35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Ben je dan niet nieuwsgierig suzanne, ik zou stiekem even gluren vai de gordijnen of ik kon zien wie het was die mij/ons zo hard nodig heeft.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bebek ook al niet zo lekker in haar vel...knuf!
    En Bebekman moet er aan geloven vandaag :D

Ben de 5e keer wel naar beneden gelopen om te kijken wie het was.De buurmeisjes die Stitch wilde uitlaten.Heb nee gezegd en gelijk gezegd,dat ze niet zo vaak aan moeten bellen.Dat ik daar niet zo blij van werd.Met mijn sjaggie humeur erbij ....denk niet dat ze hem ooit nog uit komen laten....achteraf voel ik me dan wel weer rot..maar ja...als ik er niks van zeg,dan blijven ze bezig.En heb het netjes gebracht hoor.Maar met een niet zo blij gezicht ;)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zeg maar gerust PESTHUMEUR!!
    En dat verdomde hyves spelletje waar ik inmiddels aan verslaafd ben doet het gvd ook alweer niet!!!! :x :x :x
    Beter niemand hier aanbellen, want denk dat ik ze gelijk recht op de snufferd mep!

4. Suzanne68

Ik denk dat ik vandaag dan maar niet bij je langs ga komen ;):D

Ik vind het wel eens rot hoor,dat ik zo onvriendelijk ben,maar ja...zo ben ik nou eenmaal.....en dan vinden ze maar niet meer lief.Komen ze iig niet meer heel de tijd aanbellen :D

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( dochterliefs ontlasting zit weer muurvast.. zo zielig :(

ze gaat dan op de grond liggen, drukt zich op,word stijf als een plank en gilt alles bij elkaar.
    word er moedeloos van.

kiwi's, pruimen, bosbessen, roosvicee laxo, met thermometer rondpoeren.. nix helpt!

6. Suzanne68

@Limmeke....misschien iets aan de huisarts vragen?Of had je dat al gedaan?

7. Suzanne68

Huh?Ik wil net in een ander topic een reactie plaatsen...gaat niet met een medeling erbij,dat mijn account misschien niet geactiveerd is :$ maar hier kan ik nog wel in...vreemd.Misschien iets te vaak k*t gezegd?Of te onaardig gedaan tegen deze of geen?Of zp gewoon kuren?

8. Suzanne68

Nou dan zeg ik hier wel tegen Liesben ,dat die steken in je bm normaal zijn ;) Bij deze.

9. Suzanne68

Oh ahum.....blond ikke....was een vraag aan de vk :)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Blond Suus? ;)

Ik heb weer zo'n dag dat ik me overal druk om maak. Is het al de 23e?
    Pfff, word gek van mezelf!

11. Suzanne68

@Liesben....niets wijst er nog op,dat het mis is.Daar hield ik me elke keer aan vast.Je verliest geen bloed,je hebt geen kramp...niks.Bij mijn jongste had ik helemaal geen kwaaltjes en die is er ook gekomen.Ik weet dat het makkelijk kletsen van mij is en weet precies hoe je je voelt.Maar ik zou er gewoon vanuit proberen te gaan,dat alles gewoon nog goed is.knuf!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet het Suus, maar ja....de ene dag gaat dat prima, maar als er ook maar iets even anders is slaat de stress toe. Zoals vandaag.
    En ik heb indd geen kramp, geen bloedverlies. Dus heb ik ook geen enkele reden om aan te nemen dat er iets niet goed is.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt om veel alleen thuis te zijn. Ik zou er niet aan moeten denken, de muren zouden op me af komen. En het lijkt me idd moeilijk om altijd maar iets leuks te verzinnen om te gaan doen, dat houdt ook een keertje op.

Sterkte Desmo met het niet roken. Je hebt nu een extra motivatie maar dat wil niet zeggen dat 't makkelijk is.

Wat zielig voor je kleine meid Limmeke! En ik kan me voorstellen dat jij er ook helemaal gek van wordt.

Die onzekerheid is klote Liesben. Ondanks jezelf toespreken komt het toch elke keer weer opzetten, ik ken dat. Sterkte!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve meisjes, net toen we dachten dat deze dag niet nog kutter kon worden dan ie al was, krijg ik net een heel erg verdrietig smsje van Desmo....ze is zojuist ongesteld worden :( :x Het heeft niet zo mogen zijn voor haar :(
    Ik hoopte nog dat het misschien een innestellingsbloeding was of wat ouwe zooi, maar ze zegt dat het echt fout zit...Ik vind het zo erg voor haar!
    Het is zo vreselijk oneerlijk en verdrietig allemaal, ik zit gewoon met haar mee te huilen!!
    Ze komt straks nog even on line, dus ik hoop dat we dan met een boel meiden zijn om haar op te vangen!!!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kut, Kut, Kut

Meer kan ik niet zeggen, wil ik niet zeggen.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve lieve Des, ik heb je net al even 'gesproken' en er zijn wel duizend dingen die ik tegen je kan zeggen, maar niets kan dit enorme verdriet wegnemen...Ik vind het zo erg voor je en zo verdrietig, zo oneerlijk. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en weet dat we er voor je zijn meis!

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ga later vandaag of morgen wel even op iedereen reageren maar lees net dat kut bericht over Desmo.

Lieve lieve Desmo, ik ben echt even helemaal stil. Ik was zo blij voor je en ben nu zo verdrietig voor je. Ik wil jou en R. heel veel sterkte wensen. Woorden schieten verder even helemaal tekort en ik weet het gewoon even niet meer.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    snotverdomme... wat is dat nou? lieve des, veel sterkte meis.. pff, houd dit dan nooit op... hele hele dikke knuffel voor jou en desman...

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Desmo ,heeeeel veel sterkte met dit vreselijke nieuws..... ook R. , ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten of wat dan ook "fijn" voelt op dit moment.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Je verwoord het heel mooi Ladouce, precies zo voel ik het ook!

Deel Deze Pagina