35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel lieverd!

Jullie zijn allemaal lieverds, ik voel me ook heel slecht dat ik zo down ben nu terwijl we dat prachtige nieuws allemaal langs zien komen :)

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Trouwens, hier nog niet zolang bezig. 4e ronde, maar hier is de klusperiode weer begonnen. En het voelt voor mij zo erg als moeten en dan kan ik het vaak niet. Ik zit mij overdag altijd moed in te praten, van vanavond probeer ik het en dan is het zover en dan heb ik het er weer moeilijk mee. Ik vind het op dit moment erg moeilijk om sex te hebben, ligt niet aan John hoor. Ligt echt helemaal aan mij. Er is vroeger gewoon teveel gebeurt, dus zie ik er eigenlijk alweer als een blok tegenop de komende dagen.

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Graag gedaan hoor, daar zijn wij toch voor om elkaar te steunen.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek? je weet toch wel dat die ovutesten van mij speciaal door mij zijn ingestraald? Dat je dat wel even begrijpt ;)
    Maar lieffie, iedereen snapt je! Scheld maar, huil maar. I have been there, done that. En Desmo ook, en Annna, en Lim...
    ((Knuffel))

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, zonnebrand gevonden. Ben weer op weg naar de tuin met een glas rosé...oh nee, roosvicéé.

:D

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek...ik begrijp je frustratie zo goed.Hoe langer het duurt,hoe minder je erin gaat geloven.Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.Dikke knuf!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ach meiden het is toch ook gewoon klote wanneer het zo lang duurt en je lijf van die tegenstrijdige berichten geeft. Ik weet dat jullie gaan gillen nu maar ik heb serieus even overwogen om met stille trom te vertrekken hier. Ik zag het echt helemaal niet meer zitten en vond dat ik vooral mezelf voor de gek hield door te denken dat het ooit bij ons zou lukken.

Nou spring ik nog steeds geen gat in de lucht, maar wij zijn nu verder dan ik ooit had durven dromen, echt waar. En daar hadden we dus 20 maanden voor nodig. Sex was geen plezier meer en iedere maand was ik een paar dagen van slag. Iedere idioot in mijn buurt werd zwanger en wij stonden met lege handen.

Zoals Lies heel terecht zegt, we weten exact hoe de teleurstelling en wanhoop voelt.

DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN DIE HEM KAN VANGEN

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Limmeke, kom maar door met die slagroomtaart hoor. Kaneelstokjes mag je houden :p

Vraagje aan Koffie met schaamrood op mijn kaken: wanneer houdt het zin in een sigaret hebben op?:):):)
    En nee meiden geen paniek, ik raak ze niet aan hoor maar heb wel verschrikkelijk veel zin in een peuk. Eigenlijk had ik verwacht dat ik er nu geen moeite mee zou hebben, maar dat valt nu nog ff vies tegen. :)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik rook nog steeds een paar sigaretten per dag... ja ja, schame on me.. maar lukt me gewoon niet om daar ook nog vanaf te blijven.. van meer dan pakje per dag naar paar per dag vind ik al heel knap van mezelf.. dus laat dat schaamrood maar zitten desmo. Net als ieder ander weet ik hoe slecht het is.. en elke dag doe ik een stoppoging.. maar dan komt manlief weer met Knieuws over zijn werk ( we verwachten dat die elk moment ontslagen gaat worden) en dan hoppa.. zit ik alweer te graaien naar een peuk)

net naar nieuwe huis gewandeld.. kom binnen.. schoonpa meteen: je had het zeker te druk vanmorgen he.... en ben meteen weer vertrokken..

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik heb de knuffel gevangen! ;)

Jullie zijn allemaal zo lief en begripvol en daar moet ik weer van huilen, gek mens :D
    Maar ik troost me maar met de gedachte dat ik gewoon lekker een roseetje naar binnen kan slempen en me suf kan dampen :p

Nu ga ik maar even boodschappen doen, dat heb ik ook al twee uur uitgesteld...er zit ook een was in de masjien (nr1 van 3) en er moet ook nog afgewassen en gedweild worden. En ik heb zooooo geen zin!!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lim, wat zei je; ik was niet druk maar wilde voorkomen dat ik gif op je bammetje zou smeren? :p
    Ik zou er ook des duivels van worden hoor!

Lies, ik heb de eerste ovutest vanmorgen voor het ovudoel gebruikt (vorige week al eentje voor de zw.test) en hij werd al wat donkerder...als er nou ook nog een ei-en-zaadjes-route-beschrijving bij zit moet het goedkomen met die ingestraalde testen toch? ;)

*gaat nu echt naar de winkel*

12. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    He zo wordt er niets geschreven op een dag en zo weer pagina's vol. Ik ga er 5 doen heb ik met mezelf afgesproken want Simon kan elk moment weer wakker worden aan de geluidjes uit de wagen te horen.

Limmeke gefeliciteerd met je dochter, lekker rustig genieten vandaag met mooi weer en dan volgende week groot feest toch?

Koffie, lekker aan het genieten met je zoon? Wat fijn dat hij weer thuis is en hopelijk met hele leuke verhalen over zijn nieuwe lief.

Liesben, die geruststelling moet je gewoon blijven vragen hoor maakt niets uit en is heel normaal, we eten allemaal hier dat het niet vanzelfsprekend is dat het allemaal maar goed gaat , gelukkig hebben veel meiden inmiddels wel een goede ervaring.
    Mijn zwangerschappen zijn steeds vol met kwalen geweest maar ook dat zegt dus niks eigenlijk. Je kunt eigenlijk alleem maar hopen dat het goed gaat en erop vertrouwen dat je lijf het allemaal wel weet.
    Lekker he, heb je niets aan:(
    Oh lees net onrustig slapen ivm plassen, dat is goed, hoort erbij:D

Jeuhhh donkerdere streep voor Desmo , erg goed !!!!
    Ennn en banner, echt ik word hier zo vrolijk van.

Oh en babyshoppen, ik houd me aanbevolen, ik kan gewoon niet meer stoppen en kan natuurlijk advies geven:D je hebt gewoon zooooveel nodig. En als jullie mannetjes maken , ik heb zoveel leuke dingetjes :D die dan al lang niet meer passen.
    Ik had me voorgenomen geen duren dingen te kopen, nou dat is dus compleet mislukt, kind heeft tijd te kort om alles aan te kunnen wat mams allenmaal koopt. Gelukkig vind manlief het allemaal best.

Liesben ook wij hebben geen screening gedaan, wel veel echo's om zo de boel in de gaten te houden. Ik kan je zeggen dat geeft heel veel geruststelling, zou ik je echt aanraden als dat mag van het ziekenhuis of vk.

Mooie foto Liesben en Limmeke die slakken zijn inderdaad leuk, in andermans tuin:D Mijn tuin is verboden voor slakken, die vreten al mijn planten op en de tuin is al niet zo groot.

Limmeke ik hoop echt voor je dat die verbouwing snel klaar is en jullie lekker kunnen genieten van de tijd samen ipv een man die altijd weg is om te klussen (dat was toch de reden dat hij zo vaak weg is?)
    Lekker zo'n schoonpaps, fijn dat hij meehelpt maar laat hem lekker zijn eigen vrouw africhten... grrrrrr
    Ik wil heel graag kaneelstopkes en slagroomtaart maar ben sinds gisteren aan een dieet begonnen voor het eerst in mijn leven. Aangezien de bv teruggelopen is tot een paar kleine slokjes per dag wil ik mijn blubbuik en blubarmen er maar eens af. Nou ik heb het nu na 1 1/2 dag al moeilijk hahah.
    Hmmm scheten laten, de 2 heren des huizes hier kunnen er ook wat van , echt so'n klein ventje en dan zo'n stank produceren, tegenwoordig gevolgd dor een enorme grijns...

Veronica, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar volgens mij zit echt niemand te wachten op jouw bericht??? Of zi ik dat nou verkeerd. (misschien nkan iemand me via pb op de hoogte brengen? ben wel nieuwsgierig geworden....)

Bebek je voelt je duidelijk niet oke vandaag, misschien dat een dikke knuffel een beetje helpt?
    En wij hebben er ook echt lang over gedaan, wel een jaar of 3 :$ (3 keer zwanger geweest en de 3e keer was van Simon die nu lekker ligt te slapen. En ook ik ben "pas" bijna 37.

Jomi, ik weet het echt niet wat je als aandenken kunt geven, ik ben niet zo van het trouwen enzo.

Hier lijken de nachten beter te gaan, Simon slaapt nu van 23.00 tot 5.00 echt geweldig dankzij melk voor hongerige baby's, wat een uitvinding.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb je pb gestuurd nicole

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ook Nicolioo ;)

(PB dus)

Mennn, wat is het warm in de tuin!

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    En nu even lekker spammen met foto's van vanochtend.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    warm?? jullie zeker het weer vandaag wat ik gisteren had hier :) heb ik het toch maar netjes doorgestuurd.

het is droog en zon graag of 20 nu... maar wel somber en grijs op moment.

heel donker in huis.. doet beetje winters aan nu

17. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    nog eentje

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318