35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zeg dat je niet eerst een paar mken hoeft te krijgen ;)
    Je moet gewoon in je achterhoofd houden,dat de kans dat het goed gaat groter is dan dat het fout gaat.En meiden waarbij het wel gelijk goed gaat komen vaak niet in zo'n topic als dit schrijven.Of ze komen alleen zeggen dat ze zwanger zijn,laten niets meer van zich horen;) en krijgen gewoon een kindje.Mensen waarbij alles goed gaat hebben nooit zoveel behoefte om te komen schrijven.Op een enkele uitzondering na natuurlijk.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieverds ik kan alleen maar hopen dat jullie gelijk hebben. En als ik morgen weer een positest heb ga ik genieten, echt waar!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed zo Desmo ;)

En nu haak ik even af, zoals ik al eerder beloofd had.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden ik ga even voetbal kijken,
    des morgen is de test nog duidelijker.
    Ik snap heel goed dat je voorzichtig bent meis knuf,

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Desmo, ik was op 2 maanden na 45 en hoefde niet eerst door zoiets vreselijks als een MK. Hou je dus maar aan mij vast en oh ja ben ook altijd een vreselijk verslaafde roker geweest :)

p.s als ik dit zo lees is het lot mij wel heel gunstig gezind geweest ........

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Neem maar gewoon een banner Des, geniet ervan ! (sprak het oudje wijs)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Koffie@ Over roken gesproken, ik rook nog steeds niet!al 3 week niet.

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    IK

Afgelopen weken voel ik me bij vlagen een beetje misselijk, andere momenten MOET ik eten of heb ik veel honger. Als ik afgeleid en druk ben heb ik gelukkig meestal minder last van misselijkheid. Moe ben ik wel, maar soms als ik juist verwacht moe te zullen zijn valt het best wel mee. Plassen doe ik altijd al veel, ik drink ook veel. Dus voor mijn gevoel plas ik ook helemaal niet meer dan anders.
    Kortom, verschilt per dag en per moment van de dag. Zelfs als ze helemaal weg zijn hoeft het nog niet zo veel te betekenen.

Maareh... sterkte ermee, want het is allemaal erg verwarrend en onzeker deze eerste periode. Ik kan het zo ook maar net een beetje uithouden iedere week. Als je straks een goede echo hebt gehad zal het wel wat makkelijker worden. Maar aan de andere kant ga je dan ook pas goed beseffen hoe kwetsbaar dat kleine wezentje in wording in je buik is. Tenminste zo heb ik dat. Tot het kloppend hartje is het meer een spannende vraag of het een goede zwangerschap is. Als het dat is, dan wil je het ook zeker niet verliezen.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke, van harte met je kleine grote meid!

Koffie, wat heerlijk dat je zoon vandaag weer terug komt.

Lies, het is echt echt echt heel normaal dat kwaaltjes wisselen. Voor je gemoedsrust is het niet fijn, maar ik heb het bij Danique ook gehad en die loopt hier nu door de kamer te gillen :D

WOW DESMO, WAT EEN MOOIE STREEP! GEFELICITEERD!!!!!!
    Ik hoef niet te turen hoor, duidelijk te zien. Jeetje wat super gaaaaaaaaaaaf!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes, ik kom alleen maar even langs om Desmo heel erg te feliciteren met haar tweede streepje!!
    Helemaal supergaaf lieverd!
    Ik zou ook in de stress zitten en in mijn broek schijten hoor, lijkt me heel logisch, maar morgen zal je zien dat de streep donkerder is en dat je gewoon lekker mag gaan genieten!!

Sorry, ik ben echt helemaal op en versleten en heb een humeur om op te schieten: kan echt helemaal niks hebben en ben even heel erg dof in mijn emoties, dus ik zal morgen verder op jullie reageren! Sorry sorry sorry!

Oja, Limmeke van harte met je dochter!!

Koffie, wat heerlijk dat je zoon weer rhuis komt, geniet ervan!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben stiekum toch wel een beetje blij dat er dames zijn die me geruststellen...die rothormonen ook.
    Nou ja, nog een kleine 2 weken, dan weet ik meer.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    iemand nog wat kaneelstokjes? heb net bijna een hele zak leeggegeten...

13. veronika

veronika Niet meer actief

Hai dames,

Heb lang niets van mij laten horen, en een deel van jullie kent mij helemaal niet, maar steeds nog wel op afstand meegeleefd. En nu is er ook weer mooi en spannend nieuws zeg, Desmo heeft twee streepjes!! Gefeliciteerd!

Ik wil zelf ook graag iets delen, ik ben nl weer zwanger geworden, en dit keer hebben we het samen gelukkig goed gered. Ook al was het begin wederom erg zwaar trouwens. Hoef jullie niet te vertellen dat de wereld er voor ons nu heel anders uit ziet, denk ik.

Hoop dat ik jullie niet te erg voor het hoofd stoot met dit bericht, dat is natuurlijk helemaal de bedoeling niet. Maar vond het wel fijn de "oude garde" te laten weten dat het met ons nu "toch nog goed lijkt te komen" ofzo :).

Het kindje wordt verwacht in oktober, ik ben dus al een eind op weg.

Wens jullie alle goeds toe verder,
    Liefs, Veronika

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    #4554 limmeke, 11 jun 2010
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
    kweet niet wat ik hier op moet zeggen veronika... gefeliciteerd dan maar.

en verder zeg ik nix.. want wat ik wil zeggen gaat toch verkeerd mijn strot uitkomen.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, hier een paar drukke dagen achter de rug. Maar wilde eventjes reageren.

Limm, hartelijk gefeliciteerd met je dochter.

Desmo, gefeliciteerd hoor. Ik zie ook duidelijk een streep, kan mij wel voorstellen dat het nog niet goed tot je doordringt.

Annna, weer een goede echo. Mooi hoor.

Oh liesben, welkom terug. Mooie foto's van je vakantie en wat een mooie omgeving daar.

Bebek, knuff.

Verder ff geen reacties (sorry voor diegene die ik ben vergeten), ben het alweer vergeten en ben nu bekaf. Verder kom ik morgen wel weer. Vandaag de hele dag op pad geweest, omdat wij eerst niet naar boerderij verhuizen. Dingen gekocht voor achter huis en afgeschut voor Juarno. John kon vanmiddag vrij krijgen, dus ook een hele mooie parasol gekocht.
    Zo'n grote zweefparasol, dus nu kunnen we hier 's ochtends ook lekker onder de parasol buiten zitten.

Meiden, welterusten allemaal.

16. veronika

veronika Niet meer actief

Meiden, ik schrijf dit niet om felicitaties te oogsten hoor. En ik snap diegenen die er wellicht moeite mee hebben. Misschien is het handiger om te reageren via pb, dat mag altijd natuurlijk, want ik wil verder jullie topic absoluut niet verstoren oid! Ik heb het hier wel gepost omdat ik niet precies wist wie het misschien leuk zouden vinden om te horen.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Veronica, ik heb al eventjes terug gelezen, omdat ik hier vorig jaar nog niet mee schreef. Dus ik weet wat er vorig jaar gebeurd is. Maar ik ga hier niet op reageren, want je wilt echt niet weten hoe ik hierover denk.

Sorry, moest dit even kwijt en nu ga ik echt op bed.

18. Suzanne68

Even wat vorig jaar gebeurd is achterwege gelaten.Ik was er toen nog niet bij,maar heb wel van mensen die hier langer zitten gehoord wat er gebeurt is.Ik heb een beetje mijn buik vol van mensen,die hier niet actief (meer) zijn en vrolijk komen vertellen dat ze zwanger zijn.Ik zie de meerwaarde van je bericht voor ons niet zo.Voor sommigen van ons is het weer horen over een zwangere nou niet echt een leuk nieuwtje.Behalve als het van een lieverd als Desmo is of andere actieve meiden hier,waar we al lange tijd mee meeleven.
    Dat is alles wat ik erover te zeggen heb.

19. Suzanne68

En van oudgedienden die een poosje afstand hebben genomen ,omdat ze al de zwangerschapspraat niet meer trokken.Van die mensen vind ik het dan wel weer leuk als ze komen vertellen ,dat ze zwanger zijn.

20. Suzanne68

Dat was dan echt alles wat ik erover te zeggen heb ;)

Deel Deze Pagina