35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, balen dat die 2 voor 5 uitverkocht waren. Heb je geen andere kv iets verder weg? Zou toch die kopen en dan morgen testen. Denk dat het geen zin heeft om nog met dit potje later op de dag te testen.
    Snap wel dat je zit te shaken en ik zou willen dat ik wat voor je kon doen.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja dat is wel een goed advies Ladouce. Dit potje heb ik ook al weggemikt.
    Heb heel eigenwijs toch een foto geprobeerd te maken, zal kijken of ik hem hier geplaatst krijg hoewel zelfs ik er weinig op zie :(

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hmm die foto is niks, gewoon nog even een dagje geduld hebben vrees ik ... kan iemand me vertellen of geduld ook te koop is :D

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik heb het nog nooit gevonden Desmo, maar als je een potje geduld vind, wil dat dan met ons delen.:D

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb je geen schlecker in de buurt desmo? die heeft meen ik zon zelfde testen als die 2 voor 5 van kruidvat

en die andere van kruidvat.. vage streepjes zegt men zwanger, maar lees hier tegenwoordig zoveel over vals positief.. dat gewoon nog ander merk moet uitproberen

dan paar uur niet drinken en plassen, dan is urine weer geconcentreerd genoeg

iemand nog wat nagels voor me over? :)

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Annna gefeliciteerd met weer een goede eco, had ik vlgs mij al gedaan maar nog maar een keer.

Des !!! Oei meis wat spannend ff naar een andere kruidvat rennen, fietsen, racen ???? En dan dezelfde urine gebruiken of ff nieuw plasje produceren en niet teveel drinken in de tussentijd ??

Vandaag komt mijn zoon weer thuis yaeh yeah yeah, ben gewoon zenuwwapperig :p

Limmeke gefelicteerd met kleine meid, wat hebben jullie gekocht ?

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Spannend!!!Vaag streepje :$.....ik word er helemaal nerveus van ;)......dacht dat de Trekpleister ook dezelfde testen heeft.

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Maar 4 dagen overtijd ... dan had die streep er toch af moeten knallen :(
    Vanaf nu ga ik niet meer drinken en ik spring zo in de toet naar de andere KV. En anders misschien die digitale van CB, of sla ik nou door? :)

9. Suzanne68

Ik zou (om je gekd te besparen ;)) gewoon die 2 van 5 euro ergens gaan scoren,want die digitale hebben weer meer HCG nodig.De een maakt sneller HCG aan dan de ander,dus de vaagte van het streepje zegt niets.Oe...echt zo spannend dit!

@Koffie....jeej! je zoon weer thuis!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ladouce@ Veel plezier vanaaf.

Des@ Wat maak je het spannend!! Kijk je wel uit met rijden in je toet, nu je de zenuwen hebt.
    Duim nog even door!!!

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus je hebt gelijk, dank voor je nuchtere woorden. Ik kijk of ze de gewone 2 voor 5 hebben en zo niet ... dan eehhhh weet ik het even niet :p

En ik zal normaal rijden Marnat ;)

Meiden ik geloof dat ik even moet gaan uitloggen en iets gaan doen want ik zit mezelf compleet gek te maken hier.

Als ik nieuws heb, meld ik me weer.
    Duimen jullie vooral vrolijk door :D

12. Suzanne68

Ja...dat zou wat wezen zeg....dat ze ergens tegenaan rijdt.
    Ben er helemaal hyper van.....Ik hoop echt zo,dat je zwanger bent.

13. Suzanne68

Oh nee.....hoelang moeten we nu wachten?Ik ga maar ff wat doen hier voor een beetje afleiding.

Ze hebben Suusman nog een dienst van 3 uurtjes erbij gegeven...en hij zat al op 50 uur deze week.Nou ja.....dat wordt straks in de vakantie weer een extra ijsje.Ik ga jullie de komende maanden heel veel vervelen,want het festivalseizoen begint weer.

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, niet te lang wegblijven hoor. Ik ga op tijd weg vanmiddag (zo rond 14.30 u.) want ik wil de openingswedstrijd kijken en dat doe ik dan maar op m'n hotelkamer anders mis ik de helft.
    Dus wel een beetje opschieten;)

Suus, gezellie! Zullen we veel samen zijn hier.

Oh en Koffie, fijn dat zoonlief eindelijk thuis komt.

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kleine meid heeft spulletjes van Vtech gekregen zoals een boek dat zelf liedjes zingt.. hoef ik niet meer te zingen :)

des: heel spannend hoor.. en 4 dagen na NOD hoeft test niet te knallen... had bij deze zwangerschap pas in week 6 een knaltest..
    daarvoor ook vage lijntjes..

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    komt koffie's zoon vandaag thuis? ( blijkbaar overheen gelezen)

wel mooie dag om thuis te komen met zonnetje en die hitte...

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Welk zonnetje Limmeke?? en hier in het westen, aan de kust ook niet echt veel hitte.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oh, hier is het 27 graden en strak blauwe hemel met zon.. wel windje.. maar ook erg warm

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Welke zon??
    Koud is het niet , maar zie geen zon.

20. ladouce