zo, weer actief geweest voor vaderdag net een fotoalbumpje gemaakt bij hema.nl over M's eerste jaar als papa, dus fotos van kleine meid van hoe ze groeit en allemaal foto's van meisje met papa. is alleen niet klaar voor vaderdag maar dan wacht die maar
Hallo, ik ben er ook hoor. Beetje tipsy, dat wel, maar dat mag de pret niet drukken Die stomme jappen staan nog met 1-0 voor ook, door die honda. Ik heb liever suzuki
Dussss...iedereen weer ondergedoken? Oke, dan ga ik ook maar, puppie doet rare schiet-poepjes D) en moet dus 100x per dag uit...hoe fijn zo'n hond! Nee, dat mag ik niet zeggen, hij is echt mijn allerbeste vriend, het is zo'n lieverd! Zeg nou zelf....
Zo ... heb lekker mijn gevoel gevolgd en de verloskundigepraktijk hier gebeld. Heel lief mens aan de foon en ik mag komen voor een echo. Alleen wordt dat waarschijnlijk donderdag en dan moet ik werken. Morgen hoor ik precies wanneer ik kan komen maar als het donderdag is weet ik niet wat ik zal doen. Wil dit niet op mijn werk vertellen namelijk want ik ga komende week een nieuw contract tekenen en ben bang dat dat dan misschien aan mijn neus voorbij gaat. :x Ben wel ontzettend moe, echt niet normaal meer. En moet vanavond ook nog tennissen, zucht. Ik wil alleen maar slapen eigenlijk
Goed van je ,dat je een echo laat maken.Wat fijn dat je zo snel terecht kan.Ik vind het zo k*t voor je allemaal....
Des, goed van je dat je je gevoel gevolgd bent! Heel stiekem hoop ik met je mee dat het er twee waren en eentje er nog zit....Je hebt je toch vandaag al ziek gemeld? Gewoon ziek blijven tot donderdag, dan krijg je ook geen vragen!!
Goed, dan vertel ik het wel heel blij aan mezelf. We hebben een Volkswagen passat 1.9 variant gekocht, zwart metallic. Da's een mooie grote auto en perfect voor puppie! Met climate control en airco, dus ideaal voor de reis naar Turkije! Moet alleen zo lachen...in de 4 jaar dat ik samen ben met Lief is dit auto nummer 6, hahaha
Kan jouw Lief niet beter in de autohandel gaan Maar klinkt als goeie kar hoor, lekker ruim voor puppie
Hmm dan moet ik de hele week ziek blijven want ik hoef alleen maar woensdag en donderdag te werken. Het voelt zo fout om dat te doen. Het liefst zou ik gewoon eerlijk vertellen hoe en wat maar dat vindt R. onverstandig
Tja, dat hangt heel erg van de werkgever af, hoe ze er op reageren. Bij mijn werkgever zou het geen enkel probleem zijn, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit? Enne, het is niet fout om je ziek te melden, het is nogal niet wat wat je te verwerken hebt! Emotioneel ziek is ook ziek!
Lieve Desmo...je hebt net een miskraam gehad.Dat is een vrij normale reden om een paar daagjes thuis te blijven.En op je werk zeg je gewoon dat je ziek bent.Ik besluit gewoon nu voor jou,dat je zonder schuldgevoel even lekker een paar daagjes voor jezelf neemt.Zo!
Bebekje gefeliciteerd met je nieuwe automobilette! Desmo serieus hoor,het is niet niks wat je nu meemaakt.Ik vind echt niet dat je je nu druk moet gaan maken over die 2 daagjes dat je niet kan komen werken.