35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    we hopen voor 1 aug over te kunnen suus..

bebekje.. dikke troostknuf voor jou!

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dikke knuff.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sorry veronika, maar ik vind het ongepast om je bericht hier te plaatsen.
    In ieder geval gefeliciteerd.

Nu ben ik echt weg, voor ik me helemaal terug trek van het forum!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Limm, ik hoop voor jullie dat het snel 1 augustus is. Dat er dan een stukje rust voor jullie komt en dat je dan weer kan gaan genieten. Lijkt mij echt niet makkelijk allemaal voor jou. Knuff.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dikke knuf voor Bebek!

Limmeke, voor jou ook 1.

*Gaat even multi-culti doen*

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier lies

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

(Trouwens, die multi-culti dag hier is redelijk hypocriet. We hebben het namelijk over een dorp waar de pleuris uitbrak toen de discussie op gang kwam over wel of geen moskee bouwen....hahaha. Vorig jaar werd me (door een wethouder die heel sociaal de gewone man aansprak tijdens dit evenement) gevraagd wat ik er van vond, en toen ik dit als antwoord gaf was ie snel weg....lol)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dikke knuf voor Bebek!

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dikke knuf voor Bebekje.
    En ik hoop ook ,dat het heel snel 1 augustus is voor Limmeke.dat zal idd een boel rust geven.Het is ook best veel.Zwanger en verhuizen.

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Dit was voor ons ronde 20 :$

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij ons heeft het ook ongeveer 20 maanden geduurd.....maar daar gaan een paar rondes vanaf met een korte zwangerschap en een cyclus die daarna volkomen de de weg kwijt was...

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Bebek, ik weet niet wat te zeggen maar snap heel goed dat je je klote voelt.
    Voozover je er iets aan hebt nu ... DIKKE KNUF

En Veronika ... dank voor je felicitatie maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat je hier ophoepelt. Ik vind het uberhaupt ongeloofelijk dat je je niet realiseert hoe ontzettend veel pijn je andere meiden met jouw berichtjes doet en hebt gedaan.
    En meer kan ik beter niet zeggen want dan word ik waarschijnlijk van het forum geknikkerd.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ggrrrr, ben boos!
    schoonpa is ook mee aan het helpen in huis he.. nou is eten zijn grootste hobby..
    elke dag dat die geholpen heeft heb ik lunch gebracht, uitsmijters gebakken etc, verse broodjes gehaald.
    alleen vandaag niet.. dochterlief is net wakker, moet ook wat eten en ik laat haar niet alleen om naar bakker etc te gaan
    zit die tegen manlief te zeiken dat manlief toch wel wist dat ze ook moesten eten en dat hij eigenlijk had moeten laten zien wie de baas is in huis en hij had er maar voor te zorgen dat ik lunch bracht..
    je raad dus nu al wie voorlopig zijn eigen brood mee kan nemen als die komt helpen.. wat denkt die zich &*&^% wel?

heb liever dat die niet komt.. werk schiet toch al niet op met hem in buurt.. alles word afgekraakt wat je zelf doet.. en hij moet overal uren over discussieren voor die in actie komt..
    ben echt boos.. in de oertijd blijven hangende eikel

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga even in de tuin zitten en mijn boek uitlezen. Tot later...

Enne Des? Vanmorgen was je 4 weken en 4 dagen, nu 4 weken en 6 dagen vlgs mij? Niet valsspelen hè? ;)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    duidelijke taal des :) daarom heb ik gisteren mijn mond al gehouden... zou nl niet meer gestopt zijn met tikken over wat ik van haar bericht vond

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nietus joh, ik heb althans niks aan mijn banner ofzo gedaan :(
    Maar als het waar is schiet het wel lekker op zo :D

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lim, ik heb je de foto van de testen per mail gestuurd hoor. Heb je weer ff wat te doen, behalve je kwaad maken op een niet meegaande schoonvader ;)

Oh en de eerste wedstrijd vanmorgen heb ik gewonnen ... omdat mijn tegenstandster geblesseerd heeft afgebeld! :D
    Nou, zo schiet het lekker op. Vanmiddag moet ik er waarschijnlijk meer voor doen.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dank je voor het mailtje des :)

nu kan ik ze beter bekijken en dat is geen vaag lijntje meer hoor op die linkertest.. zie een duidelijk verschil met die van gisteren :D

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmmm, dan ligt het aan mij hoor Des, ik dacht het gewoon ;)
    Kan ik de hormonen hier ook de schuld van geven?

Ik las trouwens in ander topic ook een hele discussie over bericht van Veronika. Daar werd het ook niet echt gewaardeerd.
    Ik snap heel goed dat er niets veranderlijker is dan de mens. Maar de abortus vond plaats in april 2009 (weet ik, want ze was toen gelijk met mij zwanger). en nu is ze al weer 5 maanden zwanger....Wat is er in die tijd dan zo enorm veranderd dat een kindje wel...
    Nou ja, laat ook maar. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze een heel gelukkig leven krijgen, maar ik zie niet de meerwaarde van het melden van dit nieuws in een topic als dit. Het was beter geweest als ze dit gewoon stil had gehouden. En daar wil het bij laten.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Des, gefeliciteerd met je gewonnen wedstrijd. Ook al is hij makkelijk gewonnen en hoefde je er niks voor te doen. :) En je hoort het van limm, duidelijkere lijn te zien. Ben echt blij voor je.

Limm, ik kan mij voorstellen dat je boos bent. Wat een ongelofelijke ondankbare man zeg. Echt stank voor dank, groot gelijk: laat hij nu maar zijn eigen brood klaarmaken en mee nemen.

Deel Deze Pagina