35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tja voetbal. Ik hoop dat ze op mijn werk geloven dat ik ziek ben. Had natuurlijk vorige week luidkeels verkondigd dat ik zo baalde dat ik moest werken en de wedstrijd dus niet kon zien ... en dan meld ik me vanmorgen ziek.
    Nou jammer dan hoor ;)

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah nee Desmo, wat ongelovelijk klote........ :(
    Ik zit met samengeknepen buik de berichten te lezen, vind het zo oneerlijk voor je. Man wat had ik je dit gegund. Ik was zo blij voor je. Gatver wat is het leven soms oneerlijk.
    De wetenschap dat je zwanger kan raken is de positieve kant, maar ik vind het knap van je dat je dit direct ziet.

Bebek, streepjes van ovutesten kunnen wel een beetje wisselen, heb ik ook vaak gehad. Maar veel drinken beinvloedt het zeker, dus dat kan het ook geweest zijn.
    Totdat je een vette donkere streep hebt gezien zou ik ervan uitgaan dat je je ei nog niet gehad hebt.

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    tis al weer druk op de vroege ochtend.

Desmo, fijn dat je goed geslapen hebt en keep up the good spirit! Je klinkt enorm strijdlustig en dat is alleen maar goed.
    (sterkte met je zusje)

Bebek en bebeklief lekker vrij. Bijna de hele dag tijd om te klussen. Behalve tussen half 2 en half 4 dan:D

Anna, gewoon hier blijven hoor. We kunnen wel posi nieuws gebruiken. Geeft ons andere "oudjes" ook weer hoop.

Koffie, zoonlief is toch thuis gekomen? Hoe was het weerzien?

Marnat, succes met de meting vandaag.

Natas, ik hoop dat de primolut z'n werk heeft gedaan en dat de natuur het netjes over gaat nemen. Succes met inpakken.

Suus, blijft pruts dat onregelmatige werk van Suusman. Snap je erg goed hoor. Ik hou er ook niet van als lief veel weg is.

Nicole, ik was verlief op Xander van Koffie maar hij heeft concurrentie gekregen van Simon;) Wat een lekker ventje zeg.

Limmeke, ik hoop dat jij en manlief er samen een beetje uitkomen want volgens mij zit je op dit moment niet echt lekker in je vel. Sterkte.

JoMi, ook al veel alleen. Jij ook sterkte!

Liesben, onzekerheid is zo begrijpelijk maar we duimen hier met z'n allen voor een hele mooie echo. Ik hoop dat de tijd wat voorbij wil vliegen.

Ik heb Dombo hier al een tijdje niet gezien. Dombo, waar ben je????

Heb al veel reacties gezien op een ongewenst bericht hier dus ik ga er verder niet meer op reageren. Volgens mij is zowel in dit topic als in het andere topic de boodschap duidelijk geweest en komt ze zich niet meer vertonen.

Hier weinig spannends te melden. Feest van bijna ex-werk was leuk. Huis ter Duin was oud-bollig maar wel erg sjiek. Zaterdag uitgeblust op de bankgehangen ivm hoge wijnconsumptie op de vrijdagavond. Manlief was werken. Zaterdagavond lekker uiteten geweest en gisteren een beetje rundumshaus geklust. Volgende week is ikke jarig (word ik 44:() dus de tuin ed. moet tiptop zijn. Nu zit ik in mijn oranje polootje te wachten tot het half 2 wordt en ik in mijn dooie uppie voor de buis kan gaan zitten. Manlief moet helaas werken en iedereen die ik ken ook. Kon wel in ons oude kantoor gaan kijken maar heb hier weinig trek in. Kan nu in elk geval lekker mopperen en klagen over oranje zonder dat ik er commentaar op krijg.

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Desmo,
    Niet aan je werk denkenn hoor! Ze denken maar wat ze willen.
    Knap dat je het van de positieve kant ziet. Ik probeer ook altijd die richting uit te denken.
    Ik heb laatst iemand na een miskraam horen zeggen. Ons tweede kindje komt gewoon een beetje later dan we nu dachten.

Ik hoop en denk dat jullie kindje ook gewoon iets later komt.

Maareh, heel veel sterkte voor je zus ook zeg! Dat brengt je ook wel terug in de realiteit zeg!

Wat mij er toe brengt te zeggen dat ik ook al een tijdje iets kleins in mijn borst voel. Ik denk dat het niets is, waarschijnlijk van de melkklieren. Maar ik vind dat ik het voor man en kind voor de zekerheid toch even na moet laten kijken.
    Zo en nu heb ik het hier geschreven, dan moet ik het maar snel gaan doen ook!

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #4825 Annna, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
    Haha Ladouce, ik zie je al zitten fanatiek te wezen!
    Ik ga denk ik naast mijn vader zitten. Vind ie wel leuk en dan kan ik ook nog even bij hun naar de kapper, past oma wel even op.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat zou ik zeker snel laten doen Anna.
    Grote kans dat het door melkklieren komt, maar met dit soort dingen kun je nooit te veel of te vroeg naar een dokter gaan.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ladouce zitten we gezellig samen alleen te kijken en te mopperen (hoewel ik hoop dat dat laatste niet nodig is)

Anna ... GAAN! Ik ben ook nooit de eerste die op de stoep staat bij de HA maar hier kan je niet voorzichtig genoeg mee omgaan. Als het voor een ander geweest had je waarschijnlijk precies hetzelfde gezegd ;)
    Bij mijn zusje is alweer de 3e keer en mijn moeder heeft borstkanker gehad. Het is dus nogal beladen hier in de familie. Gelukkig was het de eerste 2 keren "goed", dus we zijn hoopvol gestemd.
    Maar jij moet even de bevestiging halen dat het een melkkliertje is, dan zijn wij hier ok weer gerustgesteld ;)

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen altesaam :D

Ladouce ook al in haar uppie voetballen kijken.Suusje ook.Vind ik niet zo heel erg.Ga ik lekker boven op bed kijken.Ik weet niet of ik mijn oranje shirt aandoe zo in mijn uppie.
    Leuk zo'n sjieke bedoening.En de sjieke wijn ;)

@Anna,goed dat je er even naar laat kijken.

Simon is echt een schatje!

Verder heb ik geen verstand van ovutesten.Ik doe altijd maar wat :D Heb nog maar 1 keer een echt positieve ovutest gehad.

Ik ben toch nog 1,2 kilo afgevallen,ondanks de 2 borden chinees,wat toastjes en een beetje veel wijn op het feestje van mijn broer.Goed he!

9. Suzanne68

Vergeet ik nog 2 (erg belangrijke ...kuch kuch) dingen.
    Dat ik wel bij de buren kan gaan kijken,maar ook niet zo'n zin in.
    En dat wij altijd zeggen,dat we het mooiste en liefste kindje ooit aan het maken zijn en het daarom zo lang duurt;)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed Suus, 1,2 kilo afgevallen!!! Gefeliciteerd, erg knap!

En jij ook in je bed kijken ... goed plan, ga ik denk ik ook doen ;)
    Kunnen we niet een groot virtueel bed maken en daar samen in gaan kijken. Gezellige boel :D

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jullie ook al alleen kijken?
    manlief moet werken maar die wilde toch al niet kijken... dus hier vanmiddag in me uppie op de bank (laat alle oranje frutsels ook maar achterwege)

goed hoor suus afvallen :) hier ook weer halve kilo eraf.. blijf hangen op 3 kilo erbij..

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bebek, ovutesten heb ik geen verstand van. Jij dus gisteravond ook geklust, hier ook. Ik loop net 1 dag voor op jou. Bij jou en hier vanavond, gaan met die banaan. ;)

Des, goed dat je naar de dokter bent geweest. Fijn dat je het van een positieve kant kan zien, je kan zwanger worden. Doe vandaag maar lekker niks en laat ze op het werk maar denken. Jij weet wel beter en huil maar lekker uit hoor. Sterkte met je zus morgen. In ieder geval een knuff.

Annna, zo snel mogelijk doen hoor. Beter het zekere voor het onzekere nemenr. En je moet je nu zeker niet gestresst erover voelen. Is nu niet goed als je zwanger bent.

Suus, 1,2 kg afgevallen. Goed hoor.

Hier voelde ik mij zaterdagavond niet echt fijn, ik wilde graag klussen en manneke was ook echt wel in de mood. Ik dacht het ook wel te zijn en toen was het in 1x over. Oh, wat voelde ik mij k*t, waarom heb ik dat nu regelmatig. Terwijl ik zoveel voor hem voel, ligt ook niet aan hem, maar echt aan mij.:( Is gewoon teveel gebeurt vroeger.
    Maar gelukkig gisteravond is het gelukkig wel gelukt, ook al dacht ik dat het weer niet zou gaan. Hopelijk is het toch allemaal nog op het goede moment, vanavond maar weer proberen.

Gisteren druk met de voorbereidingen van de doop bezig geweest. We hebben alles bijna klaar, we weten precies wat we willen doen. Nu nog wat opsturen en afwachten of het de pastor goed lijkt en dan kunnen wij het boekje maken.

Hier ga ik vanmiddag ook lekker voetbal kijken (heb nog geen wedstrijd gezien), ligt ons ventje lekker op bedje. Hier lekker op de bank liggen, wij hebben nml. geen tv bij bed. Ik kon er 1 op verjaardag krijgen, maar ik had liever een fiets. Ook als wij wel zouden verhuizen binnen korte tijd vond ik het onnodig om tv op de kamer te zetten.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Limm, ook al alleen kijken, hier ook. Doen we toch maar net wat Desmo zegt: Groot virtueel bed en dan gezellig samen naar voetbal kijken.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    eh jomi, klussen met een banaan word je niet zwanger van hoor

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh ja, donderdag moet ik voor een uitstrijkje. We gaan hier er ook maar vanuit dat het goed is hoor, maar het blijft toch altijd wel spannend vind ik.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh, is dat zo Limm. Dat wist ik nog niet.:D

17. Suzanne68

Niet??:$ :D:D:D:D

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ieuw altijd een beetje akelig he, zo'n uitstrijkje. Maar ook fijn als je hoort dat je weer bent goedgekeurd :)

En ook al alleen kijken, hoeveel mensen zitten er vanmiddag alleen voor de buis. Had ik eigenlijk niet verwacht ;)

19. Suzanne68

Als we dat hadden geweten hadden we ergens kunnen daten ;)
    Had wel hier gemogen :)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    allemaal bij suus op bed terwijl we schelden op die lieve kleine buurmeisjes die met hondje willen wandelen :)

Deel Deze Pagina