Wat een mooi menneke Nicolioo! Als ik nu een meisje krijg he...kunnen we ze dan over een jaar of 18 eens aan elkaar voorstellen?
Liesben, hij is al uitgehuwelijkt hahaha aan het buurmeisje van een half jaar ouder 2 deuren verder Die hebben namelijk het grootste huis van hier uit de buurt en een heeeeeeele grote tuin met speelkastanjeboom van meer dan 100 jaar oud. Maar wie weet als bijvrouw De laatste;
wat heb jij mooie gelakte nagels nicole... hoe doe je dat?? na de bevalling loop ik alleen nog met afgekloven stompjes rond hier..
Nou Limmeke, ik heb sinds een jaar ongeveer acrylnagels, geleerd van de buuf, nu de ik het zelf en moet zegen dat het dan best te den is. Alleen heb ik wel 2 dagen met alleen links gelakt rondgelopen hahhaa kon geen tijd vinden om rechts ook te doen., Lim en Lies, bedankt voor jullie pb's. Nieuwsgierigheid bevredigd en snap iedereen nu beter... tja naief van Veronica om te denken dat iemand hier er op zou zitten te wachten. Nu even kijken naar de man, hij ligt te pruttelen.
Nah, ik heb al meerdere opties hoor Limmeke Pfff, hoofdpijn, duizelig en een rare maag. Alsof ie niet weet of ik nu honger heb of misselijk ben. Jippie, hormonen!
fijn he hormoontjes wacht maar tot moment komt dat manlief alles op je hormoontjes gaat gooien..maakt niet uit wat ..
Poe, nog 310 berichtjes en we mogen weer een nieuw topic openen Ik ga eens kijken wat we eten, en hoe laat lief wilde gaan koken
jij wel.. maar hij niet manlief hier is op rantsoen gezet op slaapkamergebied, nadat die me big mama noemde (ja, heb echt al giga buik) en daarna zei dat ik niet zo heftig hoefde te reageren door mijn hormoontjes..
Pffft, ik ben nu zo mogelijk nog sjaggie-erderder dan ik al was....dit noemen ze nou een vrije dag :x Vanmorgen vroeg al met puppie gelopen, begin van de middag nog een keer, toen boodschappen gedaan, 2x want kreeg het niet in 1x mee op de fiets. Toen oude was afgehaald, 1e nieuwe was opgehangen en 2e in de masjien gedaan. Toen weer met puppie gelopen en net geveegd en gedweild. En nu ben ik er klaar mee. Oh nee, nog een afwas... Heb wel lekker groene olijven gekocht voor mezelf en een fles rosé koud gezet, ozo. Puppie zit opgesloten in de slaapkamer ivm natte vloer en aan zijn gemorrel te horen is ie het er niet mee eens Jammer dan, vrouwtje heeft een schijthumeur! Nicole, wat een plaatje is Simon en wat lacht ie al lekker! Ben blij dat Lim en Lies je via pb op de hoogte hebben gebracht van Veronika, want als ik het had gedaan was het niet vriendelijk overgekomen
Grrrr en nu wil ik even mijn favoriete spelletje spelen op hyves games en laden die stomme spellen niet :x :x
ff gauw kijken hoe het met Des haar test was en hij is weer donkerder En die banner staat je echt geweldig.... En ik wilde niets schrijven maar kan het echt niet laten, Veronica ik begreep je besluit vorig jaar al niet en ik begrijp je nu nog minder..... Waarom krijgt dit kindje wel een kans en het andere kindje niet ?? En dat vermeld je dan doodleuk op een forum waar het voor alle meiden een wondertje is als het geluk je gegeven wordt... Waar meiden lopen die er hun rechterhand voor zouden willen geven.... Ik vind het respectloos ! Sorry maar dit moest me van mijn hart...
ff gauw een knuffel aan alle meiden die het nodig hebben maar ik log weer ff uit voor ik nog meer dingen ga schrijven......
verstandig koffie ik zit hier te wachten tot vent thuiskomt.. hij zou beeb in bad doen zodat ze ook ff aandacht kreeg.. tringtring.. word later..ga maar vast eten... ehm.. in weekend eten wij altijd samen omdat de jongens er niet zijn dan.. dat kan ik dus ook alleen gaan doen.. ik heb de neiging om als beeb in bed ligt zo.. ook naar bed te gaan... MET DE DEUR OP SLOT.. kind weet onderhand niet meer wie de papa is.. bedoel, van die 10 minuten per dag word ze ook niet wijzer he.
Hmmm, jij ook al zo'n vent. Hier nog 1, komt net thuis met eten en zegt ie: ja, ik moet vanavond nog aardappelen spuiten met olie. Weg gezellig avondje met z'n 2en. Ook dacht ik, Juarno niet met papa onder de douche, daar heb ik geluk mee. Dat doen ze nu en om 9 uur gaat hij weg. Ik weet dat het wel even moet gebeuren, want we hebben al veel schade in de aardappelen. Maar toch! Ik dacht, gezellig met z'n 2en en hopen dat we vanavond dan konden klussen. Nou weet ik het niet hoor. Ik heb er op dit moment al zo'n moeite mee en dan komt ie middernacht pas thuis. GRRRRRRRRRRRR. Sorry voor mijn ego.
Hmm Limmeke, word het niet eens tijd voor een goed gesprek tussen jou en man? Ik vind het zo verdrietig voor je dat je er zo alleen voor staat. Oké, er moet geklust worden in jullie nieuwe stulp, maar jij bent er ook nog. En dochterlief niet te vergeten! Die heeft papa ook nodig. Jomi ook al zo'n gezellige hub. Ik zal nooit meer klagen dat ik wilde dat lief hier eens een avondje de hort opging, zodat ik de bank en de afstandsbediening voor mezelf heb