35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zit hier zonder hormonen ook een traantje weg te pinken ;)

Enneh Limmeke....als je niet van zon houdt,des te meer reden om hem hier heen te sturen.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kijk maar eens in mijn album des.. staan veel vagere testen in.. oa die dipsticks die o zo gevoelig zijn

de onderste van die dipsticks.. was op dag 3 na NOD en nu al 22 weken zwanger..

oooo ben helemaal hyper!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zon is gestuurd suus... komen wolkjes nu hier :)

4. Suzanne68

Dank u!:D

Ben ook helemaal de weg kwijt hier :) echt zo leuk...alsof ik zelf een streepje heb.

5. Suzanne68

Ik heb heel veel ervaring met tuurstreepjes.Die kun je niet op de foto krijgen.En zelfs een tuurstreepje betekende bij mij gewoon zwanger.Want zonder HCG kun je helemaal geen streepjes produceren...zelfs geen tuurstreepjes.Dus je gaat het maar geloven.Je bent gewoon zwanger!:)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke inderdaad, jouw testen zijn ongeveer als die van mij.

Heb net de foto naar R. gestuurd ... die ziet hem ook! Toen belde hij en moest ik echt huilen.
    Maar R. heeft in zijn vorige relatie een MK meegemaakt bij 8 weken. Die is dus nog voorzichtiger dan ik en zegt broodnuchter dat dit alleen maar het bewijs is dat ik van hem zwanger kan worden.
    Mannen!!!!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    hihi,
    Ik vind streepturen zo leuk dat ik steeds even ga kijken naar de foto van Desmo.:)

En mannen zitten inderdaad heel anders in elkaar. Maar dit is al zo mooi en nu dus lekker hiervan genieten:D

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve lieve Desmo. Ik zit hier met traantjes in mijn ogen.
    Ik gun het jullie zo. Enorm van harte gefeliciteerd!!!!
    (en, dit is geen tuur-streepje maar een hele echte streep!)

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Enneh, nog wat over vaag streepje. Dit is niet met ochtend urine toch? Dus morgenochtend is ie vast duidelijker (ik vind dit al heel duidelijk hoor)

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    JOEPIEDEPOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik zit ook traantjes weg te pinken hier, wat ben ik zooooo ontzettend blij voor je Desmo, wat supergeweldig is dit.

Die streep is niks nie vaag! Gewoon duidelijk zwanger dus weg die sigaretten en vandaag helemaal niets meer doen dan nog 75 keer naar die mooie streep kijken en alle testen die je hebt er tegenaan te testen de komende dagen en dan steeds alleen maar gehypnotiseerd naar die streep kijken.

Wauwie de wauwie!!!!!!!!!!!

En dan in de gauwigheid ook nog een innestelbloeding bij Suus die inmiddels plakpillen heeft, go girl!!

Nou ben er helemaal blij van, was namelijk helemaal niet blij, beetje boos op man die gewoon weer er vandoor is terwijl ik lekkere lunch had gemaakt , moet zoon ophalen en wil daarvoor nog een camera scoren , nou ja kan toch ook een andere dag, begob Siem ook nog te huilen. (nu weer stil want het is het liefste ventje van de hele wereld.)

Heb vanochtend foto's gemaakt zal ze proberen straks weer even te showen. Hele mooie met mannie er ook op maar die wil ik hier niet neerzetten Die doe ik als achtergrond op mijn pc'tje.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Desmo@ IK hoop je volgende week te volgen!
    Dan hoop ik dat we een punctie en tp krijgen.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hihihi, lekker stel jankerds zijn we bij elkaar! Maar op deze blije manier is het alleen maar goed.

En ja Marnat en Suus, voor jullie graag ook zo'n vaag streepje volgende week.

*Desmo geeft alle lieve jankerds een hele dikke knuffel*

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden, ben weg. Ga de opening van het WK kijken en dan naar Noordwijk.
    Ben morgen weer aanwezig.

Desmo, ga er van genieten!!! En laat R. ook een beetje genieten.
    Even niet om lullig te doen maar a. de meeste zwangerschappen gaan goed en b. als het mis gaat komt de klap toch wel of je nu wel of niet genoten hebt. DUS GA ER VAN GENIETEN, PEUKEN EN ROSE WEG EN AAN DE JIP EN JANNEKE CHAMPIE!!!

:D:D:D:D:D:D

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve, lieve, lieve des...dat is echt een streep hoor!
    Ik ga zo ongelofelijk voor je duimen, en met je meegenieten!

(Oh ja, ik ben weer thuis, en kreeg dus net ook sms van Desmo, vandaar dat ik al online ben. Heb natuurlijk niet al die tientallen pagina's gelezen he...dat snap je?)

15. Suzanne68

Waarom nie?Flauw hoor :D

Welkom thuis!

16. Suzanne68

Oja...en die bloeding...heb nu beetje bruingehad (beetje maar hoor) en buik voelt alsof ik ongesteld ga worden.Dus ik ben bang dat het gewoon weer zo'n achterlijk korte cyclus is en mijn cyclus dus nog erg in de war.....maar misschien niet.Je weet maar nooit he.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lies wat lief dat je zo snel online bent gekomen. We gaan keihard voor elkaar duimen dat dit echte plakbeebjes zijn.

Hoewel het bij mij echt nog niet geland is hoor, daarvoor moet ik eerst nog ene paar knaltesten produceren.

Oh ja ... welkom thuis. Was het leuk en hoe voel je je ondertussen?

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Welkom thuis lies wel flauw hoor dat je niet terug leest:D
    Juist voor jou zo veel geklets hoef je je niet te vervelen he:D

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welkom thuis lies.. fijn gehad?

suus: ongi is pas ongi als het echt bloed he.. beetje bruinverlies en gevoel in buik van ongi.. dat kan van alles zijn... xx

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zoooo raar dit

hoe meer ik eet.. hoe meer ik afval, hou ik me dagje gewoon netjes aan paar boterhammetjes, beetje warm en wat fruit en veel water.. kom ik aan..

en ken je dat? tis warm, dus luchtig truitje aan.. grote voorgevel dus een decollete... haal je lekker vlaai.. met poedersuiker en chocolade strooisel erop.. je neemt een hap... flikkert alles zooo je voorgevel in.. pfff, word er zo moe van..allemaal prikkende stukjes op mijn borsten en buik nu... kan ik me weer gaan uitkloppen terwijl buurman verlekkerd toekijkt naar al dat bloot..

Deel Deze Pagina