken, openmaken".

Vinden jullie dat je zo'n zielige doos M&M's kunt negeren :(

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Marnat lieverd, het IS ook bloedheet. Her in Utrecht is het vies benauwd en wat mij betreft mag er wel even een buitje vallen :)

Vervelend van die hoofdpijn, mag je er iets tegen slikken?

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Oh Desmo, ik heb zin in m&m's. mmmmmmmmm :D:D:D:D:D:D

BB, sterkte en we hopen je snel weer terug te zien!

Hier regen genoeg, ik stuur het jullie kant wel op.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zo meiden, ben net terug van bodyfit. En warm dat het was, niet te geloven.

BB, sterkte met alles. Nu eerst even bibi op 1, neem de tijd die je nodig hebt, we zullen je wel missen. Knuffel voor jou.

Ik zal eerst even reageren.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het is id flink warm over al.
    Ja ik mag paracetamol zonder cafeïne nemen.
    Las laats hier ergens op het forum dat je verder geen mdicatie mag nemen!!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, dat ze ook niet even vragen hoe je cyclus is. Vriendelijkheid is soms ver te zoeken bij sommigen. Blijf jij dan maar mooi voor de rest in Gent. Lekker dat je verder nu al thuis mag blijven, betekent alleen zeker dat je ons hier nog meer lastig valt. ;) Ik hoop dat het nijntje snel beter wordt en dat hij lekker kan kokindjes mag produceren. Bebek ook weer wat te lachen. :D

Koffieleutje, nog 3 maand. Duurt erg lang hoor, maar mooi dat ze verder tevreden waren. Ik hoefde niet te stemmen, heeft JoMimanneke gedaan voor mij. Vanochtend om 7.30 al, dus was hier 1 van de eersten.

Limm, hoe is het nu met je buikje. Logisch dat je het gevoel hebt dat je zal knappen. Je hebt ook heel wat naar binnen gekaand. Wel fijn voor je dat je dan minder misselijk bent.

Marnat, fijn dat het je meevalt om zelf te prikken. Wel lekker dat je man voor hij naar het werk de spuit voor je klaarmaakt. Weer opvliegers en hoofdpijn.

Nicol, wat een heel mooi manneke heb je toch. En alweer bijna 2 maandjes oud, gaat snel hè? Fijn dat Simon zo lekker slaapt op de hongerige babymelk. Ik hoop dat je kaak snel opknapt, er is niks minder dan iets met je gebit te hebben. En je bent niet de enige die bang is voor de tandarts, ik schijt (bebek :D) ook 7 kleuren.

Suus, leuke foto's van je nichtje en handige oplossing. Badderen in een opbergbox.

Bebek, tips over een auto huren heb ik jammer genoeg niet. Ik weet wel dat je de auto mee naar buitenland kunnen nemen. Maar ik denk dat je Ladouce het beste kan vragen.

Desmo, nog steeds spannend of je ongi wordt of niet. Ik blijf voor je duimen, ook al heb je al een omotest gehad. Ikke lust ook wel m&ms, stuur je even wat deze kant op. Ik zou er ook moeite mee hebben om ze niet te openen.

Liesben, nog steeds in de Eiffel.

Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke reacties van de trouwkaart en Bebek, je hebt het wel heel goed verwoord.

Vandaag verder een hele rustige dag gehad. Gestemd vanochtend, alleen lag ik zelf nog te slapen. ;)
    Juarno kan sinds vandaag zelf op de bank klimmen en ook op ons bed. Dus nu wordt het nog meer oppassen geblazen.
    De bijen zaten er vanochtend vroeg nog, maar eind van de ochtend waren ze eindelijk vertrokken.

Verder eigenlijk niet zoveel beleefd.

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@BB.....jammer,dat je ons een beetje los gaat laten,maar wel goed dat je voor jezelf kiest.Maar ga je wel missen hier.Dikke knuf!

Desmo doet een Bebekje,maar dan wel met een hele lading M&M's.Zijn ze al op?;)

Ik ga van de week ff terug bladeren naar de trouwkaart van Jomi en dan ook reageren.

@Desmo.....ja vind het heel confronterend,maar meer vanwege de kindjes die ik al heb,dan vanwege het kindje wat maar niet wil komen.Er komt een boel uit hun babytijd boven met zo'n kleintje.
    Maar dat weegt niet op tegen hoe leuk het is,dat ze hier is.
    Mevrouw ligt op bed....te brabbelen....maar ja...moest haar toch een keer op bed leggen....en blijkbaar heeft ze het naar haar zin :)
    Ik vind het ook heel fijn om te zien,dat ik nog steeds goed ben met babies.Niet om op te scheppen,maar de meest lastige babies worden altijd rustig van mij.Weet ook niet waarom.

19. Suzanne68

Limmeke heeft een nieuw kapsel?Zien!zien!

@Jomi....mooie kaart! (heb toch maar ff terug gebladerd ;))

20. Suzanne68

Oja...vond het ook vies klammig warm vandaag....
    En baal echt een beetje dat de PVV zo groot wordt :( (sorry voor de PVVstemmers)

Deel Deze Pagina