Ik las dit artikel en dacht alleen maar....Geert Wilders heeft een vrouw?! .Daar kan ik me nu echt helemaal niets bij voorstellen Nou ja,op ieder potje past een dekseltje he Wilders: De beuk gaat erin! - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Sorry hoor....vind het zo een vreselijke man....en weet uit betrouwbare bron dat ie in het echie ook engig is....van iemand die op hem wilde gaan stemmen en hem in het echie zag en toen dacht:laat maar! Maar dat is mijn mening hoor.....heb echt gehuild toen Fortuyn toendertijd zoveel stemmen kreeg...vond het zo erg.Zo ongenuanceerd allemaal.Nou ja...dat was het weer ....het politieke zeverpraatje van Suus
limmeke heeft nieuw kapsel en nee, daar komen geen fotos van online .. maar tis net tot boven schouders in laagjes.. kan net 2 korte staartjes maken. over PVV.. 24 zetels.. je mag dan wilders misschien niet mogen ( ik weet uit betrouwbare bron dat die man dus wel heel aardig is en veel gevoel voor humor heeft).. maar dat er zoveel nederlanders op hem gestemd hebben is toch iets waar den haag rekening mee moet houden. Men is ontevreden.. en door op pvv te stemmen proberen ze hun stem te laten horen. ik persoonlijk ben wel in voor een frisse wind in het kabinet.. ( en nee, dat islam en kopvoddengebeuren hoeft voor mij niet) dus ik ben heel benieuwd. wat ik alleen niet helemaal begrijp is dat cda zo gruwelijk is afgestraft.. zij hadden balkie gewoon eerder moeten inwisselen dan was hun verlies minder dramatisch geweest. helaas gaan nog teveel mensen stemmen op persoon en niet op partij en plannen.
Lieve BB, sterkte en hele dikke knuf. De PVV, tsja........ ben er ook niet blij mee maar het wil wel wat zeggen dat Nederland zo gestemd heeft.
Oh Limm, ik zie dat je dochter morgen ook alweer een jaar wordt. Gaan jullie het morgen vieren en nog wat speciaals doen?
haar verjaardag word pas gevierd op vaderdag, samen met de verjaardag van haar broer die 28 13 jaar oud wordt. ik ga wel straks slingers ophangen en morgen krijgt ze ons kadootje.. maar manlief moet werken, broers zitten lang op school en gaan daarna naar hun vader.. dus morgen geen feestje
@Limmeke...dan verschillen jouw betrouwbare bron en de mijne daarover van mening Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Mijn nichtje ligt weer eens prinsheerlijk te slapen.Het is echt een supermakkelijk meisje.Helaas moeten we haar vanavond gewoon weer teruggeven.
wat is het trouwens vies smerig plakweer als je buiten komt is het of er een natte kleffe wollen deken over je heen gelegd word
Hallo allemaal. .............. wat heb ik onthouden????............. Een hoop ellende in de mond van Nicole. Balen joh! Ik hoop dat ze wat mooie maken voor je en dat pijn achterwege blijft verder. Was het ook ontstoken tijdens de zwagerschap? Ladouce is lekker niet meer op kantoor zonder telefoon en computer. Gelukkig! Collega's zijn een stuk minder leuk om mee te kletsen als je de afgelopen dagen niets anders doet dan met ze kletsen. Wanneer iedereen werkt is het vaak nog wel gezellig in een pauze, maar zoooo lang verplicht gezellig kletsen om de tijd te doden is erg frustrerend lijkt me. Marnat heeft vandaag weer een echo. Ik heb de afspraken lijst bijgewerkt en toen realiseerde ik me dat 10 juni vandaag al weer is. Spannend en succes. Dat BB er niet is wil niet zeggen dat ik ook voor haar onverminderd blijf doorhopen! Limmeke doet het gewoon he! Die EIST gewoon dat ze naar de kapper kan. Ik wil/MOET al weken!!!! Dit weekend ook maar eens echt gaan. (heb er vaak zelf ook geen zin in hoor!) Desmo, ik hoop dat de HA van Bebek het over jou had! En anders dat het wachten niet lang duurt. Suus, lekker genieen van het kleine mensje! Gisteren heb ik dus weer een goede echo gehad. Ik was gelukkig niet erg zenuwachtig. Moest me ook erg haasten uit mijn werk om op tijd te komen. Dat drukt de spanning voor de echo wel wat weg. Maar ik had zelf ook wel een goed gevoel over de zwangerschap. kwaaltjes toegenomen. Spanning in de buik. Ik hoop dat het zo blijft dat positieve gevoel. Eerst was het nog wel even zoeken naar de baarmoeder, die is dus momenteel helemaal naar achteren gekanteld. Ze kon eerst niets anders zien dan darmen en blaas. Gelukkig was dit niet de eerste echo zeg! Brusje is nu 2 cm. Ik heb hele mooie duidelijke foto's mee gekregen. Leuk om te zien, kindje en dooierzak met verbinding waar het voedsel doorheen gaat. Enne, mijn lappie is opnieuw geïnstalleerd en sindsdien werk de software van de scanner/printer niet meer. Dus vragen om een fotootje hoeft niet. Zodra het lukt zal ik het doen.
ik snap 1 ding niet.. bij de VK ben ik 1 dag verder dan mijn banner aangeeft gisteren was ik precies 22 weken terwijl als ik zelf reken, het wel klopt dat ik nu 21 + 6 ben
Anna @ Ik heb de afspraak net veranderd, want hij stond er 2 keer in. De afspraak is maandag de 14 juni . De prik pen gaat me goed af. Hopen dat de eitjes goed gaan tennissen nu en een mooie dikke bal worden
Anna, het bericht over je goede echo heb ik gisteren helemaal gemist. Heerlijk meid, dikke felicitatiekus!!! Hoe ver ben je nu? Iets van 9 weken toch?
Anna@ Oeps ik heb de goede echo bericht ook mis gelopen! Gefeliciteerd. Id hoe ver ben je nu heen meis? Natas@ Hoe gaat het met de bloeding van jou? al weer in order mag ik hopen?
Marnat, ja de bloeding is gestopt maar dat komt door het hormoonkuurtje, niet omdat mijn lijf dat zelf heeft gedaan. In de loop van volgende week moet ik door het eindigen van de hormoonkuur een 'nepmenstruatie' krijgen, daarna moet mijn lijf het zelf weer oppakken. Erg spannend, maak me er wel zorgen om. We vertrekken de 19de op vakantie, zeilen in Turkije, dus ik ga daar op de boot uitvinden of het vloeien van de nepmenstruatie zelf stopt en of ik weer in m'n normale ritme kom en een ovulatie krijg.
Ja ik realiseerde me later dat die tien van de tijd was. Sorry! Bemoeial dat ik ook ben Fijn dat het prikken goed gaat. Lijkt me best heftig, wat dat betreft ben ik niet zo'n dappere omdat zelf te doen. Ik hoop op een flink aantal mooie grote eitjes! Natas, Hoe lang gaan jullie weg?