35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    niemand wilde mijn kaneelstokjes... iemand wel een stuk slagroomtaart van verjaardag dochterlief?

kwamen mjin ouders gisteren brengen.. met groot erop geschreven proficiat babs :)
    is voor eerst trouwens dat ik een slagroomtaart lekker luchtig vind.. meestal na half stuk ligt het als beton op de maag..

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx Lim, maar ik heb net haring en kibbeling op. Ben bang dat die combi met kaneelstokjes en slagroomtaart niet goed gaat vallen ;)

En nu ben ik echt weg!

Oh ja, die schoonpapa van jou...das een eikel. Zo.

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik heb even een vraagje voor jullie.

Wij gaan dus op 8 okt. trouwen en wij hebben natuurlijk ringen. Wij willen Juarno ook graag wat gaan geven op die dag als aandenken. Maar wij kunnen er niet uitkomen. Hebben jullie misschien een idee, wat hij later ook nog mooi zou vinden?

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sorry van de kaneelstokjes, had ik niet gelezen.
    Maar een stuk slagroomtaart gaat hier altijd wel in, hmmmmmmmmmm. En wat lief van je ouders.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    geen idee..
    mijn kids kregen dag vrij van school.. dat vond ik genoeg hahahahah ( o slecht mens ben ik toch)

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Haha, das hier een beetje lastig hè! Over 4 maanden zit ie nog niet op school.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmpff

na een man en 2 zoons die hele dag lopen ruften.. nu een dochter die het ook ontdekt heeft

met grote grijns zie je haar persen.. dan knalt er windje uit en ligt ze dubbel van het lachen..

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    misschien een sieraad.. hoewel ik dat voor jongetjes al snel minder vind..

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, daar kan ik nou wel weer even om lachen!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    :D Ik zie het al helemaal voor mij, geweldig. En dan heeft ze het niet van een vreemde dus.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh gelukkig een lach op bebek's gezicht.

Limm, ga nog ff door.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    We zaten zelf te denken aan een ketting met een hanger en zijn naam erop. En bv. op de achterkant p & m en de trouwdatum. Kan hij nu dan nog niet om hebben, maar als hij wat ouder is wel.

Maar ik dacht, misschien hebben jullie hier nog een ander idee? Je weet maar nooit toch?

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe, liever niet... ze stinken ook nog die scheetjes... papa zal wel apetrots zijn op zijn dochter nu

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben blij dat het niet aan mij ligt, ik denk namelijk precies hetzelfde!
    Dat iemand werkelijk niet doorheeft hoe kwetsend dit kan zijn voor meiden die al zo lang die wens koesteren....en nu zeg ik ook niks meer, want anders kan ik zo met Des samen een nieuw forum beginnen :D

Ik las trouwens dat het bij Des en Lies allebei 20 maanden geduurd heeft...pfft, dat trek ik niet meer hoor, wij zitten nu in ronde 13 en ik heb echt zwaar de moed opgegeven. Ik heb er zelfs over gedacht om gewoon te stoppen met alles, zelfs met het forum. Maar ik kan jullie niet missen....
    En Des, ik ben echt heel blij voor je hoor, net als voor de andere zwangere meiden! Ik hoop dat je dat weet! Het is nu voor mij alleen even dat alles eruit komt nu er hier 4 zwangeren zijn en mijn lijf steeds spelletjes met me speelt. Ik zie het gewoon even niet meer zitten, maar dat neemt niet weg dat ik heel erg blij voor jullie allemaal ben, want ik gun het jullie van harte!
    Wou ik even zeggen :)

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Whahaha, jij nu met een knijper op je neus?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    liefje... ronde 13 is allang ja... maar je weet toch ook dat ze bij vrouwen op leeftijd *ahum kuch kuch* zeggen dat wij er niet vanuit moeten gaan dat het binnen 1 jaar lukt?

en een hele tijd werd niemand zwanger hier... en toen ineens 6 man ( bij wie het helaas bij 2 niet goed zat).. dus wie weet wordt jij nr 7 wel!
    positief blijven denken! En tot die tijd mag je klagen, zeuren, scooterboys in elkaar slaan als je gefrustreerd bent... maar je mag niet wegblijven

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het is droog.. ik ga denk ik even stukje lopen met kleine.. tot straks

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, da's lief van je :)
    Ik kan ook helemaal niet wegblijven, maar ik merk dat ik nu ineens steeds maar moet huilen en dat het me allemaal ff heel erg hoog zit omdat ik er gewoon geen geloof meer in heb!
    Ik haal me allerlei hele enge dingen in mijn hoofd omdat mijn cyclus nu al drie maanden wisselend langer is en ik ben pas 36, dus qua leeftijd snap ik dan ook niet waarom het zo lang moet duren en en en en....nou gewoon, ik geloof er gewoon niet meer in :(
    Heb toch maar wel net de ovutesten tevoorschijn getoverd en het streepje wordt al wat donkerder (ook gedaan omdat ik niet weet of ik nu 26 of 28 dagen cyclus aan moet houden), dus we gaan vanavond maar weer aan de klus....en ik heb er zo geen zin, want het heeft toch geen nut :x

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier is het strakblauwe lucht en de hele dag nog geen regen gezien.

Ik ga nu eerst even hier stofzuigen en dweilen, voordat Juarno weer wakker is.
    Dan kan hij later in de zandbak spelen onder de nieuwe parasol en ik met bakkie koffie en flaptop erbij.

Tot laters meiden.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Je mag ook zeker niet wegblijven. en 13 maanden is ook al een hele tijd en je moet je zeker geen enge dingen in het hoofd halen hoor. Succes in ieder geval met klussen, probeer vol te houden hoor. En we zijn er voor je, spui je gal maar wanneer je wil. Ik geef je in ieder geval een dikke knuff.

Deel Deze Pagina