35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo....een mk op die termijn is vaak een wat heftiger menstruatie.Van het vruchtje zelf merk je niets.Dus ik denk dat je alles wel kwijt bent.Een echo is wel de enige manier om erachter te komen of alles echt schoon is.Maar denk het wel hoor.Dikke knuf!

3. Suzanne68

Bekijk bijlage 78693

Hey cool....ik heb hem gewoon gesaved op mijn pc en daarna hier geplakt .Bebekje rules!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    hahah jomi, als je jouw 'waarom wil die niet' tekst aanklikt krijg je te zien dat je een vuurwerkje wilde afsteken! :D
    Deze dus:

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, zit nu cameroen-japan te kijken, maar kan iemand mij uitleggen hoe iemand met de naam Honda een vedette kan zijn?? :D :D

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok bedankt Suusje. Ik geloof dat ik er even aan moet wennen dat mijn lijf me zo'n klote-streek heeft geflikt, ik zit in de ontkenningsfase nu :x:(

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind die vuvuzela's overigens geniaal, geweldig!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Haha en waarom wil die bij mij dan niet, ik kreeg niks te zien.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wat precies kopieer je dan in eigenschappen?

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    desmo... ik zou wel gaan voor de echo ( er wel vanuit gaan dat het fout zit) maar heb gekkere dingen gezien.. alleen denk ik dat je dan pas over minimaal een week een echo zou krijgen, zou er nl nog wat zitten.. is het dan pas te zien.

een heftigere menstruatie duurt mijns inziens langer dan een dag nl.

11. Suzanne68

Ik zou ook voor de zekerheid een echo laten maken hoor.Ik kreeg er elke keer standaard 1.Raar dat je ha je niet ff doorstuurt.Maar denk wel dat je lijf het zelf aan het oplossen is.Bij mij stopte het bloeden ook tussendoor en dan een paar dagen later kwam de grote flush.
    Maar ik zeg ook:zekerheid voor alles.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het url adres! Begint met http en dan de rest';)

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #4893 Annna, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
    Nou ze doet het al een paar weken, maar ze weet zelf nog niet dat ze het kan :)

Desmo,
    Ik zou er ook van uit gaan dat alles door je lichaam netjes opgeruimd wordt. Mocht er toch nog een vruchtje zijn, dan merk je dat als je over een week of twee drie geen eisprong hebt. In dat geval kun je een echo doen. Grote kans dat er nog meer komt komende dagen.
    Je moet niet twijfelen over je lichaam. Die doet het eigenlijk juist wel goed. Het ruimt op wat niet kan voortleven. Dat nou juist dit eitje wel bevrucht werd en zich innestelde is wel K*t of domme pech!

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik deed het niet via bijlagen, dus dan zal het ook niet lukken. Thks bebek.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar meiden, ik ga er voor nu vandoor. Hier nog even dweilen en eten koken, dus tot vanavond.

Des, ik denk dat de meiden je er goed mee kunnen helpen. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus kan je geen advies geven.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pfieuws, bebekje moet zo nog met puppie uit, maar heb al een wijntje op...of twee :D

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahahaha

19. Suzanne68

@Desmo...het is ook wel dat ik in het zkh loop,dat ik die echo's standaard krijg hoor.Misschien kun je het nog even afwachten.denk echt serieus dat je lijf het zelf goed oplost met wat ik van je lees en mijn eigen ervaring.Maar vond het zelf wel prettig als er even naar gekeken werd.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tuurlijk lieffie, das normaal. En als je twijfelt of alles "weg" is (wat klinkt dat naar), vraag of je van HA naar zkh (of vk) mag om echo te laten maken?

Deel Deze Pagina