jaa lies allebei onze mannen jomi... delen wij die van haar wel hoor net dat die morgen ook weer gaat... zucht.. hij vraagt niet van goh schat.. zijn er nog dingen die jij moet doen nu ik thuis ben.. onze enige uitjes samen zijn gezellig samen naar de praxis... weet je wel, die winkel waar die je mee naar toe neemt, hij je vraagt wat vind je er van en dan uiteindelijk iets anders koopt. sorry dat ik zo aan het klagen ben.. normaal boeit het me nix als die veel weg is.. maar ik ben zo a-mobiel als de pest met die bekkenklachten.. en dan de zorg voor kleine meid erbij.. word echt sjaggie hiervan denk dat ik zelf maar wat scooterboys in elkaar ga rammen als bebek me er een paar heeft overgelaten..
Pfff, ik is moe En dan te bedenken dat ik vanaf maandag weer gewoon moet werken. Nou ja, met frisse tegenzin zullen we maar denken...
Lim, anders stuur ik wel een paar tbs'ertjes jouw kant op, altijd lachen! Hier ook een man die veel weg is en tegenwoordig iedere zaterdag werkt en twee keer in de maand ook de zondag nog....Kan Bebek helemaal niet mee zitten, vind het heerlijk om alleen te zijn! Komt misschien omdat ik dertien jaar alleen heb gewoond...als Lief drie avonden thuis is gaat het alweer kriebelen en heb ik zoiets van: wanneer ga je weer werken? Hij is nu werken en morgen ook weer, dus morgen ga ik lekker met een vriendin een terrasje pakken. Nu moet ik van Lief op zoek naar een andere auto; meneer wil een volkswagen passat 5 deurs....is makkelijk voor de hond. Ik lach me suf, want toen ie deze (de alfa) kocht in december, zei ik dus al dat ie helemaal niet handig is voor puppie. Maar nee, meneer moest en zou hem hebben. En nu wil ie dus een andere. Dussss, als iemand een volkswagen passat 5 deurs diesel te koop heeft hoor ik het graag
Oke, wil diegene die een vloek over me heeft uitgesproken dit per direct weer ongedaan maken?! Mijn mobiele telefoon heeft zojuist ook de geest gegeven....vraag me niet hoe, maar het lijkt erop alsof er water in het beeldscherm zit, dus ik zie geen ene moer meer.... Ik heb vast iets heel erg fouts gedaan ofzo :x
zwager heeft net (paar weken terug) zijn passat ingeruild! en dat was een goede auto. mobieltjes nemen soms lichaamsvocht op.. exman had dat ook.. na half uurtje in oven op lage stand (ja serieus) werkt die weer
Lieve Bebek, hele hele hele dikke knuf. Wat een gezeik met je schoonvader Limmeke. En balen dat je mannetje telkens aan het werk is in het nieuwe huis. Je moet er wel heel wat voor over hebben, een mooi huissie.
Wowww Desmo en Liesben zwanger Gefeliciteerd meiden!! Voor wie ook net zwanger zijn en die ik heb gemist, natuurlijk ook gefeliciteerd. Over veronica...daar zeg ik maar niks over, want dat gaat er erg rottig uitkomen. Hier gaat alles wel redelijk....... Komende week hebben we eindelijk de rechtzaak waar we al zo lang op wachten en hier heb ik toch flink de zenuwen voor. Met de jongste gaat het wel goed, al blijft ze een veel te hoge hartslag houden. Alles weer gaan bijhouden hier, heb ik nog niet de puf voor maar ik zal proberen weer wat vaker langs te komen Voor degene die mij niet kennen, ik heb hier lange tijd meegeschreven toen ik probeerde zwanger te worden van de derde, wat helaas niet is gelukt.
Giegel! Wat heerlijk om weer eens wat van je te horen! Wat spannend, die rechtszaak. En fijn te horen dat het met jongste redelijk goed gaat. Hoe is het verder met jou zelf?
met hoeveel verkeerde benen kan je uit bed stappen? ik voel me zo gigantisch K*T, alles gaat gewoon bagger.. dikke kus voor gieg, fijn je ook weer ff hier te zien
Waarom gaat er bij mij nooit iets zoals het hoort te gaan:x Ik had vanmorgen dus een lichtere test als gisteren, ongeveer zo licht als de eerste test van vrijdag Wat moet ik hier nu van denken? Is mijn prille zwangerschap al weer foetsie en is mijn hcg aan het afnemen Ik word gek hoor, ga denk ik maar naast Bebek in het graf liggen. Maar volgende week ga ik wel de HA bellen want ik vertrouw het voor geen cent. Ik slik ook nog anit-depressiva en misschien moet ik daar wel mee gaan stoppen
Giegel welkom terug! Echt fijn je hier weer te zien. Spanned dat de rechtzaak nu echt gaan beginnen zeg. Ik leef met je mee!
Misschien vannacht er al eerder uitgeweest om te plassen Des? Ik weet dat heel frustrerend is, maar ik heb geen pasklaar antwoord voor je. Ik weet wel dat de ene test soms donkerder is dan de ander, heb het zelf ook gehad.
Laten we dan met zijn achten gaan. Die frummeltjes tellen toch ook al wel mee! Desmo een advies voor jou is een andere camera te kopen voor straks. Deze stelt niet goed scherp, of jij kan geen foto's maken. Dan moet R dat straks maar doen.
Laten we dan met zijn achten gaan. Die frummeltjes tellen toch ook al wel mee! Desmo een advies voor jou is een andere camera te kopen voor straks. Deze stelt niet goed scherp, of jij kan geen foto's maken. Dan moet R dat straks maar doen. Wij hebben vrijdag met zijn allen mijn ouders van het vliegveld opgehaald. Dat was zo ontroerend. Yara zat bij mij op de arm toen we tussen alle andere ophalers door het glas keken naar alle mensen die arriveerden. Twee vingers in haar mond en haar andere hand door mijn haar woelend. Toen ze opeens opa en oma zag vlogen de vingers uit haar mond en riep ze heel haar HEEEEEEY al kwispelend met heel haar lijf en blij naar mij kijkend of ik het ook wel zag. Dat was zo lief! SMELT Alle ophalers keken om wie dat vrolijke kindje was. Ik ben zoooo blij dat mijn ouders ons kind nog kunnen meemaken. Behalve het zelf moeder met een geweldige papa worden vond ik het ook zo fijn dat mijn moeder eindelijk oma werd. En een zeer geliefde dus. Natuurlijk waren ze ook ontroerd te horen dat er een brusje aan komt. Papa had voor Yara een t-shirt met GROTE ZUS er op gekocht.
desmo: de VK hier zeggen altijd dat je geen waarde kan hechten aan de lichtheid van een test.. ze adviseren ook altijd om maar 1 keer te testen. Dus niet meteen van het negatieve uitgaan en idd de HA ff bellen, misschien kan je wel even bloed laten prikken. annna: wat ontroerend zeg hoe kleine meid reageerde
Fijn je weer te zien Gieg.... Des ik weet niet of dit je helpt maar ik kan me herinneren dat ik helemaal in de stress was na een testvergelijking omdat test minder was geworden.... Dikke knuf meis in deze rottige onzekere periode... Annna wat een ontzettend lief verhaal...
Anna deze foto's zijn met mijn mobieltje genomn hoor, niet met een serieuze camera En leuk hier Yara reageerde! Ik hoop ook erg dat mijn ouders straks echt opa en oma worden. Dat worden dikke tranen, zeker weten! Limm, ik zal er inderdaad maar even proberen niet al te stresserig op te reageren. Dinsdag ben ik vrij en ga ik proberen bij de HA terecht te kunnen. Hier wordt ik bloednerveus van.