@Desmo....een mk op die termijn is vaak een wat heftiger menstruatie.Van het vruchtje zelf merk je niets.Dus ik denk dat je alles wel kwijt bent.Een echo is wel de enige manier om erachter te komen of alles echt schoon is.Maar denk het wel hoor.Dikke knuf!
Bekijk bijlage 78693 Hey cool....ik heb hem gewoon gesaved op mijn pc en daarna hier geplakt .Bebekje rules!
hahah jomi, als je jouw 'waarom wil die niet' tekst aanklikt krijg je te zien dat je een vuurwerkje wilde afsteken! Deze dus:
Proest, zit nu cameroen-japan te kijken, maar kan iemand mij uitleggen hoe iemand met de naam Honda een vedette kan zijn??
Ok bedankt Suusje. Ik geloof dat ik er even aan moet wennen dat mijn lijf me zo'n klote-streek heeft geflikt, ik zit in de ontkenningsfase nu :x
desmo... ik zou wel gaan voor de echo ( er wel vanuit gaan dat het fout zit) maar heb gekkere dingen gezien.. alleen denk ik dat je dan pas over minimaal een week een echo zou krijgen, zou er nl nog wat zitten.. is het dan pas te zien. een heftigere menstruatie duurt mijns inziens langer dan een dag nl.
Ik zou ook voor de zekerheid een echo laten maken hoor.Ik kreeg er elke keer standaard 1.Raar dat je ha je niet ff doorstuurt.Maar denk wel dat je lijf het zelf aan het oplossen is.Bij mij stopte het bloeden ook tussendoor en dan een paar dagen later kwam de grote flush. Maar ik zeg ook:zekerheid voor alles.
Nou ze doet het al een paar weken, maar ze weet zelf nog niet dat ze het kan Desmo, Ik zou er ook van uit gaan dat alles door je lichaam netjes opgeruimd wordt. Mocht er toch nog een vruchtje zijn, dan merk je dat als je over een week of twee drie geen eisprong hebt. In dat geval kun je een echo doen. Grote kans dat er nog meer komt komende dagen. Je moet niet twijfelen over je lichaam. Die doet het eigenlijk juist wel goed. Het ruimt op wat niet kan voortleven. Dat nou juist dit eitje wel bevrucht werd en zich innestelde is wel K*t of domme pech!
Maar meiden, ik ga er voor nu vandoor. Hier nog even dweilen en eten koken, dus tot vanavond. Des, ik denk dat de meiden je er goed mee kunnen helpen. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus kan je geen advies geven.
@Desmo...het is ook wel dat ik in het zkh loop,dat ik die echo's standaard krijg hoor.Misschien kun je het nog even afwachten.denk echt serieus dat je lijf het zelf goed oplost met wat ik van je lees en mijn eigen ervaring.Maar vond het zelf wel prettig als er even naar gekeken werd.
Tuurlijk lieffie, das normaal. En als je twijfelt of alles "weg" is (wat klinkt dat naar), vraag of je van HA naar zkh (of vk) mag om echo te laten maken?