Anna, gefeliciteerd met de mooie echo!! verder weinig puf om te reageren, mijn nederige excuses, maar ik ben zooooo moe En ik heb het helemaal gescheten met dit land met zulke verkiezingsuitslagen! :x Ik denk dat ik maar richting Turkije ga met mijn Lief, want als dit land nog rechtser gaat worden schaam ik me nog voor mijn afkomst ook! Zo, dat was even Bebeks ongezouten politieke mening No offence
En hier ook een heel moe meisje, wat een lange vermoeiende dag zeg! Gelukkig morgen lekker niks ... behalve een ritje naar de Kruidvat want ik ben nog steeds niet ongi en de testen zijn op. Morgen hang ik dus lekker met jullie een dagje hier. Dan zal ik ook reageren.
desmo morgen testen? spannend.. ik duim mee! bebekje: jij blijft maar lekker in NL wonen hoor.. vind het veel te gezellig met jou Onthou dat niet iedere pvv stemmer het volledig eens is met wilders opvattingen.. sommigen hebben net een huis gekocht en willen graag dat ze dat huis voorlopig kunnen blijven betalen.. willen niet dat ze nog meer kwijt zijn van hun schamel loon aan ziektekosten, willen graag dat oma net zo vaak een schone luier kirijgt als hun eigen kindje etc.. Ik denk echt, dat NL gewoon even toe is aan een frisse wind en dat men niet voor de zoveelste keer die broekriem moet blijven aanhalen.. zit nl gewoon niet comfortabel hoor, zon strakke riem op blubberbuik.. zo, en nu ben ik weer politiek klaar en kunnen we weer over tot de orde van de dag... HET VIEZE SMERIGE KLAMME WEER BUITEN morgen kleine meid jarig.. heb slingers opgehangen.. ziet er feestelijk uit samen met manlief kadootje gaan kopen.. nee manlief, een radiografisch bestuurbare helicopter vind ze niet leuk... zucht...
Spannend hoor Desmo....ik ga zo hard voor je duimen,dat het raak is. Ik heb rond innestelingsdag een flinke bloeding en steken in mijn bm.Nou zegt dat niet zoveel,want die heb ik heel vaak en heel soms ben ik dan ook echt zwanger.Maar een beetje spannend is het weer wel.Ik hoop alleen niet dat het een heel erg vroege menstruatie is.
Desmo@ duim duim heel hard voor je. Anna@ Geeft niet meis foutje kan gebeuren. Lim@ Gefeliciteerd met je kleine meid. Bebek@ Hier blijven!!!! we binden je vast op een stoel zodat je niet weg kunt vluchten. Hier@ Gaat het spuiten nog steeds goed, ben net zoon verleerde zuster. Krijg alleen wat rode plekjes van het prikken!! en nog even ben ik een vergiet zo veel gaatjes heb ik al in mijn buik.
Proest Marnat, niet teveel drinken hoor dan spoeit het zo weer uit je buik Maar fijn dat het zo goed gaat met spuiten. Hmm Suus klinkt een beetje hoopvol, maar waar zit je nu met je cyclus dan? Enne ... goed geklust? Limmeke gefeliciteerd met de kleine grote meid. Vandaag nog geen groot feest begrijp ik maar met slingers en een cadeau schiet het toch lekker op. Ik hoop dat je zelf ook een leuke dag hebt zonder teveel misselijkheid. Ik hang nog op de bank maar heb net wel braaf in een potje gepiest zodat ik straks kan testen. Nou hoop ik maar dat je ook kunt testen met urine die al een uurtje staat
urine ff in koelkast desmo.. en weer op kamertemp laten komen voor gebruik ooo vind het zo spannend! duimerdeduim
LOl desmo heb je anders dopjes voor me? kan ik die er op doen zodat ik niet uit droog En ik duim nog even door voor je meis
Ik duim ook mee. Laat je ons niet te lang in spanning zitten Desmo. Kv is al open hoor! Limmeke gefeliciteerd met jullie kleine meid! Ondanks dat het niet uitgebreid gevierd wordt vandaag wil ik je toch een leuke dag toewensen. Suus, spannend! Waar zit je nu in je cyclus? Marnat, is helaas niets aan te doen die vlekjes. Ik heb zelfs een paar keer een behoorlijke blauwe plek overgehouden. Met name van de decapeptyl. Zoveel mogelijk afwisselen maar ik neem aan dat je dat al doet. Anna, weer een mooie echo, gefeliciteerd. Bebek, mag ik met je mee emigreren naar Turkije? Ik ben er ook klaar me hoor. Ik begrijp best dat mensen ontevreden zijn maar om dan maar direct op iemand te stemmen die complete groepen NEDERLANDERS uitsluit vind ik echt te ver gaan. Het is me allemaal iets te populistisch en onderdacht. Excuses als ik iemand tegen het hoofd stoot met mijn uitspraak (maar W. doet de hele dag niet anders) Vandaag leuke dag hier. Wij hebben vanavond afscheidsfeest van mijn bijna ex-werk en dat gaat zeker een knalfeest worden. Onze feesten zijn altijd knalfeesten met overnachting (normaal met partner maar nu zonder) Dit keer in Noordwijk en we slapen in Huis ter Duin. Ik ga straks niet alleen mijn collega's missen maar ook deze uitspattingen. Ach zei al tegen manlief dat we dan maar met zijn bedrijf een uitje moeten doen. We hebben dan tenslotte maar 1 kamer nodig en een etentje kan altijd.
@Desmo...ik denk dat ik op 6 dagen na mijn eisprong zit en op dag 22 in mijn cyclus.Maar heb niet zo goed opgelet deze maand.Wel ovutesten gedaan ,maar weet niet meer zeker wanneer die positief was Toen wel goed geklust.
En @Ladouce het bovenstaande Klinkt als een heeeel leuk uitje! Anna weer een goede echo gehad Gefeliciteerd...hoever ben je nu?
Ladouce @ Ik spuit inderdaad op verschillende plekken. Nee ik heb nog geen blauwe plek.Vlekjes trekken al wat weg, komt het niet door verkeerd prikken? de vlekjes Ach het is voor een goed doel .
Nou dat heb ik dus weer ... zijn "mijn" testen uitverkocht bij de KV :x Nou heb ik die andere gekocht waar je een + moet zien verschijnen. En als ik heeeeel goed kijk zie ik een heeeeel vaag lijntje Nu ik dit zo typ begin ik te trillen en heb ik van schrik een sigaret opgestoken Zelf ben ik altijd van "een streep is een streep, hoe vaag dan ook", maar nu ik er zelf voor sta is het ineens heel anders. Een foto maken heeft geen zin want daarvoor is het echt veel te licht. Wat denken jullie lieverds? De urine heeft een uur onafgedekt in de badkamer gestaan. Straks maar even een ander soort test gaan kopen?